Apachen kulttuurinurkkaus

Started by omglolnoob, Thu 22.03.2007 10:55:09 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

nyyyps

Quote from: Xan on Sat 05.03.2011 17:54:04 (UTC+0200)
^ mikäs on luomisvoiman vienyt?  Mulla ei ole ollut aikaa. Kuitenkin pitäis päivittäin useempi tunti voida keskittyä.
Sukulaiset kun tarpeeksi tuputtaa, niin tulee niin pakkopullan maku, että mielummin poltan luomukseni ja olen tekemättä uusia kuin saatan niitä niiden näkösille. :sorry:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

=Juku=

Quote from: dakota on Sat 05.03.2011 19:46:58 (UTC+0200)
komeet värit :)
Tuosta sitten hiilipiirros  :lach:

Quote from: omglolnoob on Sat 05.03.2011 21:10:34 (UTC+0200)
Sukulaiset kun tarpeeksi tuputtaa, niin tulee niin pakkopillun maku, että mieluummin poltan luomukseni ja olen tekemättä uusia kuin saatan niitä niiden näkösille. :sorry:
Minulla on keskiviikkoisin pakkopullaa, kun toimitan yhtä taiteilijaa 150 km päähän taiteilemaan.
Kun olen siellä sen 3 h, niin olen hyödyntänyt muutaman kerran piirtelemällä itsekin hiljaa nurkassa.

Me first (rules of traffic)

=Lutris=

Quote from: dakota on Sat 05.03.2011 19:46:58 (UTC+0200)
komeet värit :)
:think: Kyllä vaan. Tuohon aiheeseen kun vielä lisää pätkän rantaviivaa, niin saadaan standardin mukainen auringonlaskumaalaus  :jepso:
Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964

=Siru=

^ mikäs on luomisvoiman vienyt?  Mulla ei ole ollut aikaa. Kuitenkin pitäis päivittäin useempi tunti voida keskittyä.
Sukulaiset kun tarpeeksi tuputtaa, niin tulee niin pakkopullan maku, että mielummin poltan luomukseni ja olen tekemättä uusia kuin saatan niitä niiden näkösille. :sorry:
No mä osittain tiedän tuon tunteen. Tympii kun keskeneräistä kurkitaan ja jo etukäteen varaillaan ja tilaillaan. Mä kuitenkin olen suht tuore tapaus kuvantekijänä etten lahjoita enkä myy mitää.
Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

nyyyps

Quote from: Xan on Sun 06.03.2011 06:27:06 (UTC+0200)
No mä osittain tiedän tuon tunteen. Tympii kun keskeneräistä kurkitaan ja jo etukäteen varaillaan ja tilaillaan. Mä kuitenkin olen suht tuore tapaus kuvantekijänä etten lahjoita enkä myy mitää.
Joo, tekis mieli välillä sanoa että piirtäkää ***** ite kuvanne. Varsinkin kun neuvojaa riittää, "eiks tuossa vois olla sillä lailla että". Piirtäköön todellakin ite kun paremmin osaavat. :ras:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

=Siru=

Eniten veetuttaa ne jotka sanoo et mullois sellanen tietynkokonen tila ja nää tietyt värit tahtoisin. Etsää alkais tekee siihen maalausta  :spite: Mä en vaan pysty tekeen kuin lähtien omasta inspiksestä ja oman mielenkiinnon kautta. Kuva on sit se mikä on, ei voi pakottaa.

=Juku=

Quote from: Xan on Sun 06.03.2011 11:14:08 (UTC+0200)
Eniten veetuttaa ne jotka sanoo et mullois sellanen tietynkokonen tila ja nää tietyt värit tahtoisin. Etsää alkais tekee siihen maalausta  :spite: Mä en vaan pysty tekeen kuin lähtien omasta inspiksestä ja oman mielenkiinnon kautta. Kuva on sit se mikä on, ei voi pakottaa.
Sehän on vain rahakysymys!   Tarpeeksi höysteisestä summasta voi vaikka roiskia pensselillä pisaroita kankaalle ja väittää sitä taiteeksi!

=Siru=

Quote from: Juku on Sun 06.03.2011 23:34:29 (UTC+0200)
Quote from: Xan on Sun 06.03.2011 11:14:08 (UTC+0200)
Sehän on vain rahakysymys!   Tarpeeksi höysteisestä summasta voi vaikka roiskia pensselillä pisaroita kankaalle ja väittää sitä taiteeksi!
Ehkäpä sitten joskus myöhemmin. Joo isot rahat saattaa pistää elastisuutta omiin periaatteisiin  :kez:

=Juku=

Joskus on hauska piirrellä, kun ei ole myyntipakkoa!
Satavuotiaat huvilat tuossa rannalla

=Siru=

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview