News:

Apache IRC:
 #Apachefoorumi
@ irc.irchighway.net

Main Menu

Liian pienikö?

Started by Sir Sika, Tue 07.03.2006 11:51:46 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sir Sika

Liian pienikö?

Olin 13 vuotiaana yhden täysikäisen jätkän kanssa yhdessä joka halusi seksiä kanssani, minäkin halusin alussa, mutta kun sitten kokeilimme niin hän ei (kai) mahtunut sisälleni joten häpesin ja en enää halunnut kokeilla. Meni varmaan yli puoli vuotta siitä, ja emme harrastaneet seksiä vaan hän aina sormetti minua. Mutta sitten joskus kesällä (olin jo 14 vuotias.) olimme juomassa ja molemmat aivan kauheassa kännissä, hän rupesi sitten kun olimme menossa nukkumaan haluamaa seksiä kanssani ja yritti yhdyntää vaikka pyristelin vastaan mutta en oikein voinut tehdä mitään koska hän makasi päälläni ja yritti työntää sisälleni, ja onnistui yhden kerran tässä, siinä vaiheessa jo itkin ja huusin, en voinut yehdä käsilläni mitään koska hän painoi niitä lattiaan. seuraavana päivänä hän ei muistanut mitään tapahtumasta ja kun kerroin hän pyyteli anteeksi.

Eli tästä nykyinen pelkoni on syntynyt, olen seurustellut jo yli puoli vuotta nykyisen mieheni kanssa mutta en uskalla harrastaa seksiä hänen kanssaan koska pelkään että hän ei mahdu sisälleni..? hän on jo täysi-ikäinen ja minä olen jo 16 vuotias. kullallani ei ole kokemusta seksistä, eikä minullakaan muuta kokemuksia kuin tämä (raiskaus???!!)

toivottavasti joku ymmärsi ja osaisi vähän neuvoa minua. kiitos jo etukäteen. :)
Oon tehnyt asioita
joilla ei oo muuta tarkoitusta
kuin olla tikareita
jotka tarkoitettiin ainoastaan
sinuun uppoomaan
Antaisin anteeksi
jollen heikolta näyttäisi -Apulanta - Viisaus ei asu meissä-

"Idiootteja on helpompi sietää, jos heitä ei ajattele typerinä ihmisinä vaan poikkeuksellisen lahjakkaina apinoina."
- Nuorempi komisario Kyösti Pöysti

Portsarit luulevat olevansa jotain JOTAIN, eivätkä ole mitään erityisempää. Pieni valta saa miehen näyttämään mukamas suuremmalta ja vaikuttavammalta, loppujenlopuksi itsetunto on alhaalla ja mitätön kaiken tehdyn egon alla.

Sir Sika

Ei se mikään raiskaus ollut vaan erä golfia. Sinua vaan putattiin "ruffilta". Kokemus kato riippuu siitä mitä reikää ja jos täysikänen kultasi ei ole kokenut seksiä on hän ainakin pelannut counter strikea ja omaa erittäin vahvat silmälasit. Asetu nelinkontin hänen eteensä ja levitä häpyhuuliasi ja karjase battle start niin silmäsi osottavat itään ja länteen hänen paiskiessa töitä. Muista myös vihjasta kauniisti "alempi reikä" mikäli kyseessä on klaanipelaaja.
Oon tehnyt asioita
joilla ei oo muuta tarkoitusta
kuin olla tikareita
jotka tarkoitettiin ainoastaan
sinuun uppoomaan
Antaisin anteeksi
jollen heikolta näyttäisi -Apulanta - Viisaus ei asu meissä-

"Idiootteja on helpompi sietää, jos heitä ei ajattele typerinä ihmisinä vaan poikkeuksellisen lahjakkaina apinoina."
- Nuorempi komisario Kyösti Pöysti

Portsarit luulevat olevansa jotain JOTAIN, eivätkä ole mitään erityisempää. Pieni valta saa miehen näyttämään mukamas suuremmalta ja vaikuttavammalta, loppujenlopuksi itsetunto on alhaalla ja mitätön kaiken tehdyn egon alla.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview