PokeForumilaisten oma tsättitriidi

Started by Pring, Thu 26.04.2007 10:14:22 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sirith

Keisar1

Quote from: sirith on Mon 27.08.2007 20:37:53 (UTC+0300)
On niin raihnainen olo ilman pokea
Totta, tämä on täyttä tuskaa  :cray: Toivottavasti se saadaan nopeasti ylös ::smoke

peter

Minä sanon sen: Otetaan uusi domain. Oikeudet palvelimelle vain parille, joihin voi varmasti luottaa. Muuten tämä homma ei tule toimimaan. Liikaa on nyt osallisia hommaan.  ::smoke

Betonishamaani

Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:

nenaontelo

Quote from: peter on Mon 27.08.2007 21:06:43 (UTC+0300)
Minä sanon sen: Otetaan uusi domain. Oikeudet palvelimelle vain parille, joihin voi varmasti luottaa. Muuten tämä homma ei tule toimimaan. Liikaa on nyt osallisia hommaan.  ::smoke
Jep pokeforum.com fi ja org mitä lie noh ei pahempi idea :think:

Reset

Soittakaa sinne nykyiselle että mikä vittu siinä oikeen on ku eivät saa sitä kuntoon.. :angry:

nenaontelo

Quote from: Reset on Mon 27.08.2007 21:17:32 (UTC+0300)

Soittakaa sinne nykyiselle että mikä vittu siinä oikeen on ku eivät saa sitä kuntoon.. :angry:

Sori vaan mutta ainoa joka sen pystyy vaihtaan on opa, koska hänen nimissään domaini. ::smoke

Ei se auta vaikka lähettäisin sata viestiä sinne kun en ole opa... ::smoke

Betonishamaani

Quote from: Kärsämöinen on Mon 27.08.2007 21:20:52 (UTC+0300)
Quote from: Reset on Mon 27.08.2007 21:17:32 (UTC+0300)

Sori vaan mutta ainoa joka sen pystyy vaihtaan on opa, koska hänen nimissään domaini. ::smoke

Ei se auta vaikka lähettäisin sata viestiä sinne kun en ole opa... ::smoke
JA sitä ei taida kiinnostaa ::smoke
Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:

LSD

Tuosta juteltiin jo ainakin Tuomarin kanssa (ja parin muun kanssa). Sekä tänään juttelin Paspartuun kanssa.

Katsoin jostain satunnaisesti seikkaillen internetissä. Niin halvimmillaan domain pokeforum.org lähtisi n oin 45e avausmaksulla. Mikä sisältäisi ilmeisesti vuoden käyttömaksun.

Salasanat kaikkialle poken tärkeisiin kohteisiin tulisi antaa ainoastaan sinulle, kärsälle ja akselille varmuuden vuoksi (akselii niittää mitä muut kylvää). Muut ei tee niillä mitään ja välttää ainakin sen perseily mahdollisuuden jonkun pikkumaisen luonteen oikkujen takia. Nekin oikeudet (omistajuus) pitäisi siirtää (ainakin minun ja parin muun mielestä) sinun nimiin, kuten on spekuloitu hartaissa mielissä jo alku viikosta.. Sinä et ole katkera teini, jonka täytyy päteä muiden kustannuksella.

Ei 11 000 ihmisen säännöllinen harrastus voi olla Opan murrosiän välissä, eikä niiden pitäisi ollakaan. Antaa sen ensin kasvaa ja sitten katsoo tilanteita uudestaan. Mutta mitään salasanoja sille kannata antaa. Se on jo pari kertaa todistettu virheeksi. :aatu:

Pahoittelen sekavaa sisältöä, mutta mieleli on varsin hyytynyt erinäisistä syistä.

nenaontelo

(21:30:48) (opapopa) kuha ne sais ne nimipalvelimet muutettuu
(21:30:59) (opapopa) vissii tekee täl viikol
(21:31:04) (opapopa) joo tekeeki

Jooh katsotaan mitä tapahtuu... tämän viikon aikana pitäs toimiin.  ::smoke

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview