News:

Apachefoorumi.net
Raikasta ja ravitsevaa sielunruokaa.

Main Menu

Keräilläänpäs vitsejä

Started by Masa, Thu 13.10.2005 09:12:26 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Atomisaattori

Mitteepä tiet, jos tietokonnesj alakkaa renkata?
Ossootko korjata ite vae maksakko isot rahnat huoltovirman kojjoottiloille?
Jos et ossoo, nii luveppa tämä. Alakkaa mutkikkaammattii pelit kölökkästä.

JOS TIETOKONE KUATUU
Nosta se ylös. Vastasen varalle oes hyvä hommata asijalline atk-tuki, parrunpätkä kääp hyvin.

JOS KÄÄTTÖJÄRJESTELMÄ JUMMII
Käätä sitä noppeesti kiehuvassa veessä ja sitte pakastimessa. Näätä sille, miten paljon huonomminnii sen asjat voes olla. Eeköhän tokene.

JOS OHJELMA KATKIJJAA
Vaeha kanavvoo. Jos out alaikäne, tarkista jotta ohjelma ei ou kielletty alta 16-vuotijaelta. Jos ee aata, nii soeta televisijon ohjelmapäevystyksee.

JOS SÄHKÖPOSTI EE KULE
Uhkoo, että lopetat tykkännään konttuurissa käännin ja määt kyläkaapan asijakkaaksi.

JOS ROSESORJ TAKKUVVAA
Se on kuitennii aena liijan vanaha ja aljtehone, nii että osta uusj.

JOS HIIR' EE LIIKU
Poa kissa vierreen yöksj. Eeköhän ala vaahti maestuu.

JOS NÄÄTTÖ PIMENNÖÖ
Sammuta valot ja sano, että osattaan sitä tiellännii. Ja mää kalalle.

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

sartsa

Oli tuhruinen loppusyksyn perjantai-iltapäivä. Marketin kassoilla jonot etenivät tuskastuttavan hitaasti. Tilannetta ei yhtään helpottanut se,että "kansallispukuisen" naisen vaunuissa työntämä pikkuvauva parkui taukoamatta. Lopulta vauvan isoveli,noin 3-vuotias tomera miehenalku saapasteli vaunujen luo, ja kysyi kuuluvalla, huolestuneella isonveljen äänellä: "Valto, mikä sua vituttaa?".
Miksi olla vaikea, kun vähällä vaivalla voi olla täysin mahdoton?

NightSky

Suomalainen, Ruotsalainen ja Norjalainen haaksirikkoutuivat kannibaalien saarelle. Siellä heidät vietiin kylän päällikön puheille. Päällikkö sanoi että jos he hakevat hänelle jonkun vihanneksen viidakosta niin kannibaalit säästävät heidän henkensä. Kolmikko ryntäsi viidakkoon etsimään vihanneksia ja ensimmäinen joka palasi oli norjalainen. Norjalaisella oli mukanaan viinirypäle. Päällikkö huusi täyttä kurkkua norjalaiselle "Ei tuo mikään vihannes ole! Nyt työnnä se perseesees niin me syödään sut!" Niin norjalainen työnsi rypäleen perseeseensä ja joutui pataan.
Toisena palasi suomalainen jolla oli mukanaan banaani Päällikkö raivostui jälleen ja huusi suomalaiselle "Eihän tuo mikään vihannes ole! nyt työnnä se perseesees niin me syödään sut!" Tämän kuultuaan suomalainen repesi helvetilliseen nauruun. Päällikkö kysyi suomalaiselta että onko noin hauskaa työntää banaani perseeseen? Johon suomalainen: Ei suinkaan mutta kohta tänne juoksee ruotsalainen vesimelonin kanssa  :psp:
Nothing brings people together more, than mutual hatred.

jomppa

siis öööö :blink: noi vaikuttaa joltain spämmisivuilta..ei ehken oikea paikka noille tää :think:
Pattaya - Luojan anteeksipyyntö länsimaisista naisista.

Örtzi

Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.

Dimmu Burger

3 jätkää joutu vankilaa ja jokanen sai 10 vuotta vankeutta ja ne sai yhen toivomuksen et mitä ne saa sellii mukaa.
ensimmäinen otti kirjoja
toinen kynän ja paperia
kolmas kottikärryllisen kartsoja
10 vuoden päästä ku ne pääs vankilasta ensimmäinen joka otti kirjoja oli diplomi-insinööri
toinen kirjoitti vankeudessaan 3 romaania ja sai satoja tuhansia euroja
kolmas pyysi ensimmäiseltä vastaantulijalta tulta..  :lach:
Kauniit naishenkilöt, ottakaa yhteyttä yksityisviestitse.

Hyvä suunnistaja ei eksy. Jos ei tiedä missä ollaan, mennään kotiin.

Njof njof :psp:

caseih

en löytänyt oliko foorumilla kirje isälle juttua mut laitan nyt kirje äidille tyttäreltä jutun vastapainoksi

Äiti menee tyttärensä huoneeseen ja huomaa kirjeen sängyllä.Vapisevin käsin hän lukee:
"Suruissani ilmoitan että karkasin tänään uuden poikaystäväni kanssa. Löysin intohimoni kohteen
tuosta miehestä, jolla on niin paljon tatuointeja, lävistyksiä ja se iso moottoripyörä!
Mutta ei se ole ainoa asia, äiti.
Olen raskaana ja Ahmed sanoi että meistä tulee tosi onnellisia kun asustelemme hänen
asuntovaunussaan metsässä! Hän haluaa kanssani paljon lapsia ja sehän on minunkin haaveeni.
Olen myös oppinut ettei marihuana vahingoita ketään ja siksi tulemmekin kasvattamaan sitä
metsässä sekä itsellemme että Ahmedin kavereille - he taas toimittavat meille vastapalveluksena
niin paljon kokaiinia ja ekstaasia kuin tarvitsemme.
Sillä aikaa rukoilemme että lääketiede keksii pian lääkkeen AIDSiin, sillä Ahmedin olo alkaa
toisinaan olla jo melkoisen huono. Hän ansaitsisi paremmat lääkkeet!
Älä murehdi, äitini, sillä olen jo 15 ja osaan pitää itsestäni huolta! Tulen käymään jonain
päivänä niin voit tutustua lapsenlapsiisi!

t. Tyttäresi Johanna

P.S. Äiti rakas, minä kiusasin sinua. Olen naapurissa.
Halusin vain kertoa sinulle että maailmassa on pahempiakin asioita kuin koulusta saamani kirje
ja jälki-istuntolomake jotka ovat koulupöytäni ylimmässä laatikossa. Rakastan sinua! "
Ystävä on kun pillu,vaikka et näe sitä niin aina se on mielessä

Ziperia

Quote from: caseih on Fri 30.11.2007 20:14:01 (UTC+0200)
en löytänyt oliko foorumilla kirje isälle juttua mut laitan nyt kirje äidille tyttäreltä jutun vastapainoksi

Äiti menee tyttärensä huoneeseen ja huomaa kirjeen sängyllä.Vapisevin käsin hän lukee:
"Suruissani ilmoitan että karkasin tänään uuden poikaystäväni kanssa. Löysin intohimoni kohteen
tuosta miehestä, jolla on niin paljon tatuointeja, lävistyksiä ja se iso moottoripyörä!
Mutta ei se ole ainoa asia, äiti.
Olen raskaana ja Ahmed sanoi että meistä tulee tosi onnellisia kun asustelemme hänen
asuntovaunussaan metsässä! Hän haluaa kanssani paljon lapsia ja sehän on minunkin haaveeni.
Olen myös oppinut ettei marihuana vahingoita ketään ja siksi tulemmekin kasvattamaan sitä
metsässä sekä itsellemme että Ahmedin kavereille - he taas toimittavat meille vastapalveluksena
niin paljon kokaiinia ja ekstaasia kuin tarvitsemme.
Sillä aikaa rukoilemme että lääketiede keksii pian lääkkeen AIDSiin, sillä Ahmedin olo alkaa
toisinaan olla jo melkoisen huono. Hän ansaitsisi paremmat lääkkeet!
Älä murehdi, äitini, sillä olen jo 15 ja osaan pitää itsestäni huolta! Tulen käymään jonain
päivänä niin voit tutustua lapsenlapsiisi!

t. Tyttäresi Johanna

P.S. Äiti rakas, minä kiusasin sinua. Olen naapurissa.
Halusin vain kertoa sinulle että maailmassa on pahempiakin asioita kuin koulusta saamani kirje
ja jälki-istuntolomake jotka ovat koulupöytäni ylimmässä laatikossa. Rakastan sinua! "
:lach: Ee helevetti... Toimiskohan, vois ens kerralla kokeilla.(muokattuna tieteskin...)

Masa

Mikä erottaa insinöörin ja diplomi-insinöörin ?

- Stora-Enso
Kaikki muu on paskaa, paitsi kusi !

Tosi huono karaokelaulaja