News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

Keräilläänpäs vitsejä

Started by Masa, Thu 13.10.2005 09:12:26 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kastori

en kauheesti seuraa tätä triidiä joten en tiiä onko jo kuultu..  :sorry:

mutta  :bounce:

Eräänä iltana, päivän askareiden päätyttyä, pariskunta oli vetäytynyt levolle, kun yhtäkkiä nainen huomasi miehensä koskettavan häntä varsin erikoisella tavalla.
Mies aloitti antamalla kätensä liikkua hellästi naisen hartioilta hänen kaulalleen. Hän antoi käden liukua naisen rinnoille, koskettaen niitä vain kevyesti. Sitten jatkoi antamalla käden varovaisin liikkein siirtyä naisen kyljelle ja sormenpäiden hipaistessa kevyesti naisen vatsaa hän tunsi miehen vieneen kätensä toiselle kyljelle antaen käden vaeltaa kohden lanteita. Mies jatkoi, hellin liikkein tunnustellen naisen lanteita, ensin toisen, sitten toisen puolen. Lanteilta mies jatkoi retkeään kohden naisen sääriä, tutkittuaan molempia hän siirtyi polven kohdalta tunnustelemaan jalan sisäpintaa. Käsi nousi pitkin naisen vasenta jalkaa ja juuri ennen kosketusta naisen herkimpään, mies pysähtyi ja teki saman oikealle jalalle.
Tässä vaiheessa nainen alkoi olla kiihoittunut ja hän voihkaisi kevyesti siirtäen itseään parempaan asentoon. Naisen liikahdettua mies keskeytti toimensa ärtyneenä ja pyörähti omalle puolelleen sängystä.
"Miksi lopetit, kultani?"nainen kuiskasi.
Tähän mies vastasi: "Löysin kaukosäätimen."

tilpehööri

Be safe at night, sleep with a nurse

Kastori

tilpehööri

Kastori

se niiku alussa alko silleen kivasti lämmittään ja sit se päättyki loogisesti  :psycho:

kenny

Quote from: Kastori on Wed 19.12.2007 00:26:18 (UTC+0200)
se niiku alussa alko silleen kivasti lämmittään ja sit se päättyki loogisesti  :psycho:

:lach:   Samaa ajattelin 

alzku

Vanhahko nainen meni kauppaan ja pisti koriinsa kaikkein kalleinta kissanruokaa mitä vaan hyllystä löytyi. Sitten hän meni kassalle ja sanoi kassaneidille: "Vain kaikkein parasta minun mirrilleni."

Kassaneiti siihen tokaisi: "Sorgen nyt vaan, mutta kissanruokaa ei myydä ilman todisteita. Monilla vanhuksilla on nimittäin tapana ostaa kissanruokaa ja syödäkin ne itse joten johtajamme vaatii todisteeksi nähdä kissanne." Niinpä mummomme joutui lähtemään kotiin hakemaan kissaa, ja palattuaan todisteiden kanssa sai ostettua ruuat.

Seuraavan kerran mummo meni samaan kauppaan, ostaen tällä kertaa laatikollisen parhaimpia koirankeksejä: "Koiralleni parasta, kun joulukin on tulossa." Kassa jälleen vaati todisteita, koska jotkut vanhukset söivät koirankeksejä omaksi ruuakseen, joten mummu laahusti kotiin ja palasi koiransa kanssa saadakseen joulupiparit ostetuksi.

Seuraavan kerran mummon tullessa kauppaan hänellä oli valmiiksi mukanaan laatikko, jossa oli pieni reikä kannessa. Hän pyysi kassaneitiä työntämään sormensa laatikkoon. "En minä voi, siellä on kuitenkin jotain joka puree minua." Mummon vakuuttaessa, ettei laatikossa ole mitään, mikä voisi vahingoittaa sormea, kassaneiti työnsi sormensa laatikkoon. "Tämähän haisee aivan paskalle!". Nyt mummolla levisi hymy naamalle ja hän sanoi: "No niin, saanko nyt ostaa 3 rullaa vessapaperia, KIITOS!" :lach:
On hianoo olla Pohojanmaalla!

jiidee

Tää on Kastorille

Vanha ivalolainen mies keskustelee ravintolassa nuoremman ystävänsä kanssa tuopin ääressä.
"Poika, katsopas ulos. Näetkö tuon aidan?
Katso kuinka hyvin se on rakennettu. Rakensin sen kivi kiveltä omin
käsin. Tein työtä kuukausikaupalla. Mutta kutsuvatko ihmiset minua
Aidanrakentaja-Partaseksi? Eipä tietenkään..."

Seuraavaksi mies osoittaa ravintolaa.
"Näetkö tämän Kultahippu-ravintolan? Näetkö kuinka sileitä kaikki
puupinnat ovat? Hioin noita puupintoja kipeällä selällä viikkoja.
Veistin puukoristeita käsin kuukauden.
Mutta kutsutaanko minua Ravintolanrakentaja-Partaseksi? No eipä tietenkään.."

Sitten mies katsoo ympärilleen hermostuneesti ja yrittää puhua kiinnittämättä liikaa huomiota.
"Mutta annas olla kun satut kerran nussimaan yhtä poroa...".

:lach:
Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )

Kastori

tilpehööri