News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

Keräilläänpäs vitsejä

Started by Masa, Thu 13.10.2005 09:12:26 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

PerjantaiPuli

Mustalainen lampsi työvoimatoimistoon sisään ja suoraan virkailijan luokse. "Nyt tarttee töitä, löytyiskö mitään?"

Virkailija: "Pieni hetki, minä katselen koneelta... Joo kyllä löytyy. Toimitusjohtajan paikka isossa teknologiayrityksestä. Palkka 15.000 EUR/KK, työsuhde mersu (uusinta vuosimallia tietenkin), sekä asunto helsingin keskustasta".

Mustalainen: "Nyt sie kyllä huijjaat minnuuu!"

Virkailija: "Ite alotit" 

Atomisaattori

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

jem

Dimmu Burger

Kauniit naishenkilöt, ottakaa yhteyttä yksityisviestitse.

Hyvä suunnistaja ei eksy. Jos ei tiedä missä ollaan, mennään kotiin.

Njof njof :psp:

PerjantaiPuli

Nuoren miehen oli määrä astua armeijaan aamuvarhaisella ja tyttöystävä vaati nuorukaista antamaan itsestään valokuvan.

Tilanne oli hiukan kinkkinen, kun oli sunnuntai-iltapuoli eikä lähitienoilla ollut mitään paikkaa mistä olisi kuvan hommannut ja ainoa kuva, joka sankarilta löytyi esitti häntä Aatamin asussa.
No, hätä ei lue lakia ja nokkela nuorimies leikkasi kuvan kahtia antaen tyttö-ystävälle kuvan ylä-osan ja asia ok.

Vaan sitten olikin vielä edessä vaikeampi pulma, kun nuorukaisen vanha mummu halusi myöskin kuvaa muistoksi, josta katsella jälkikasvua. Tilannetta jonkin aikaa pohdittuaan tuleva isänmaan toivo päätyi hasardiratkaisuun, luottaen mummon korkeaan ikään ja huonoon näköön. Eli hän päätti antaa mummolle kuvan ala-osan.

No mummo tihrusti kuvaa tovin ja tokaisee liikutuksen kyynel silmänurkassaan:

"Niin olet kuin ilmetty isäsi, leuka ajamatta ja kravatti vinossa"!

Jarre

Carpe Natem

=Siru=

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Atomisaattori

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.

The One

Puumien puuma!

Olin menossa lounastauolle, kun huomasin vanhan naisen istuvan puiston penkillä, itkemässä silmät punaisina. Kävelin hänen luokseen ja kysyin, mikä oli hätänä.
Mummo vastasi: 'Minulla on 22-vuotias aviomies kotona. Hän rakastelee minua joka aamu ja sen jälkeen tekee meille pannukakkuja, kermavaahtoa, tuoreita hedelmiä ja kahvia aamiaiseksi.'
Kysyin: 'No, miksi teitä sitten itkettää?'
Mummo vastaa: 'Lounaaksi hän tekee minulle keittoa,  lempileivonnaisiani ja sitten hän rakastelee kanssani myöhään iltapäivään.'
Kysyin: 'Miksi sitten olette surullinen?'
Mummo vastaa: 'Päivälliseksi hän tekee minulle gourmee-aterian hyvän viinin kera, sekä mielijälkiruokaani. Sitten hän rakastelee kanssani kello kahteen aamulla.'
Kysyin: 'No minkä IHMEEN takia te sitten oikein itkette?!'
Mummo vastaa: 'En muista missä asun!
Kaikki muu paitsi moottorikelkkailu on turhaa.

Atomisaattori