News:

Apachefoorumi Twitterissä:
https://twitter.com/apachefoorumi

Main Menu

Keräilläänpäs vitsejä

Started by Masa, Thu 13.10.2005 09:12:26 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

apiljavanilja

Miksi särki paran silmät on niin punaiset?
- se on uinut liikaa
Elämä on kovaa, mutta ilman kovaa ei ole elämää

jp77

Professori piti kesäyliopistossa filosofian opiskelijoille luentoa päättelytaidosta. Hän kysyi sattumanvaraisesti eräältä miespuoliselta aikuisopiskelijalta:
– Onko teillä koira?
– Kyllä, satun tosiaankin omistamaan koiran.
– Onko teillä mahdollisesti puutarha, jossa tuo koira saa ulkoilla?
– Kyllä.
– No, jos teillä on puutarha, teillä ilmeisesti on omakotitalo.
– Aivan oikein. Minulla on omakotitalo.
– Tuskinpa te olette ostanut omakotitaloa asuaksenne siellä yksin. Teillä siis todennäköisesti on vaimo ja ehkä muutakin perhettä?
– Kyllä, minulla todellakin on vaimo.
– Koska teillä on kaikki tuo edellä luettelemani, ja varsinkin vaimo, minä väitän: te ette ole homo!
– Oikein, loistavaa! Minä en taatusti ole homo.

Luennon päätyttyä opiskelija tunsi omaksuneensa opit niin hyvin, että oletti jo itsensä lähes päättelytaidon mestariksi. Niinpä hän kotimatkalla poikkesi erääseen pubiin. Kun hän nautti ensimmäistä oluttaan, samaan pöytään könysi suurikokoinen kaljupäinen tatuoitu miehenkorsto. Opiskelija ei malttanut väläyttää tälle hieman päättelytaitoaan ja kysyi:
– Onko sinulla koira?
– Ei ole! skini murahti.
– Sitten sinä olet homo!

:str:

Jarre

Carpe Natem

PajakkiVasseli.com

Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

Pyöveli

Jännän äärellä vuodesta 2007  :popper:

Memme

Ehhehheh..  :psycho:  Hyvä!

Jos olisin sellainen hentoinen jätkä ni en ehkä viittis väläyttää tuossa vaiheessa  :nopsu:

jp77

Kolme ruotsalaisturistia ilmestyi Hampurissa bordellin ovelle.
– Mitäs te haluatte? ilotalon emäntä kysyi.
– Haluttaisiin naida.
– Onkos teillä rahaa?
– Onhan meillä kymmenen euroa jokaisella.
– Hah-hah! Sillä rahalla saatte naida toisianne, emäntä ilkkui ja paiskasi oven kiinni.
------

Puolen tunnin päästä seurue oli jälleen ovella.
– Mitä helvettiä te täällä taas teette?
– .......No me tultiin maksamaan

:facepalm:

Kumimuna

Liekkö ollut jo, mutta koitetaan:
Kun mannepojalle näytettiin neuvostoliiton lippua ja kysyttiin, jotta mitäs feija tästä tykkää,
mitäs joloppi vastas  :think:
Väri on ihan jees, mutta heittäkää nuo työkalut helevettiin  ::hihsmoke
Horatsu MauMau ::lsmoke

jta

Quote from: apiljavanilja on Sat 22.08.2009 12:59:02 (UTC+0300)
Miksi särki paran silmät on niin punaiset?
- se on uinut liikaa
Kaameassa kankkusessa oleva kommunisti särki?  :think:

Pyöveli

Saksalainen, juutalainen ja turkkilainen istuskelivat hermostuneina berliiniläisen synnytyssairaalan odotushuoneessa. Lopulta hoitajatar astui huoneeseen ja ilmoitti:
- Onneksi olkoon. Saitte kaikki terveet poikalapset. Yksi pieni ongelma kuitenkin ilmaantui. Unohdimme merkitä lapset, ja nyt emme tiedä, kuka niistä on kenenkin.
Juutalainen ja turkkilainen tuskailivat tilannetta, mutta saksalainen pysyi tyynenä:
- Odottakaa hetki tässä, niin minä käyn hoitamassa tilanteen. Saksalainen poistui ja palasi pian kolmen aivan samannäköisen lapsen kanssa. Hän jakoi jokaiselle yhden käärön. Hoitajakin ihmetteli, miten saksalainen pystyi tunnistamaan lapset.
- Katsokaas, saksalainen selitti, kun pääsin lasten sängyn viereen, karjaisin "Achtung!". Silloin minun poikani kopautti kantapäät yhteen, juutalainen laski alleen ja turkkilainen rupesi oitis siivoamaan sotkua.

:psp:
Jännän äärellä vuodesta 2007  :popper: