News:

Apachefoorumi.net
Sielussani on mursu...

Main Menu

Keräilläänpäs vitsejä

Started by Masa, Thu 13.10.2005 09:12:26 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Kumimuna

Horatsu MauMau ::lsmoke

Juissiii

Jeesus käveli vetten päällä, mutta Chuck Norris ui maan alla.
☻/
/▌
/ \
Tässä on Esa. Esa on vittu supermies.

Memme

"Kuka on maailman tyhmin urheilija"?
- "Ampumahiihdon hopeamitalisti. Se tyhmä hiihtää voittajan takana, vaikka selässä on kivääri"..

=Juku=

Quote from: Memme on Sat 27.03.2010 17:23:56 (UTC+0200)
"Kuka on maailman tyhmin urheilija"?
- "Ampumahiihdon hopeamitalisti. Se tyhmä hiihtää voittajan takana, vaikka selässä on kivääri"..
jämpti on niin!
:lach:

Me first (rules of traffic)

Betonishamaani

Appiukko tarjosi minulle mahdollisuutta uuteen harrastukseen. Olisin saanut melko vähän käytetyn välineen ilmaiseksi. Ko. hallussapito ja käyttö on luvanvaraista. No tämän tiesinkin.. Viimeiset kolme vuotta on tuosta lehdissä ja uutisissa paljon puhuttu.. Ja tietysti hyvä näinkin, eihän noita vehkeitä nyt kaikille pidä jakaa.. No tiedän että luvattomia löytyy paljonkin.. Eipä niistä ole huudeltu ja luulen että nykybyrokratia lisää luvattomuutta. Ja kuka nyt vanhoja rämiä luvittaisi? Kallistakin saakeli..

Aloin ottamaan asioista selvää. Soitin paikalliselle lupaviranomaiselle ja kyselin kuinka päästä alkuun. Henkilötunnuksellani selvisi, että lupaviranomaisen mukaan minulla ei ole koskaan aikaisemmin ollut lupaa. Eli kysymyksessä olisi ensikertalainen luvanhakija. Tiedossa olisi siis haastattelu, ilmeisestin lääkärinlausunnon tarviaisin ja liitteeksi tukku muita todistuksia. Mm. aiempaan harrastukseen liittyvät kuitit, olivat omalla kohdallani saamaton paikka. Niitä minulla ei ollut.

Lupahakemus pitäisi täyttää henkilötietoineen ja perustella huolella aiottu käyttötarkoitus, missä, kenen kanssa ja kuinka useasti tulisin harrastamaan. Onko minulla aikaisempaa kokemusta ko. harrastuksesta? Kenen kanssa,missä ja kuinka useasti? Löytyykö asiasta päiväkirjamerkintöjä?
No 35 vuotta on takana, satunnaisesti ja kavereiden kanssa, ilman lupaa tosin. Mutta ei kuulemma tarvia, jos omistaja on välittömästi läsnä. Erikoista..
Mutta kait sen oman harrastukseni vaikka naapuri voinee todistaa, ei tosin koskaan ole tullut puheeksi, että luvattomaan toimintaan olen syyllistynyt.. Tosin naapuri ei taida edes tietää, että minulla moinen vehje on joskus ollut.. No olihan isälläkin.. Taisi olla joskus kaksikin, tosin toinen särkyi kovassa käytössä ja ei enää ikänsä perusteella lähtenyt uutta hankkimaan.

Ko. välineitä harrastavaan seuraan olisi kuulemma etuisa liittyä ja sieltä saisi todistuksen, mitenkä minä, kun ei täällä meillä päin ole sellaista seuraa, ainakaan 200km säteellä.

Lupahakemuksessa eriteltäisiin myös tiedossa oleva välineen merkki, tyyppi ja malli, sekä ns. järeys. Tiedossa oleva sarjanumero oli kuulemma hyvä olla, no tuo selviää kysymällä..
Isommalle luvan saisi helpostikin, parilla lisäliitteellä, mutta pienelle ja helposti kätkettävälle ei lupaa myönnettäisi, ensikertalaiselle asiallisin perusteinkaan. Näin minulle sanottiin.

Säilytystapa ja paikka oli minulla jo mietittynä. Ajattelin kaavakkeeseen kirjoittaa, että tuossa toimistohuoneen pöydällä. Siinähän se isäkin sitä pienempää säilytti.. Iso on ollut kateissa vuosia, siis se luvaton.. Olohuoneessa aluksi ajattelin, mutta taitaa paikkana olla liian provosoiva esim. varkaille. Ja tuon toimiston saa lukkoon ja verhot ikkunaan.

Tuntuu vaan vähän erikoiselle tämä nykymeno, mitä vastinetta lupamaksulle saan?

Mielestäni televisioluvan hankkiminen on tehty liian vaikeaksi.
Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:

Jarre

Carpe Natem

IsoPahaJolppi

Suomen suurin pudottaja -kisan voitti aivan väärä henkilö  :nykytaide:
Asuntoministeri Vapaavuoren mahtikäsky "kansa katoille lumitelkoisiin" pudotti pirun paljon porukkaa...
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

Bobo

laitapuoleen kulkijat kulkijat Rane Ja Roope kävelivät junarataa pitkin.

vanha rouva sattui paikalle ja huusi "ettekö tiedä että radalla kulkeminen on hengenvaarallista ?

Jos se kestää junan niin se kestää minutkin" huusi Roope takaisin.
En este mundo paz no existen.

Kessimies

Miksikä sanotaan manne joka seuraa sinua kaikkialle?

-Personalrainer
''Suck my dick''
       -Ron Jeremy

Mr.Lagavulin

Hyvällä matkaajalla ei ole jäykkiä aikatauluja, eikä hän ole keskittynyt perille pääsyyn.(La Tsu)