News:

Apachefoorumi Youtubessa:
https://www.youtube.com/c/ApachefoorumiNetPlus

Main Menu

Keräilläänpäs vitsejä

Started by Masa, Thu 13.10.2005 09:12:26 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hanzuu

Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

PajakkiVasseli.com

Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

IsoPahaJolppi

Laihialaiset junassa
Kolme laihialaista oli junamatkalla, ja he olivat joutuneet ostamaan liput. Niinpä he ihmettelivät vastapäätä istuvia kolmea savolaismiestä, joilla oli vain yksi lippu. Mitenkähän he aikovat selvitä, laihialaiset tuumivat.
Konduktöörin saapuessa vaunuun säntäsivät kaikki kolme savolaisukkoa vaunun vessaan. Konduktööri koputti vessan ovelle ja pyysi: "Matkalippu, olkaa hyvä." Ja lippu ojennettiin oven alta.
Paluumatkalla laihialaiset päättivät käyttää samaa keinoa, mutta hämmästys oli taasen suuri kun savolaisukoilla ei ollut ollenkaan matkalippua. Tuosta he eivät selviä, laihialaiset tuumivat.
Kun konduktööri saapui vaunuun, laihialaiset säntäsivät vessaan. Hetken päästä savolaiset lähtivät ryntäämään seuraavan vaunun vessaan, mutta yksi heistä pysähtyi sen vessan kohdalle, jossa laihialaiset olivat, koputti ovelle ja sanoi: "Matkalippu, olkaa hyvä."

Vippaa vitonen
Spurgu pyytää mieheltä vitosta.
Mies kysyy: "Meinaatkos ostaa viinaa?"
Spurgu vastaa: "En."
Mies epäilee: "Kyllä sököpöytään meinaat kuitenkin?"
"En", kuuluu vastaus.
"Jaa, niinkö... Voisitko tulla käymään meillä", pyytää mies, "jotta vaimoni näkisi mitä tapahtuu miehille, jotka eivät juo eivätkä pelaa."

Ballerina baarissa
Nainen, joka ei koskaan ajanut kainalokarvojaan meni baariin hihaton paita yllään. Hän yritti kiinnittää baarimikon huomiota kättään heiluttamalla.

Baaritiskin toisessa päässä oleva kovasti humalainen mies huomasi naisen huitomisen ja huusi baarimikolle, että tuo ballerina tuolla tahtoo varmaan drinkin.

Baarimikko kysyi mieheltä, että mistä tämä tietää, että nainen on ballerina.

"Vain balettitanssija pystyy nostamaan jalkansa noin ylös", mies vastasi.
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

Moksu

Eräänä päivänä Vladimir Putin ja George W. Bush seisoivat meren rannalla keskustelemassa.
Putin sanoi: Olemme juuri saanneet sukellusaluksia, jotka voivat olla meren alla kuukausia.
Bush: Meidän sukellusveneemme voivat olla veden alla vuoden.
Juuri silloin nousi sukellusvene meren pintaan, miehen pää tuli sieltä esiin ja hän sanoi: Heil Hitler! Habem Sie Diesel?

::hihsmoke
«Moksu - You see this name, you think dirty.»

caseih

Ennen häitä ja 7 vuotta häiden jälkeen

Ennen häitä:

Nainen: Hei Pena!

Pena: No vihdoinkin, minä olen odottanut jo niin kauan

nainen: Haluatko että lähden?

Pena: EN! Mistä nyt tuollaista päähäsi? Jo pelkkä ajatuskin
kauhistuttaa minua.

nainen: Rakastatko minua?

Pena: Tietenkin, kaikkina vuorokaudenaikoina!

nainen: Oletko pettänyt minua koskaan?

Pena: EN, Ikinä! Miksi kysyt tuollaista?

nainen: Haluatko suudella minua?

Pena: Kyllä, aina kun minulla on tilaisuus siihen!

nainen: Löisitko minua koskaan?

Pena: Oletko hullu? Tunnethan sinä minut!

nainen: Voinko luottaa sinuun?

Pena: Kyllä kulta..

nainen: Rakas...

7 vuotta häiden jälkeen..
Lue teksti alhaalta ylös!
Ystävä on kun pillu,vaikka et näe sitä niin aina se on mielessä

Karu-Lahna

tuija

Quote from: Kastori on Wed 19.12.2007 00:09:07 (UTC+0200)
en kauheesti seuraa tätä triidiä joten en tiiä onko jo kuultu..  :sorry:

mutta  :bounce:

Eräänä iltana, päivän askareiden päätyttyä, pariskunta oli vetäytynyt levolle, kun yhtäkkiä nainen huomasi miehensä koskettavan häntä varsin erikoisella tavalla.
Mies aloitti antamalla kätensä liikkua hellästi naisen hartioilta hänen kaulalleen. Hän antoi käden liukua naisen rinnoille, koskettaen niitä vain kevyesti. Sitten jatkoi antamalla käden varovaisin liikkein siirtyä naisen kyljelle ja sormenpäiden hipaistessa kevyesti naisen vatsaa hän tunsi miehen vieneen kätensä toiselle kyljelle antaen käden vaeltaa kohden lanteita. Mies jatkoi, hellin liikkein tunnustellen naisen lanteita, ensin toisen, sitten toisen puolen. Lanteilta mies jatkoi retkeään kohden naisen sääriä, tutkittuaan molempia hän siirtyi polven kohdalta tunnustelemaan jalan sisäpintaa. Käsi nousi pitkin naisen vasenta jalkaa ja juuri ennen kosketusta naisen herkimpään, mies pysähtyi ja teki saman oikealle jalalle.
Tässä vaiheessa nainen alkoi olla kiihoittunut ja hän voihkaisi kevyesti siirtäen itseään parempaan asentoon. Naisen liikahdettua mies keskeytti toimensa ärtyneenä ja pyörähti omalle puolelleen sängystä.
"Miksi lopetit, kultani?"nainen kuiskasi.
Tähän mies vastasi: "Löysin kaukosäätimen."

MinDBeaT

tuijakin vain rohkeasti rekisteröitymään :jepso:

Atomisaattori

Osaatko vastata näihin?

*Jos mykkä kiroilee, niin pestäänkö häneltä kädet saippualla?
    *Jos joku jakomielitautinen uhkaa tappaa itsensä, niin onko tilanne käsitettävä panttivankitilanteeksi?
    *Kun kyltintekijät menevät lakkoon, niin lukeeko heidän kylteissään mitään?
    *Miksi ei ole olemassa hiirenmakuista kissanruokaa?
    *Mitä sinun pitäisi tehdä nähdessäsi uhanalaisen eläimen syömässä uhanalaista kasvia?
    *Miksi jotkut yleiset vessat lukitaan? Pelkäävätkö he, että joku saattaisi siivota ne?
    *Jos mies puhuu metsässä, eikä yksikään nainen kuule miestä, niin onko hän silti väärässä?
    *Jos kilpikonna hävittää kilpensä, niin onko se alaston vai koditon?
    *Jos Amerikkalainen poliisi pidättää miimikon, niin sanotaanko hänelle, että hänellä on oikeus olla hiljaa?
    *Miksi vähiten tietävät ihmiset tietävät sen vähänkin äänekkäimmin?
    *Miksi lentokoneen penkin alla on pelastusliivit laskuvarjon sijaan?
    *Edelliseen vedoten pitäisikö laivoilla olla laskuvarjoja?
    *Miksi huoltoasemilla myydään tupakkaa, kun tupakointi on siellä kielletty?
    *Miten lumenauraajat pääsevät töihin?
    *Jos mikään ei tartu TEFLONIIN, niin miten se saadaan tarttumaan pannuun?
    *Kun voileipä putoaa aina voipuoli alaspäin, ja kissa putoaa aina jaloilleen, niin mitä tapahtuu jos voileipä sidotaan kissan selkään voipuoli ylöspäin?
    *Jos ajat valon nopeudella ja sytytät ajovalot, niin mitä tapahtuu?
    *Mitä teet, jos laatikossa lukee "avaa tästä" sijaan "avaa jostain muualta"?
    *Jos lentokoneen musta laatikko kestää mitä tahansa, niin miksi ei koko lentokonetta tehdä samasta aineesta?
    *Mitä Geromino itse huutaa hypätessään lentokoneesta?
    *Syövätkö pesukoneet todellakin silloin tällöin sukkia?
    *Miksi hiihtokenkiä kutsutaan monoiksi, vaikka niitä on kaksi?
    *Juoko joku olutta vain sen maun takia, vai miksi alkoholiton olut on keksitty?
    *Jos kuristat Smurffia, niin minkä väriseksi sen kasvot muuttuvat?
    *Miksi ei lampaat kutistu sateella?
    *Mikä on pimeyden nopeus?
    *Onko synonyymille synonyymiä?
    *Jos pikaliima kiinnittää mitä vain, miksi ei se kiinnity tuubin sisälle?
    *Mistä tietää, että näkymätön muste on loppu?
    *Mihin lumen valkoinen väri joutuu kun lumi sulaa?
    *Miksi ei puhelin ole koskaan varattu kun soittaa väärään numeroon?
    *Jos rakkaus on sokea, miksi seksikkäät alusvaatteet ovat niin suosittuja?
    *Miksi kaukosäädintä painetaan kovempaa kun patterit ovat loppumassa?

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson