Älä missaa näitä (jos tykkääät hevistä)

Started by sirith, Sun 20.05.2007 00:03:51 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Chuck Norris

Quote from: Thrash on Wed 21.05.2008 19:08:18 (UTC+0300)
Quote from: Liekki on Wed 21.05.2008 14:03:46 (UTC+0300)
Quote from: Icola on Tue 20.05.2008 18:24:40 (UTC+0300)
Syksyllä uusi Metallican älppäri kauppoihin  :mosh: :mosh: :mosh:

Ootan kuin kuuta nousevaa, tuottaja vaihtunut ja ootettavissa rankempaa heavy-shittiä kuin viime levyillä, 11 biisiä kaikki kestoltaan 7-9 minuuttia, hyvää radiosoitto matskua  :psycho:
Vittujee  :mosh:
:mosh: Sitä odotellessa  :bounce:
Kuuntelematta paskaa :drag:
Tässä kohtaa pitää kyllä kompata Thrashia, en oikein pysty kuvittelemaan että Metallica vois vielä nousta jaloilleen, St-vitun-anger oli sen verran kamalaa paskaa. Kuulostaa hemmetti imelältä Linkin Parkilta :kerpele: Eipä tuossa mitään, mielelläänhän niitä vanhempia kuuntelee :jepso:
Onko tämä majakka vai ankkatarha, sanokaa!

Señorita iCola

Täällä taas kitarajumalat arvostelee kuin osaisivat itse paremmin musiikkia tehdä  :psp:

Joo no eihän tuo viimeaikainen tuotanto vanhemman veroista ole, mutta on sitä jotain hyvääkin joka levyssä, ja kuitenkin uuden tuottajan luulisi tuovan uusia ideoita.
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Chuck Norris

Quote from: Icola on Mon 26.05.2008 17:05:41 (UTC+0300)
Täällä taas kitarajumalat arvostelee kuin osaisivat itse paremmin musiikkia tehdä  :psp:
Ei kai sitä musiikista tarvii tykätä vaikka ei parempaa osaiskaan tehä :psp:
njoo, mun päteminen loppui tähän
Onko tämä majakka vai ankkatarha, sanokaa!

MadCroc

Minusta St. Anger on Metallican ainoa hyvä piisi  :ras: No tietenkin one on vielä hyvä kappale.
Vitutus on sinun hyvä ystävä, se ei jätä sinua yksin vaikka menisi kuinka huonosti.

Thrash

Quote from: Icola on Mon 26.05.2008 17:05:41 (UTC+0300)
Täällä taas kitarajumalat arvostelee kuin osaisivat itse paremmin musiikkia tehdä  :psp:
Minä edes soita kitaraa :psycho: Kunhan vaan päättelen ettei Metallica pilaa paskojen lättyjen putkeaan tähän :nykytaide:


Lexa

Quote from: Icola on Mon 26.05.2008 17:05:41 (UTC+0300)
Täällä taas kitarajumalat arvostelee kuin osaisivat itse paremmin musiikkia tehdä  :psp:

Joo no eihän tuo viimeaikainen tuotanto vanhemman veroista ole, mutta on sitä jotain hyvääkin joka levyssä, ja kuitenkin uuden tuottajan luulisi tuovan uusia ideoita.
Pakko on kyllä sanoa että St. Anger jokseenkin paskaa, jos kelaa vähänkään enempi sitä miltä porukalta se on tullut.
Oli niin rimanalitus että huh... :kahvi:
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Jarre

Quote from: Lex Arma on Tue 27.05.2008 12:01:43 (UTC+0300)
Quote from: Icola on Mon 26.05.2008 17:05:41 (UTC+0300)
Täällä taas kitarajumalat arvostelee kuin osaisivat itse paremmin musiikkia tehdä  :psp:

Joo no eihän tuo viimeaikainen tuotanto vanhemman veroista ole, mutta on sitä jotain hyvääkin joka levyssä, ja kuitenkin uuden tuottajan luulisi tuovan uusia ideoita.
Pakko on kyllä sanoa että St. Anger jokseenkin paskaa, jos kelaa vähänkään enempi sitä miltä porukalta se on tullut.
Oli niin rimanalitus että huh... :kahvi:
Se oli vähän tasapaksu, ei nyt huono, mut ei kyl sitä tasoa mitä olis Metallicalta odottanu, mut siin oli aika kiva trash fiilis...ainaki jotain positiivista....
Carpe Natem

Kaltsu

Saatana, kun Iron Maiden ei julkaise uutta levyä vielä pitkään. Tuleehan se yksi kokoelma!


Señorita iCola

Quote from: --Jarre-- on Tue 27.05.2008 12:21:36 (UTC+0300)
Quote from: Lex Arma on Tue 27.05.2008 12:01:43 (UTC+0300)
Quote from: Icola on Mon 26.05.2008 17:05:41 (UTC+0300)
Täällä taas kitarajumalat arvostelee kuin osaisivat itse paremmin musiikkia tehdä  :psp:

Joo no eihän tuo viimeaikainen tuotanto vanhemman veroista ole, mutta on sitä jotain hyvääkin joka levyssä, ja kuitenkin uuden tuottajan luulisi tuovan uusia ideoita.
Pakko on kyllä sanoa että St. Anger jokseenkin paskaa, jos kelaa vähänkään enempi sitä miltä porukalta se on tullut.
Oli niin rimanalitus että huh... :kahvi:
Se oli vähän tasapaksu, ei nyt huono, mut ei kyl sitä tasoa mitä olis Metallicalta odottanu, mut siin oli aika kiva trash fiilis...ainaki jotain positiivista....
Mie en oikein tykkää siitä "autotalli" soundista siinä  :psycho: Enkä mie nyt tosissaan "kitarajumalista" maininnut, saahan sitä kaikilla olla mielipiteitä, itsekkin tulee kaikenlaista aina suoraan sanottua. Vaikka ei tiedäkkään mistään mitään kuitenkaan  :psycho:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

MH

Quote from: Icola on Tue 27.05.2008 16:31:37 (UTC+0300)
Quote from: --Jarre-- on Tue 27.05.2008 12:21:36 (UTC+0300)
Se oli vähän tasapaksu, ei nyt huono, mut ei kyl sitä tasoa mitä olis Metallicalta odottanu, mut siin oli aika kiva trash fiilis...ainaki jotain positiivista....
Mie en oikein tykkää siitä "autotalli" soundista siinä  :psycho: Enkä mie nyt tosissaan "kitarajumalista" maininnut, saahan sitä kaikilla olla mielipiteitä, itsekkin tulee kaikenlaista aina suoraan sanottua. Vaikka ei tiedäkkään mistään mitään kuitenkaan  :psycho:

Paska levy se oli kahden edeltäjänsä kera vaikka voissa paistaisi.  :kahvi: Tuo autotallisoundi muuten on yllättävän vaikea tehdä, vaikka toisin luulisi. Siitä propsit vaikka hirveältä se kuulostikin. Uutta en odota pätkääkään, se voi vain ja ainoastaan yllättää positiivisesti. Toivotaan näin.

Mutta se että yllettäisiin Megadethin, Paradise Lostin, Iron Maidenin ja muiden vanhojen ja isojen "comeback" levyjen tasolle, niin saa Hetfield&kump. tehdä jotain maata järisyttävää että entiseen loistoonsa yltäisi.
"I'm just an friendly neighborhood dragon... but I have to eat too!"

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview