News:

Apachefoorumi.net
Sielussani on mursu...

Main Menu

IHMISOIKEUSLOUKKAUS PORISSA !

Started by peter, Thu 19.05.2005 21:49:27 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

peter

 Virkavallan törkeä väärinkäyttö



Rikosilmoitus 1/2005,Porin poliisista ja Sairaanhoidonpiiristä .ja Satakunnan Kansasta .Kävin 5.4.05.Porin käräjäoikeudessa nostamassa syytteen poliiseita ja sairaanhoitohenkilökuntaa ja muita tähän liittyviä henkilöitä vastaan. Porin Oikeusapu toimisto ei myöntänyt minulle oikeusapua, Viranomaiset eivät halua että asia tulee julkisuuteen. Minulla on todisteita heitä vastaan.
Eräs poliisi seurasi minua kaupungilla useita kertoja alkuvuodesta 22.7.2002. Hänellä oli harmaa Peugeot merkkinen auto. Sain törkeän puhelun 22.9.02, yöllä kello 03 aikaan. Poliisilaitos ei ole kertonut hänen nimeään minulle, sitä kysyttyäni heiltä. Syksyllä 2003 hän ei enää toiminut kentällä vaan siirtyi muihin tehtäviin. Tämä kyseinen poliisi järjesti minulle törkeän kohtelun, muiden poliisien kanssa. Tarkoitus oli että joutuisin muuttamaan pois Porista. Kaikki asiat tehtiin niin vaikeiksi kuin mahdollista, tätä jatkui vuoden. Sen takia sairastuin sydämen vajaatoimintaan 2003. Missään potilastiedoissa, reseptissä tai lääkepurkeissa ei mainita että minulla on sydämenvajaatoiminta. Kelakortin lääkekorvaus on merkitty verenpainetauti. Dg.Rintakehäkipu ja itsesyntyinen kohonnut verenpaine, sydämen ultraäänitutkimuksen 4.2.04. jälkeen laitettu. Lääkkeeni on Ramipril 10 mg. päivä. Minulla ei ole mitään sellaista sairautta joka aiheuttaisi vajaatoiminnan, se johtui siitä kun minua törkeästi kohdeltiin jatkuvasti. Ensin sisätautilääkäri määräsi minulle väärän lääkkeenkin. Zanidip 10mg.päivässä .Siitä tuli rytmihäiriöitä ja huono olo. Tätä lääkettä ei olisi saanut antaa jos on esim. hoitamaton sydämen vajaatoiminta. Toinen Dg.itsesyntyinen kohonnut verenpaine yhdessä LVH sydämen tykytys!
Olen tehnyt rikosilmoituksen Porin poliiseista 14.12.2004 ja kirjallisena 26.1.2005.
Törkeää häirintää 23.7.2002 alkaen, ja Satakunnankansassa alkoivat kirjoittaa törkeitä juttuja! Poliisit alkoivat pelotella minua, ajoivat hiljaa liki, sitten lujaa ohi. Ei vilkkua tai hälytysääntä päälle. Kaksi kertaa poliisiauto pysähtyi suojatien päälle, suoraan eteeni niin, että jouduin odottamaan. Tilaa olisi ollut ajaa eteenpäin, mutta eivät tehneet sitä. 17.3.03.Otavank. ja Länsipuiston kulmassa klo.9.00.poliisiauto pysäyksissä pienen matkan päässä. Kun he näkevät minut kauhea kiihdytys minua kohti. Kävelen lujempaa mutta en ole vielä jalkakäytävällä, kun poliisiauto takaani lujaa poiketen Länsipuistoon. EI sireeniä tai vilkkua päälle. Tästä menin joka aamu samaan aikaan.
Siviiliasuiset poliisit kaupungilla matkivat ja huusivat törkeitä asioita. Esm.15.3.03. Kävelyk. mies oli pukeutunut puliukoksi, huusi minulle vanha ämmä ja muuta törkeätä .Ei muille huutanut. 22.4.03. Isolinnank. sama mies uhkaili minua sanoen, älä tule tänne keskustaan! Vapun yönä 30.4.-1.5.03.Tytär tuli yöllä kotiin, samassa rapussa asuvan tutun pojan kanssa, poliisit pysäytti tämän miehen .Tytär pääsi sisälle, niin ulkona sama mies huusi lehmä ja huora ,muuta törkeätä. Hän oli mustalla vanhalla naisten pyörällä liikkeellä Äitienpäivän aamuna tämä sama pyörä oli tyttären auton edessä seinän nojalla.. Näin tämän miehen 14.8.03.hiano uusi auto tyylikkäät vaatteet, ei mikään puliukko! Naureskeltiin ja triikkaria painettiin, jos en huomannut. Tämän vuoden aikana kun olin tyttäreni kanssa kaupungilla, ei kertaakaan näkynyt poliisiautoja tai siviiliasuisia poliiseita. Summeria painettiin jatkuvasti, koskaan ei näkynyt ketään. Mutta se, joka sitä painoi, oli avain ulko-oveen. 18.2.03 taas painettiin summeria, jolloin menin ikkunasta katsomaan ulos ja näin miehen, jolla oli sammaleenvihreä takki, hän käveli viistoon puiston poikki, varmistaen sen, että hänet huomattaisiin. Asuin 7.kerroksessa. Sk:ssa 31.5.03 kirjoitus miehestä kadoksissa, jolla oli sammaleenvihreä mokkatakki päällään. Sk:ssa 5.8.03 sama mies edelleen kadoksissa, mutta nyt takki oli tummanvihreä? Esm.4.4.03.summeria painettiin klo.17.00 ja 19.00.(7) kaksi kertaa molemmilla kerroilla.
12.2.03 kello 18.00 ainakin puolentuntia harmaa Opel merkkinen auto ja tumma Volvo rapun edessä, edes takaisin vilkuttelivat valoja ja kaasuttelivat. Tämä kyseinen poliisi oli Volvossa. Katselin ikkunasta, sitten painettiin summeria ja Volvo lähti lujaa pois, Opel rauhallisemmin perässä. Saman tien K1 poliisi maija tulee puiston toista puolta ja kaartaa talon eteen. Poliisit nousivat pois autosta, toinen katselee ylös ikkunaani päin. Tämä kyseinen Volvo kävi vielä myöhemmin rapun edessä ainakin kaksi kertaa.
Sk:ssa törkeä juttu prostituutiosta mielipideosastolla 11.2.03 ja samana päivänä olin itäpuistossa, jossa kyseinen Opel, josta mieshenkilö (poliisi) kysyi minulta Vaakunaa törkeästi kello 18.15.
Minulta on kaiken kaikkiaan kysytty kolme kertaa Vaakunaa Itäpuistossa, yhden kerran siviiliasuinen naispoliisi. 25.1.03. Menen Antink. Mäkilään teelle la. klo. 9.00. saman tien poliisiauto kahvilan eteen, poliisi seisomaan oven eteen selkä päin ovea. Pienen päästä Volvo, jossa 4 siviiliasusta miestä. He tulevat kahvilaan, ovat tunnin kahvilla. Eräs mies kahvilassa suurella äänellä sanoo, hän tietää ne on kaikki Porin poliiseja.27.2.03.Samat poliisit 2 kertaa ohitseni, kun olen Antink .linja-auto pysäkillä. 6.3.03 torstaina kello 15.00 (3) uusi harmaa farmari Mersu, kaasutteli kävelykadulla niin, että juoksin pois alta. Olin juuri ollut leikkauksessa maanantaina. Tämä tapahtui valvontakameroiden edessä. Valehtelivat että myyn lääkkeitäni. Vartijat jatkuvasti kaupoissa vieressäni. Esm.16.4.03.Sokoksessa vartija ensin poliisien kanssa takahuoneeseen, pienen päästä sama vartija viereeni, ottaa myytävän laukun penkoen papereita sen sisältä. Välillä vahtaa minua. Vartija on kalju. Anttilan tavaratalossa myyjä laittoi ostamani puseron taskuun hälytysnapin, kun poistuin liikkeestä hälytyslaitteet alkoivat huutaa. Jäin odottamaan että vartijat, tai kauppias tulee tarkistamaan tilanteen .Mutta ketään ei tullut paikalle, joten lähdin kotiin. Siellä huomasin että hälytysnappi oli taskussa. Toisen kerran kävi saman lailla ostaessani aurinkolasit. EI näkynyt vartijoita, vaikka he muuten olivat aina kassan vieressä, tai lähettyvillä. Anttilaan mennessäni vartijat olivat yleensä ulko-ovella seisoskelemassa. Kerroin näistä tapahtumista Anttilassa työskentelevälle tutulle, joka ihmetteli sitä, että ketään ei tullut paikalle. Tämä henkilö kertoi, jos hälytyslaitteet huutavat, niin kauppias ja vartijat ryntäävät paikalle heti. Sairaanhoitohenkilökunta alkoi kohdella minua törkeästi, poliisit suunnittelivat ja järjestivät sen. Aiheutettiin tahallaan kipua ja tuskaa toimenpiteillä ja kokeilla. Pitkiä aikoja odotusta. Valehdeltiin ja annettiin vääriä hoito-ohjeita sairaudestani, lääkkeistä ja verikokeista. Reseptiä ei uusittu, (esim. kun ei ole yksityisvastaanottoa ei voida uusia reseptiä) terveyskeskuslääkäri sanoi. (SATKS naistentautien PKL 6.8.02, Satalinnan reumapoli 11.9.02, Otavankadun Terveyskeskuksessa mies lääkäri 12.2.03.poltti oikeasta ranteestani kaksi isoa syylää, ei puuduttanut kunnolla ,se tuntui kamalalta .Koko ajan haisi palaneen lihan käry. Sitä kesti tunnin ja lääkäri sanoi minulle, aina kun tuntuu kipua niin sano sitten .Pyysin tätä lääkäriä kolme kertaa, että se leikattaisiin, eikä poltettaisi. Hän vastasi minulle, hän polttaa sen, mutta se voidaan joutua leikkaamaan silti vielä. Olisi ollut paljon pienempi ja nopeampi toimenpide leikkaus, parantunut nopeasti. Sen polton jälkeen ranne oli kamalan kipeä ja ruma palanut kohta. Ne syylät tulivat heti uudestaan. , SATAKS neurologi 26.3.03,Sairaanhoitaja tulee oviaukkoon sanoen isolla äänellä pöliisi soitti ,kysellyt potilaan tietoja. EI mitään tutkimuksia tehty. Rauman reumapolilla 11.7.03, perjantaina klo.14.30.mies lääkäri kirjoitti lääkemääräyksen keltaiselle muistilapulle, mitä ei ollut tarkoitus edes ottaa, sairauteni ei minusta tarvinnut kortisooni annostuksen lisäystä. Tämä lääkäri sanoi, että otat nyt 7.5mg kortisoonia, lapusta ei mitään selvää sitten saakkaan Sanoin hänelle laita se siihen reseptille, hän vastasi, että ei se mahdu siihen! Tämä lääkäri käski minun ottaa isomman annoksen lääkettä, mutta ei muuttanut sitä reseptin lääkemääräykseen! Kortisooni annokseni oli 2.5mg.päivässä.Ei mitään kokeita otettu, hoitaja sanoi käyt verikokeilla SATKS:ssa ja soitat tänne Raumalle parin viikon päästä tuloksista .Hoitaja suttas ja ympyröi seurantakorttiani monesta kohtaa. Lähetteen sain Satalinnaan luuntieysmittaukseen viikon sisällä Soittaessani Satalinnaan saadakseni uuden ajan, sieltä vastasi remonttimies jostakin paarista, kysyen minulta eikö sulla ole muuta numeroa?. Yksityinen silmälääkäri Porissa 17.3.03) kirjoitti Oftan A-pant silmävoidetta, sanoen sen olevan uusi lääke .Sitä ei ole vielä apteekissa, mutta tulee lähiaikoina. Menin Yliopiston apteekkiin 19.3.03.en saauut lääkettä. Kävin monta kertaa kysymässä Oftan A-pant voidetta, aina sanottiin ei ole vielä tullut. Kolmen kuukauden päästä poikkesin taas apteekkiin, ei vieläkään tullut. Samana päivänä kahden tunnin päästä, apteekista soitetaan minulle, että nyt se lääke on tullut. Lääkeoppaassa 1998-1999v.sivulla 518.Oftan A-pant ollut jo silloin myynnissä. Apteekki henkilökunta valehteli minulle, saaden näin minut turhaan käymään apteekissa. Näissä kaikissa törkeää kohtelua, joka oli poliisien järjestämää. Kohdunpoisto leikkaus järjestettiin samaan aikaan, kun tytär täytti vuosia.3.3.03.SATAKS.M1.Osastolla oli remontti järjästetty samaan aikaan, remonttimiehet kulkivat kokoajan huoneen ulkopuolella . Leikkaava lääkäri valehteli että kasvain oli rypälemäinen ja niin iso että oli viimeinen hetki leikata. Papereissa lukee että kasvain oli sileälihaskasvain ja hoitavan lääkärin allekirjoitus on toisen lääkärin. Yritettiin painostaa että leikkaus tehtäisiin selkäydinpuudutuksella, lääkärit ja hoitajat .Osastolla kohtelu oli törkeää. Esm. kun odotin leikkauspöydällä niin hoitaja tulee ovesta sisään ja laittaa nukutusaineen siitä vaan mitään sanomatta. Pyysin osastonhoitajaa ottamaan kipupumpun pois, hän kohautti olkapäitään ja käveli tiehensä. Eräs potilas kertoi olevansa 27 vuotias, ja 7 kerta kun leikattu. Joka kerta hänellä tehnyt pahaa leikkauksen jälkeen. Hän kertoi tämän minulle ennen kuin minut oli leikattu. Viereinen potilas oli saanut palovamman leikkauksessa, osastonhoitajan tutkittua hänet siinä vieressä. Odotin papereita pois pääsy päivänä, remonttimiehet johtoja laittoivat vieressäni! Ennakkoon olisi saanut äänestää, en nyt oikein jaksanut! SK:ssa samaan aikaan kirjoituksia M1.stä remontista! Satalinnassa eräs naislääkäri pahoinpiteli jalkapohjasta minua, pyöritti peukalolla lujaa painaen jalkapohjaa. Yritin vetää jalkani pois, mutta hän piti toisella kädellä kiinni, joten en saanut vedettyä jalkaani pois. Kahteen viikkoon en voinut astua jalalla kunnolla, tämä tapahtui 11.9.02 Satalinnassa. Samana päivänä Sk:ssa sivulla 3 sairaanhoitopiirin kirjoitus, siinä valinta tehtävä miten ihmistä hoidetaan ja miten ei. Tämä on tuskan jakamista. Verikokeen ottajalla oli käsissä paha ihottuma. Pissapurkin kun laitoin seinässä olevasta luukusta toiselle puolelle alustalle, niin hoitopöydällä makasi mies potilas paljaana hoitajia ympärillä. 30.4.03. tyttären kanssa Porin Terveyskeskuksessa 2 lääkäriä 11 potilasta 4 tuntia odotettiin, ei lääkettä! Porin Instrumentarium 2002 syksyllä tytär piilolinssejä varten näöntarkastuksessa, hänelle ei annettu tarkastus arvoja!
Sosiaalit. virkailija sanoi lottoa, jos voitat ei sun tarvi täällä käydä. Toisella kerralla sama henkilö sanoi, ei täältä rahaa saa mihinkään kauneusleikkaukseen. Kun tiedustelin saanko sairaalamaksuista korvauksen, jouduttuani kohdun poisto leikkausjonoon. Verot.virkailija nauroi päin naamaa, älä kaikkia usko. Kun pyysin häntä laskemaan uuden veroprosentin, eläkelaitosten pyydettyä sitä. Ei laskettu uutta veroprosenttia. Kuntieneläkevakuutus muutti omavaltaisesti veroprosenttiani 2002 syksyllä. Soitin 2.6.03. Osuuspankkiin, se yhdistyi 112 Hätänumeroon. Hyväterveydestä soitettiin 19.6.03 ja 4.7.03, että tilaisin lehden. Painonhallinnasta he vinoilivat. Mistähän he sen tiesivät, kun eivät ole minua nähneet ennen, että minulla on ylipainoa. Esm. Sonera teki niin puhelin laskulleni 1.3.03-30.4.03.yhdisti kahden kuukauden laskut, saaden minulle 111.00 euron laskun miinus 20.00 euron latauslipuke, maksettavaa jäi vielä 91.00 euroa. SK:ssa 29.1.03.Peruusteettomia seksipuhelin laskuja satelee satakuntalaisille 100.00 euroa lasku! Syksyllä 2002 Sonera laittoi minut puherinkiin jonkun naisen kanssa. Tiedustelin näistä tapauksista Soneralta, en kunnon selitystä saanut. Muitten ihmisten käytös muuttui negatiiviseksi, ilkeäksi, minulle valehdeltiin asioista. Uusi vuokraisäntä kävi 9.9.2002.(isän ja äidin vihkipäivä)pudottamassa postiluukusta käsin kirjoitetun ilmotuksen, omistaja on vaihtunut ja uuden tilinumeron. Allekirjoitus ja päivämäärä 9.9.02. Ei mitään yhteyden ottoa entiseltä tai uudelta vuokraisännältä ennenpää! Kun muutin pois 2003 kesällä, vuokraisäntä sanoi minulle, et kai jätä törkeeseen kuntoon asuntoa! Esm. vuokran välitys toimisto Porista toi 7 henkilöä katsomaan asuntoa 6.5.03.. Satakunnankansassa toimittajat kirjoittivat törkeästi asioista, jotka tapahtuivat minulle/ liittyivät minuun. Käyttäen syntymäpäiviä, kuten äidin ja isän kuolinpäiviä. Esim. 3. 13. 7. 17. 27 .12. 1954. 1977. Samannimisiä ja näköisiä henkilöitä, Isä on 12.8.71 kuollut sepelvaltimotautiin rintakipua. Satakunnankansassa 12.8.02.s.15.kirjoitus Patologit ja Arkkiatri. Ruumiinavaus kuvaillaan tarkasti, törkeästi. Hetken ennen kuolemaansa hänen kätensä olivat puristuneet tiukasti nyrkkiin rintakivusta. Sk:ssa 2.6.03 kirjoitus Majakoiden loistot sammuneet, asunnot tyhjenevät. Samana päivänä muutimme Länsipuisto 22 Ruosniemeen. Viittaa sukunimeeni, Majakka nimi. Sk:ssa 13.6.03. poliisien kirjoitus kaaharit halutaan kuriin Porissa, kuva kahdesta autosta jotka menevät lujaa. Toejoella Vanhansahank. 17.5.03 tuli minua kaksi autoa vastaan todella lujaa, ajoin pois tieltä. Sk:ssa 4.7.03.Kaaharit kuriin Hyvelässä kuva Linja-autosta, alapuolella teksti. Ei siinä paljon tilaa muille jää. Taas Vanhansahank.12.6.03.linja-auto keskellä tietä vastaan, taas ajettiin sivuun tyttären kanssa.. Tyttären eteen 3 kevaria törkeästi Karjasillantieltä 17.7.03. tytär ajoi! 3 rekkaa törkeästi eteen 9.6.03. rekat tuli pihoista! Poikani kävi katsastamassa Opelin 1.7.03.jarrut oli käsitelty niin, kun poika tuli pihaan autolla, kauhea savu ja käry nousi vanteista. Vanteet olivat tulikuumat, sen jälkeen ne ei ole toimineet kunnolla! Länsipuisto 22 A takapihalle mennessäni viemään roskia, joka kerta mies nousee yhtä aikaa rappusia kellarikerroksesta!(pommisuoja)Tulee vetämään savuja roskisten viereen, ei puhu mitään vahtaa vaan. Asuinympäristö muuttui levottomaksi, remonttia joka puolella. Naapurien käytös muuttui törkeäksi.Kaikissa paikoissa remonttia tai muuta häiriötä. Kaikki mitä minulle tehtiin laitettiin lehteen. Toiset jopa aivan samana päivänä. Tässä on pieni osa tapahtumista, Näitä kirjoituksia on satoja, vieressä muita kirjoituksia joista löytyy yhdistäviä tekijöitä. Niissä toistuu aina sama kaava.

OUTI MAJA Pori

firepower

Kyllähän tähän(kin) tosiaan auttaa se "vanha-kunnon-pää-folioon-temppu".
Myyös pukeutuminen vartalonmyötäiseen ihoon auttaa.
Tuskin siitä "vanha-kunnon-peukku-perseeseen-tempustakaan" olis haittaa Outille.
Varsinkin jos sen tekis (puliukko)poliisit.

Betonishamaani

Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:



Poslari

Tuleepa mieleeni oma naapurini.Aivan kajahtanut muija ja jutut samanlaisia! :think:
Baby take my hand... Don't fear the Reaper
We'll be able to fly... Don't fear the Reaper
Baby I'm your man... -Blue Öyster Cult-


Kalikka



Micko™

"Jos se ei tapa, niin se sattuu ihan saatanasti"
"Kylmä kahvi kaunistaa, mutta maha ei kestä sitä määrää minkä naama vaatisi."
"Kun järjen valo sammuu, muista sammuttaa myös ääni!"
"Huominen on viikkoni kiireisin päivä"
"Jos ymmärrät kaiken, olet luultavasti käsittäny jotain väärin"
"Ne tekee jotka osaa, ne jotka ei osaa, arvostelee"


Lexa

"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Josse

WARNING:

This post may contain absolute bullshit. Viewer discretion necessary !

Lexa

Kannattaa lukea, sen verran hyvää fiktiota - ja tarina kehittyy mukavasti matkan varrella :jees:
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview