hurjimmat kokemuksenne kaksipyöräisillä.......

Started by PajakkiVasseli.com, Fri 17.08.2007 22:10:41 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MetalCowboy

Kawasakin piikillä 80km/h kanttasin mutkaan oikeen kunnolla polvi melkeen maassa, kapee takakumi ei ottanu pitoo hetken aikaa, lähti luisuun kun sitten ottikin taas pitoa ja siinähän se pyörä alkaa vatkaamaan keskellä mutkaa ja minä siinä pelkkien käsien varassa ohjaustangon päällä kumpikin jalka samalla puolella pyörää ( se vähän heitti )
Just tällanen race kuskien hieno seivaus.
Ja adrenaliini virtaa siinä vaiheessa kun on päässy takasin pyörän päälle ja tajuaa että ei kaatunukkaan.   ::osmoke
haista paska foorumi"

jiidee

Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )

Betonishamaani

Kaverin kanssa jäätiin auton alle kaksipäällä mopolla. Onneksi oli minun sääriluu välissä, niin ei tullut kolhuja kumpaankaan ajoneuvoon  :jippii: Eikä jalka katkennut  :blink: Muutaman metrin komean ilmalennon kyllä otin.
Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:

hermanni

kaveri pyörätuolissa elämäpilalla.... selkäranka poikki rintakehä sisässä ja aivoverenvuoto. ikää alle 30 vittu
ei oikein kiinnosta enää pärrät möin omanikin pois.
että näin meillä :kerpele:

Thrash

Tänään oli ainakin aikas paha kun ajoin pienessä tuiskeessa turun keskustan kautta kotiin turkuhallista ja vauhtia oli n.70. valot vaihtu keltaseks ennen aikojaan ja normaalisti olisin punasilla vetäny mut paskalakit istu donitseilla siellä oikealla ni piti sitten hengen uhalla jarruttaa ja aikas komiasti heitti perää lukkoonhan se takarengas heti meni. Siihen sitten tyylikkäästi 90 asteen käännös ja slaidi keskelle suojatietä. Yllättävän mukava poliisisetä tuli sitten siihen kysyelemään että tarviinko apua. Sydän hakkas vitusti ku lievästi kännissä kesärenkailla viritetyllä mopolla ylinopeutta ja vielä melkeen nupit. Onneks päästi menemään puhalluttamatta tai mitään tarkastamatta. Renkaista ja vauhdista huomautti mut eipähä tullu sakkoja tai mitään.   :think:

Thrash

Quote from: hermanni on Fri 09.11.2007 16:39:59 (UTC+0200)
kaveri pyörätuolissa elämäpilalla.... selkäranka poikki rintakehä sisässä ja aivoverenvuoto. ikää alle 30 vittu
ei oikein kiinnosta enää pärrät möin omanikin pois.
että näin meillä :kerpele:

Otan osaa  :cray:

nazgul

Viimekesä tuli kohellettua kuussatkulla kiserillä ja paras saavutus taitaa olla se että sain polven osuun maahan kurvissa  ::hihsmoke Oli vaan ny pakko vaihtaa kikseri kotarin enduroon ku tuli ajeltua liian lujaa. Kortti ei sentään lähteny, mutta kerran tuli poliisit kotiovelle pitään puhuttelun ku oli jotkut valitellut mun ajotyylistä :lach:

Thrash

Quote from: nazgul on Mon 19.11.2007 18:03:28 (UTC+0200)
Viimekesä tuli kohellettua kuussatkulla kiserillä ja paras saavutus taitaa olla se että sain polven osuun maahan kurvissa  ::hihsmoke Oli vaan ny pakko vaihtaa kikseri kotarin enduroon ku tuli ajeltua liian lujaa. Kortti ei sentään lähteny, mutta kerran tuli poliisit kotiovelle pitään puhuttelun ku oli jotkut valitellut mun ajotyylistä :lach:
Naapurin kukkahattutädit vauhdissa...

Lexa

Quote from: Thrash on Mon 19.11.2007 21:39:32 (UTC+0200)
Kuisvarten se vieraana kirjottelee? ::osmoke
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Thrash

Quote from: Lex Arma on Mon 19.11.2007 22:40:19 (UTC+0200)
Quote from: Thrash on Mon 19.11.2007 21:39:32 (UTC+0200)
Kuisvarten se vieraana kirjottelee? ::osmoke
Mites mä nyt näin.. ?  :bounce:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview