hurjimmat kokemuksenne kaksipyöräisillä.......

Started by PajakkiVasseli.com, Fri 17.08.2007 22:10:41 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Atomisaattori


"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

Mao

Savun hälvettyä tarkastan kytkennät.

morkkis


koppis

kaadoin mopon kävely vauhdissa :jees:
bakeliitti katteisiin tuli kunnon naarmut... minä en edes kaatunut :blink:
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

Jarre

No tää on mun hurjin kokemus:

Lähin yheltä huoltoasemalta mopollani ja pikkusen kiihdytin, keula nous ehkä kymmenisen senttiä ja laski alas, ei rymähtäny eikä mitään, no siin sit ajaessa en huomannu mitään mut oli etuiskari menny paskaks ja sylki kaiken nesteen tuohon renkaan kylkeen.

Seuraava mutka ku tuli oikeaan, eli tässä tapauksessa vasenpaan, suuntaan, kallistin normaalisti mopoa ja heti ku kallistus alko, lähit mopo käsistä ja suoraan mentiin. Vauhtii ei onneks ollu ku ~35km/h, mut tuntu ikävältä siltiki.

No olihan se vanha mopo (~92), mut olin mielestäni tarkastellu noita osia koko ajokauden ja ihan ookoo mun mielestä. kokemus se oli toiki ja kasvatti mun halua huollattaa iskareita :jepso:
Carpe Natem


Andy42

Tossa viime viikolla 60 alueella mopolla menin sen minkä kulki eli n60km/h, niin joku muija kurvas suoraan eteen ja puhelin korvalla. Prkl kun oli lähellä, jarrut lukkoon ja meni alta 0,5m päästä auton takapäästä. Eikä se muija tainnut huomata yhtään mitään.

PajakkiVasseli.com

Eilen ajelin kaverin 250cc husqvarnalla  ::osmoke
Tuntui helvetin livakalta laitteelta  ::lsmoke
1,2,3 ja nelosen keuli tai suti  :psycho:
Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

Jokse


PajakkiVasseli.com

Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:


Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview