News:

Apache IRC:
 #Apachefoorumi
@ irc.irchighway.net

Main Menu

Kokista

Started by Faapio, Fri 31.08.2007 21:50:06 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Faapio

"Otan silmälasit pois päästäni ja katson ulos. En näe mitään."

kenny

Shadowen

Onhan tuo jo aavisteltu totuus ko.tökötistä :think: Tässä toinen Coca-Cola tuotantokalustoon kuuluva laite :lach:

Piiloprnoa vanhassa colamainoksessa :blink: tarkoituksella vai tahattomasti ::osmoke

"Kun itseäni en yöstä erottanut, jo tunsin sinut minussa. Nyt kun aamu ympäröi meidät, varjelen sinua, valoa varjossani"

[tt]By reading this post in forum, your soul is now the exclusive property of Apache and subsidiaries.
Unauthorized use of Apache Forum posts, images, materials, souls, odors, and oxygen is strongly discouraged.
And...We know where you sleep[/tt]

Diver

Mistä Shadowen sinä nää kaikki aina mylläät :lach:

kenny

Mä oon tota paskatankki kuvaa ettiny, mut en oo löytäny.

Nää on kyl hyviä    :lach:

Shadowen

Quote from: Diver on Fri 31.08.2007 23:13:22 (UTC+0300)
Se on sitä kun ihmisellä on liikaa yksinäistä aikaa ja intternjetti kotona  :jepso:

Minulla kun ystävät meni sen pahoinpitelyjupakan seurauksena, nyt on vain tietokone seurana kun olen yksikseen kotosalla. Eli aikaa riittää selailla nettiä  :kahvi:
"Kun itseäni en yöstä erottanut, jo tunsin sinut minussa. Nyt kun aamu ympäröi meidät, varjelen sinua, valoa varjossani"

[tt]By reading this post in forum, your soul is now the exclusive property of Apache and subsidiaries.
Unauthorized use of Apache Forum posts, images, materials, souls, odors, and oxygen is strongly discouraged.

Diver

Quote from: Shadowen on Sat 01.09.2007 03:15:15 (UTC+0300)
Quote from: Diver on Fri 31.08.2007 23:13:22 (UTC+0300)
Se on sitä kun ihmisellä on liikaa yksinäistä aikaa ja intternjetti kotona  :jepso:

Minulla kun ystävät meni sen pahoinpitelyjupakan seurauksena, nyt on vain tietokone seurana kun olen yksikseen kotosalla. Eli aikaa riittää selailla nettiä  :kahvi:
Hienoa jälkee jätät :friends:

Shadowen

No, laitetaan nyt tämäkin sitten  :jepso:

- Vaihdetaan vanha ruma automaatti maksutta parempaan malliin, tässä viedään vaihtolaitetta lavalle :lach:

Namarit

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview