News:

Apachefoorumi.net
Kuin kupillinen tuoretta spermaa.. etova, lämmin ja täynnä elämää.. 

Main Menu

Tyhmimmät sekoilut mitä oot tehny?

Started by Diver, Mon 01.10.2007 21:13:54 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Namarit

Quote from: kulli paavo on Thu 04.10.2007 21:47:36 (UTC+0300)
Sujuu se naisiltakin. :jepso:

Kyllä se nuoruus on ollu semmosta aikaa, että oksat pois.  :sorry:  Välillä nolottaa ihan hirmusti, mut toisaalta mitäpä noista enää, se on mennyttä ja tärkeintähän on se, että on kasvanu ja päässyt eteenpäin. Tosin kantapäiden kautta   :sorry:

paavo

Enää ei synny ellen lähde sukulaisten kanssa kylille kunnon humalassa.
Eikä saisi sekoillakaan, voipi olla pahaksi jos tulee julki jotain tuollaista, siis uusia juttuja.

Namarit

Niin, ajattelen samoin. Tosin miulla noista on ihan hirrrrmuusen kauan aikaa. Ainakin tuntuu siltä.  :jepso:

Mazaboy

Quote from: Namarit on Thu 04.10.2007 21:57:15 (UTC+0300)
Niin, ajattelen samoin. Tosin miulla noista on ihan hirrrrmuusen kauan aikaa. Ainakin tuntuu siltä.  :jepso:
2kk?  :psycho:
Great succee!

IsoPahaJolppi

Noista autohommista tuli mieleen, että olin 10v kun omistin ekan auton, eikä me tietenkään ajeltu sillä koskaan yleisellä tiellä.
Keulin n.100km/h asfalttibaanalla ohi autosta monttupyörällä ( sattui olemaan poliisi siviilipirssillä, oli puolen tunnin päästä kylällä paljon sinivuokkoja). silloin olin jo "vähän" vanhempi. 
Vein kerran kaverin motarilla kotiin, kun en uskaltanut antaa sille pärrää lainaksi, kun se oli niin kaasussa (ja minäkin olin ihan selvänä)
Jouduin pakenemaan polliisia pitkin syrjäkyliä, kun mokomat tuli vastaan, eikä niillä riittänyt huumori meidän melkein lailliseen jäärata-autoon. Kun pääsin kotio, niin oli tarvetta parille spraymaalipurkille keskellä yötä. (hiukan piti isukille selitellä aamulla, että miksi oli sen vanha diesel ajetu pihalle kylmään keskellä yötä)
Mutta ehkä pahin on se että mulla on ABECEDE-kortti, ja kaikkia kirjaimia tarvitsen ajoittain...
No onhan tuota rauhoituttu hiukan kun on ikääkin jo tullut...
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

koppis

Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

PajakkiVasseli.com

Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

Tieko

Failure to evolve is a failure to us all

"Hetkinen... Eihän tämä ole tennistä. Tämä on anaaliseksiä."

Masa

Itellä nuo tyhmät sekoilut on jääneet myös sinne nuoruuteen ja niistä ei paljoa kerrottavaa ole jälkipolville.

Ehkäpä tyhmin juttu, missä olen ollut osallisena oli, kun kaverin kanssa päätimme 14-15 kesäisinä eräissä kotibileissä alkaa huoneiston väliovia särkemään. No niitä sitten hajotettiin nyrkit verillä, oven kappaleiden lennellessä ilmassa. No kun olimme saaneet ovet särjettyä, kävimme väliseinän kimppuun. Tuota typeryyttä ei meistä kumpikaan joutunut koskaan korvaamaan, mutta jälkeenpäin ajatellen mahtoi tytön äidiltä itku päästä, kun kotiin saapui.  :sorry:

Noita kovempia kotibileitä oli Hervannassa vietetyn nuoruuteni aikana useitakin, eräs mieleenpainuvimmista oli, kun eräissä hipoissa bileet loppuivat siihen, että oven taakse ilmestyi kuusi poliisia kyselemään, että lähdettekö suosiolla vai...?
Noissa bileissä iltani alkoi sillä, että sisään päästyäni nappasin kaveriani jalasta kiinni, kun se meinasi tippua seitsemännen kerroksen tuuletusikkunasta. No tuo samainen jamppa sitten myöhemmin illalla päätti lyödä päänsä keittiön kaapin ovesta läpi ja sen jälkeen kävi uhkailemaan illan emännän poikaystävää leipäveitsen kanssa.

Noiden Hervannan huumehörhöjen kanssa on tullut joskus myöhemmin jouduttua mitä ihmeellisimpiin paikkoihin ja niissä on aina sattunut ja tapahtunut.
Onneksi pääsin muuttamaan sieltä pois ja nykyään olen kunniallinen kansalainen  :jepso:
Kaikki muu on paskaa, paitsi kusi !

Tosi huono karaokelaulaja

Namarit

Quote from: Mazaboy on Thu 04.10.2007 22:56:42 (UTC+0300)
Quote from: Namarit on Thu 04.10.2007 21:57:15 (UTC+0300)
2kk?  :psycho:

pahimmat on tullu tehtyä ylä-aste ikäisenä.  :jepso:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview