Tyhmimmät sekoilut mitä oot tehny?

Started by Diver, Mon 01.10.2007 21:13:54 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Diver

Eli olit kännissä ollu tai et, ni mitä on tapahtunu?

Itellä kävi aika nolot tuolla miaukatilla, ku on tapana nukkua alasti ja välillä kävelenkin unissani :shock: ja yöllä olin sitten lähteny liikenteeseen ja menny rappukäytävään, ovi tietysti perässä kiinni ja sitten vasta tajusin missä olen, metri kertaa metri eteisessä ja kaikki ovet lukossa :parku: räpläsin jokapaikkaa mihin yltyin, ni sitten meni hälytyksetkin päälle :sorry: onneks ei kukaan vartia ehtiny paikalle, en olis osannu selittää tapahtunutta :sorry:

nyyyps

Kiikuin puuhun keskellä kylää, enkä osannu tulla alas. Huutelin sieltä vähän aikaa, kaverus heitti mulle kaljapullon ylös sillä aikaa ku pelastivat minua. Eivät sitten heittäneet mitään, millä olisin saanu pullon auki.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

PajakkiVasseli.com

Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

joulusukka

Iso muna vaatii isot housut

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

joulusukka

itseasiassa musta se oli kivaa mut toiset on sanonu sitä tyhmäks  :sorry:

Löylyttäjä

Kaikenlaista sitä on tullut sähellettyä  ::osmoke
Ei niitä pahimpia koskaan muista mutta mm. ruuvaillut lampun katkasijaa kun töpseli oli seinässä, hienosti lensin taaksepäin.

joulusukka

Quote from: Löylyttäjä on Tue 02.10.2007 22:33:15 (UTC+0300)
Ei niitä pahimpia koskaan muista mutta mm. ruuvaillut lampun katkasijaa kun töpseli oli seinässä, hienosti lensin taaksepäin.
kävi töissä samalla tavalla ku keräsin jatko roikkaa nippuu ja sen päältä oli ajettu koneilla sun muilla ja sit ku se oli pistorasias kii ja käsi osu rikkinäisee kohtaa  :kerpele:

misterjonne

Nii ja yrittäny tappaa mut ja antin ku ajoit "Rallia" ku minä ja ntsa oltii katol :kerpele:
Oi niitä aikoja ::lsmoke On se nuoruus sun kanssa kivaa ollu  :friends:

Löylyttäjä

Quote from: misterjonne on Tue 02.10.2007 22:37:18 (UTC+0300)
Nii ja yrittäny tappaa mut ja antin ku ajoit "Rallia" ku minä ja ntsa oltii katol :kerpele:
Oi niitä aikoja ::lsmoke On se nuoruus sun kanssa kivaa ollu  :friends:
Et kyllä sä muistaakseni katolla oo ollu sillon. :think:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview