News:

Apachefoorumi.net
Kuin kupillinen tuoretta spermaa.. etova, lämmin ja täynnä elämää.. 

Main Menu

Fia tutkii Hamiltonia.. Onko kimillä sittenkin saumaa

Started by D-ude, Thu 04.10.2007 14:01:09 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Hanzuu

Minun silmään toi on niin selkeä tilanne ettei siihen jää mutalle sijaa  :nykytaide: Mut herrat isot herrat voi olla erimieltä,raha puhuu ja paska kulkee vai miten se meni....
Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

Riesa

Ainakin minusta näyttäis että Hamiltonilta passaa lähteä mäkki käsistä tai ainakin pamahtaa kohta safety cariin mutta se leikkaa tuonne toiseen mutkaan siitä. Samaten, en ole varma, mutta eikö F!:ssä ole sääntö, joka sanoo että keltaisten lippujen/ turva-auton aikana saa mennä ohi jos päästää paikan antaa takaisin.  :think:
"Jo on ristuksen isoo rilli, sanoo lapualaaspoika ku näki ens kertaa mäkronaltsin"

Hanzuu

Juu mut se ykköspointti tässä taitaa olla se et Hamilttonin olis pitänyt pitää se 5 auton mittainen väli siihen turva-autoon,siitä se ketju sit lähti...
Mie olen käsittänyt et t-a:n takana ei saa mennä toisen ohi niinku olleskaan...
Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

Tieko

Failure to evolve is a failure to us all

"Hetkinen... Eihän tämä ole tennistä. Tämä on anaaliseksiä."

D-ude

No nyt juutuubi pursuaa sitä videota. äkkiä ainaki 7 linkkiä löysin ja lisää tulee. Haukkasi FIA paskaa sen sensuroinnin kanssa ::hihsmoke
"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."


D-ude

http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2007/10/568065

MTV3:n McLaren-tallista saamien tietojen mukaan Hamilton saattaa saada 25 sekunnin aikarangaistuksen Japanin GP:hen. Se pudottaisi englantilaisen ykköspaikalta neljänneksi ja nostaisi Kovalaisen voittoon, Kimi Räikkösen toiseksi ja David Coulthardin kolmanneksi  ::osmoke
"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

D-ude

http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2007/10/568077

Buhuhuu  :cray:


:hahaa: "- Minulla oli hyvä viikonloppu, en tehnyt mitään väärin, en laittanut ketään vaaratilanteeseen. Sitten tulen Kiinaan ja yhtäkkiä minua aiotaan rangaista jostain. Mielestäni sellainen on sääli lajin kannalta"
"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

D-ude

"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

D-ude

"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

D-ude

"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview