News:

Apachefoorumi.net
Kuin kupillinen tuoretta spermaa.. etova, lämmin ja täynnä elämää.. 

Main Menu

Törkeä kakara

Started by juippi-73, Thu 01.11.2007 19:44:43 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

juippi-73

Törkeä kakara

TEXASISSA sijaitseva lastentarha on erottanut määräajaksi nelivuotiaan pikkupojan, jota eräs tarhan hoitajattarista oli syyttänyt törkeästä seksuaalisesta häirinnästä. Wacon kaupungin poliisin mukaan nuori röyhkimys oli ennen bussiin astumista halannut opettajaansa ja painanut kasvonsa tämän rintoja vasten. Mihin maailma on menossa, jos tällainen Baabelin meno yleistyy!

1.11.2007

http://www.iltalehti.fi/hullumaailma/
Toivotaan pahinta ja pelätään parasta!
Kerran luulin olevani väärässä mutta erehdyin.

Hanzuu

Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

Tieko

Failure to evolve is a failure to us all

"Hetkinen... Eihän tämä ole tennistä. Tämä on anaaliseksiä."

Odai

Hullujen huoneelle tollaset.. Saatanan idiootit, miten joku on voinut edes päästää tollasen ihmisen lastentarhaan hoitajaksi. :kahvi:

kenny

Kyl mä tein samalla tavalla pikkupoikana, eikä ketään siihen mitään sanonut....  joten olen jatkanut samalla linjalla   :good:

nahkaparturi

oikeasti, mikä vittu noita amerikkalaisia vaivaa ::smoke
So, you found out you're not a business man after all.
Just a man.
An ancient race.

All the love in all the world
Is not enough to save my soul tonight
-Lemmy

Riesa

"Jo on ristuksen isoo rilli, sanoo lapualaaspoika ku näki ens kertaa mäkronaltsin"

pantza

screw you, i`m going home

-M-

Jos nelivuotias saa rangaistuksen siitä että halaa hoitotätiään niin jossain ollaan menty jo todella pahasti pieleen  :kerpele:

:cray:

doomchild

Jepjep, setäni on jenkki, mutta on asunut suomessa jo useamman vuoden. Hänen tyttärensä leikki pari- kolmevuotiaana pihalla, juoksenteli nakuna, leikki sormiväreillä ja pomppi lasten uima-altaassa pesemässä värit pois (oli arvatenkin maalannut itsensä ja naapurin pikkuskidin aika jännän värisiksi). Setä totesi, että olisi jenkeissä saanut heti pedofiilisyytteen, samoin siitä jos naapurin lapsi olisi alasti heidän talossaan (vaikka olisi esim käynyt hakemassa keittiöstä vettä).

"Here's all you have to know about men and women: women are crazy, men are stupid. And the main reason women are crazy is that men are stupid." -George Carlin

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview