News:

Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle :moi:
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

Main Menu

Finland. Be afraid.

Started by Lexa, Sat 10.11.2007 20:59:25 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ziperia

Quote from: unikeko on Tue 08.07.2008 19:13:37 (UTC+0300)
Quote from: Ziperia on Tue 08.07.2008 18:59:36 (UTC+0300)
Miksi mun postaukset ohitetaan tässä triidissä :parku:
älä ny, joskus musta tuntuu siltä, että mun kommentit jää triidin viimisiks  :friends:
Nojuu, puran  tässä vaan IRL:stä johtuvaa vitutusta vähemmän tärkeisiin saioihin. :sorry:

Señorita iCola

Quote from: nahkaparturi on Tue 08.07.2008 18:42:15 (UTC+0300)
Quote from: IsoPahaJolppi on Tue 08.07.2008 17:30:16 (UTC+0300)
:think: ja taitaa nuo kiikaritähtäimet yms. härpäkkeetkin olla vähän parempaa laatua nykyisin.
vaan niin ne on toisellakin puolella...
Toinen puoli laittaa uusiin vehkeisiin aika lailla enemmän rahaa kuin täällä tahdotaan laittaa  :kahvi: Kyllä mie kaikesta epäinhimillisyydestäkin huolimatta näkisin myös että siellä armeijassa niistä miehistä tehdään oikeasti tappokoneita ja koulutus on oikeasti rankempaa kuin täällä, että vaikka otettaisi matsia tasaväkisillä kalustoilla pelkkä jalkaväki vastakkain niin ei mahtaisi hyvin käydä. Mutta joo ois sitä niitäkin aika kasa tuolla kuolleena ennen kuin täältä viimeinen henkensä heittäisi  :psycho:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

nahkaparturi

Quote from: Icola on Tue 08.07.2008 19:33:18 (UTC+0300)
Quote from: nahkaparturi on Tue 08.07.2008 18:42:15 (UTC+0300)
Quote from: IsoPahaJolppi on Tue 08.07.2008 17:30:16 (UTC+0300)
:think: ja taitaa nuo kiikaritähtäimet yms. härpäkkeetkin olla vähän parempaa laatua nykyisin.
vaan niin ne on toisellakin puolella...
Toinen puoli laittaa uusiin vehkeisiin aika lailla enemmän rahaa kuin täällä tahdotaan laittaa  :kahvi: Kyllä mie kaikesta epäinhimillisyydestäkin huolimatta näkisin myös että siellä armeijassa niistä miehistä tehdään oikeasti tappokoneita ja koulutus on oikeasti rankempaa kuin täällä, että vaikka otettaisi matsia tasaväkisillä kalustoilla pelkkä jalkaväki vastakkain niin ei mahtaisi hyvin käydä. Mutta joo ois sitä niitäkin aika kasa tuolla kuolleena ennen kuin täältä viimeinen henkensä heittäisi  :psycho:
Vaan kun se tuo vastapuoli on oppinut, että aina on panssaria tukena kun yritetään rynniä asemista läpi, iinä suhteessa tilanne ei ole 60 vuoteen juuri muuttunut. Se on aika orpo olo sillä simputetulla kiväärimiehellä pääosin kalashnikovin kanssa tulla kaivettuihin asemiin, kun vastaankin ammutaan. Ja ainakin oman koulutuksen perusteella voisin sanoa, että melkoinen prosentti porukasta jäisi jo matkan varrelle, se kun on tuo kuorma-auto kovin suojaton jo isompaa verppiäkin vastaan, saati sitten kylkkäriä.

ei se kyllä paljoa vaadi, että alkaa sotajutut lentää :psp:
So, you found out you're not a business man after all.
Just a man.
An ancient race.

All the love in all the world
Is not enough to save my soul tonight
-Lemmy

jta

En tiedä että onko itävastustajalla mitenkä muuttunu taktiikat neuvosto ajoista että jos hyökkäys epäonnistuu niin takaisinkaan ei ole tulemista. Selittää tuokin varmasti osittain noita suuria tappioita että kun perääntyvät neuvostosotilaat on saanu surmansa omien luodeista.

Arathon

Tule hyvä kakku.

IsoPahaJolppi

:yoppilas: Asia on vakava
Minä nyt ajattelinkin lähinnä omaa napaani tuolla kiikaritähtäimen laadukkuudella.
Aika kaukaa saisin elävää noimaa varmaankin tiputeltua omalla kiväärilläni, jos tulisi tosipaikka eteen, olen kuitenkin hiukan joutunut harjoittelemaan, lahjaton kun olen.

Lähitaisteluun voisi olla haulikko aika pätevä...
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

Thrash

Mulla on akustinen kitara ja pullo viiniä. Tuun laulamaan protestilauluja sodallenne :ras:

Betonishamaani

Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:

Doraemon

Minulla on yllätys etutaskussa ;)

Thrash

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview