News:

Apachefoorumi Twitterissä:
https://twitter.com/apachefoorumi

Main Menu

taas muutama autokuva

Started by furioso, Wed 29.03.2006 09:12:38 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Qtsats

::hihsmoke ::hihsmoke ::hihsmoke ::hihsmoke

Kalikka

Quote from: Qzaz on Sun 09.04.2006 00:26:43 (UTC+0300)
Tuo lada on kieltämättä nätti  ::hihsmoke

Aina vaan paranee.

Se lada on muuten oikeasti leimassa noilla "varusteilla"

Qtsats

Quote from: Kalikka on Sun 09.04.2006 03:10:49 (UTC+0300)
Quote from: Qzaz on Sun 09.04.2006 00:26:43 (UTC+0300)
Tuo lada on kieltämättä nätti  ::hihsmoke

Aina vaan paranee.

Se lada on muuten oikeasti leimassa noilla "varusteilla"
Tiedän, olen nähnyt ton muuallakin.  ::hihsmoke

furioso

Qtsats

Qtsats

Kalikka

Quote from: Qzaz on Sun 09.04.2006 18:21:26 (UTC+0300)
Nätti toi monster pärrä  :lach:

Tuo mieleen sorasten potkuautot. Milläköhän tämä mahtaa kääntyä?

(¯`·._.·Kubbih·._.·´¯)

Mulla ei kyllä järki riitä näihin älyttömiin parkkeerauksiin ja muihin älyttömyyksiin... Ja kun nainen vielä yleensä ratissa.. Missä vaiheessa se autokoulussa opeteltu taito unohdetaan ja nuo älynväläykset tulee mukaan kuvioon? Kuten esimerkiksi siinä risteyksessä missä se bussi täällä turussa ajoi siihen verotoimiston seinään, niin olipa taas nainen ratissa. Ei siis bussissa vaan henkilöautossa pari kuukautta ennen tuota kolaria. Elikkäs muija oli ilmeisesti tulossa tuomiokirkkosillaltapäin ja jatkamassa suoraan ja ajoi keltasilla ekoista valoista, sit huomas et prkl punanenhan se siinä loistaa ja jäi siis keskelle risteystä oottamaan et se valo vaihtuu takas vihreeks. Ei meikäläisen pieneen järkeen mahdu et mitä helvettiä se aatteli oikeen?? Jos ei olis noin vilkas risteys, ni muija pystys periaatteessa seisomaan siinä ikuisuuden ku eihän ne valoanturit oo ku siellä ensmäisten valojen takana.

Toinen idiootti, nainen taas ratissa.. Puutarhakatua ajoi bussiasemalle päin ja halusikin käännähtää yks suuntaista väärään suuntaan. Ihan pirusti jonoa perässä ja eikun vaan on ja oottaa et ei tulis autoja et pääsis kääntymään. Lopulta joku jalankulkija meni ja koputti ikkunaan ja vissiin totesi et nyt vittuun siitä, ei sinne saa kääntyä..

Kalikka

Itsekkin olen tavannut naiskuskeja ajamassa yksisuuntaista väärään suuntaa.

Veikkaisin ettei syynä ole niinkään autokouluoppien unohtaminen vaan tämä kuuluisa naisten logiikka. Se nyt vaan ei sovi tieliikenteeseen, vai onko jonkun mielestä kodin sisustamisella ja autolla ajamisella jotain yhteistä? Ei minustakaan.

Tosin olen ainakin kerran elämässä ollut hyvän naiskuskin kyydissä, jos laittas silmät vaan kiinni, menis miehestä miten päin vaan. Miehinen (lue agressiivinen) ajotyyli tuo ainakin minulle turvallisuudentunnetta juurikin siitä kun ei epäröidä vaan toimitaan, mennään toisin sanoen varmasti ja vahvasti.

Suurin osa naisita ovat siis liian epävarmoja, koska joutuvat taistelemaan luontoansa vastaan autokoulussa oppimansa perusteella. Vähän niiku kala kuivalmaal.

Lisäksi ehkä toinen syy idiootteihin kadulla on avioerot. Jaa miksi? Amerikkalaisen tutkimuksen mukaan uusi autolija toimii samoin, kuin vanhenpansa ratin takana, koska ovat seuranneet tätä pienestä pitäen.

Mitäpä siitä seuraa kun yleensä nainen saa "pitää" lapset? Tytöt ovat elämänsä naisen kyyditettävänä ja kaikkihan sen tietää että joukossa tyhmyys tiivistyy.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview