News:

Apachefoorumi Facebookissa:
https://www.facebook.com/Apachefoorumi/

Main Menu

taas muutama autokuva

Started by furioso, Wed 29.03.2006 09:12:38 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

(¯`·._.·Kubbih·._.·´¯)

Quote from: Kalikka on Mon 10.04.2006 02:56:32 (UTC+0300)
Itsekkin olen tavannut naiskuskeja ajamassa yksisuuntaista väärään suuntaa.

Veikkaisin ettei syynä ole niinkään autokouluoppien unohtaminen vaan tämä kuuluisa naisten logiikka. Se nyt vaan ei sovi tieliikenteeseen, vai onko jonkun mielestä kodin sisustamisella ja autolla ajamisella jotain yhteistä? Ei minustakaan.

Tosin olen ainakin kerran elämässä ollut hyvän naiskuskin kyydissä, jos laittas silmät vaan kiinni, menis miehestä miten päin vaan. Miehinen (lue agressiivinen) ajotyyli tuo ainakin minulle turvallisuudentunnetta juurikin siitä kun ei epäröidä vaan toimitaan, mennään toisin sanoen varmasti ja vahvasti.

Suurin osa naisita ovat siis liian epävarmoja, koska joutuvat taistelemaan luontoansa vastaan autokoulussa oppimansa perusteella. Vähän niiku kala kuivalmaal.

Lisäksi ehkä toinen syy idiootteihin kadulla on avioerot. Jaa miksi? Amerikkalaisen tutkimuksen mukaan uusi autolija toimii samoin, kuin vanhenpansa ratin takana, koska ovat seuranneet tätä pienestä pitäen.

Mitäpä siitä seuraa kun yleensä nainen saa "pitää" lapset? Tytöt ovat elämänsä naisen kyyditettävänä ja kaikkihan sen tietää että joukossa tyhmyys tiivistyy.
Ite ainakin pyrin vaikuttamaan siihen miten avovaimoni ajaa. Sillä kun ei vielä ole korttia edes, ni jahka tässä auton hankinta tulee ajankohtaiseksi nii aattelin alkaa opettaa ite ilman lupia ennen autokouluun menoa. Siellä kun neuvotaan miten inssistä pääsee läpi eikä juuri muuta. En tiedä onko tuolla merkitystä miten vanhemmat ajaa, mut mun porukat on aina lähteny matkaan myöhässä ja aina ajaneet ylinopeutta. No, niin minäkin..

Kalikka

Tutkimukseen on laitettu miljoonia, joten kyllä se pitää ku vesi.

Muokin aikoinaan faijja opetti viimesillä kilomerteillä mökille ajamaan. Oisko sinne joku 6km "omaa" tietä, siina vaihtu aina kuski. Muutenkin ollu noilla kakspyörärillä liikenteessä aina, joten ei paljoa tarvinnut sääntöjä päntätä.

Suosittelen muillekkin auton kokeilua ennen autokoulua jossain syrjässä. Meidän lapsemme ainakin ajaa samaa pätkää kuin minäkin 17 kesäisinä.

(¯`·._.·Kubbih·._.·´¯)

Quote from: Kalikka on Mon 10.04.2006 03:52:47 (UTC+0300)

Muokin aikoinaan faijja opetti viimesillä kilomerteillä mökille ajamaan. Oisko sinne joku 6km "omaa" tietä, siina vaihtu aina kuski. Muutenkin ollu noilla kakspyörärillä liikenteessä aina, joten ei paljoa tarvinnut sääntöjä päntätä.

Suosittelen muillekkin auton kokeilua ennen autokoulua jossain syrjässä. Meidän lapsemme ainakin ajaa samaa pätkää kuin minäkin 17 kesäisinä.
Ei oo totta! Itellä sama homma, mökkitiellähän sitä ajettiin ihan ensinnä. Tosin sitten kun mökillä remontti alkoi ja porukat töissä ni kukas muu sitä soraa sinne ajoi kuin minä? Ei siinä kuitenkaan maantietä ollut kuin se 8 kilsaa eikä ikinä kytät pysäyttäneet vaikka aina oli jännäkakka housuissa kun vastaan ajoivat.

Kalikka

Quote from: Kubbih on Mon 10.04.2006 03:58:59 (UTC+0300)
Quote from: Kalikka on Mon 10.04.2006 03:52:47 (UTC+0300)

Ei oo totta! Itellä sama homma, mökkitiellähän sitä ajettiin ihan ensinnä. Tosin sitten kun mökillä remontti alkoi ja porukat töissä ni kukas muu sitä soraa sinne ajoi kuin minä? Ei siinä kuitenkaan maantietä ollut kuin se 8 kilsaa eikä ikinä kytät pysäyttäneet vaikka aina oli jännäkakka housuissa kun vastaan ajoivat.

Et kai sä perskele ole mun broidi? Et voi olla, hän on intissä...

Näköjään asioita tapahtuu muillekkin. Kyllä ois muokin jännänny jos siel jeppejä liikkus,

skootterilla aikoinaan narahdin tutkaan 85km\h maantiellä ja sen jälkeen varmaan vuoden oli ihan kusessa ja vilkuili peileihin jos siel sattus olee kyttii paikalla.

Kalikka

Mahtaa viimosen kuvan kaveria olomuodosta päätellen vähän nakertaa...

Kalikka

Miten sulla Vuuriooso riittää näitä auto aiheisia kuvia?

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview