News:

Apachefoorumi.net
Sielussani on mursu...

Main Menu

LIDL-laatua

Started by jiidee, Fri 14.12.2007 10:14:24 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

IsoPahaJolppi

:good: graffenwalderia itelle ja eukolle/mukulalle karkkia. Ja sit bratwurstia tms rasvakaapelia. Juur muuta en oo lituskasta ostanut. Väliin olen kyllä vähän pyöritellyt käsissäni kaikenlaista sälää, mut en oo  uskaltanut kantaa siihen hihnalle. Ja kyllä osaa muuten ihan oikeesti olla viheliäinen kassasysteemi niillä.
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

Örtzi

Kylmälaukun ostin Lidlistä viime keväänä ja hyvin pelaa sekä tupakinsytyttimestä kuin verkkovirralla. Taitaa olla ainut ei eines, mitä olen sieltä kotiin kantanut.  :think:
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.

Atomisaattori

Lohjan Liiterissä on "tavallisen" kaupan kassalinja. Se purkupuoli. Ainoa Liidli Suomessa.
Oltiin avajaisissa paistamassa makkaraa siellä, ja joku Gunther Saksanmaalta oli seuraamassa avajaisia ja ihmetteli tuota makkaranpaistoa ja ihmispaljoutta.
Eivät kuulema harrasta tuollaista ilmaistarjoilua ollenkaan siellä. Meinas myös että voisivat kokeilla samaa siellä, jos saisivat vielä enemmän ihmisiä kaupoille..

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

Arathon

Puhallettava tuoli ja kotiteatteri sieltä on aikoinaan ostettu, molemmat meni takuuseen ennen kuin hajosivat täysin  :jepso:
Tule hyvä kakku.

doomchild

... Arvoisa Matti Käki,

teillä on liikaa aikaa.

Parhain terveisin,
Doomchild.
"Here's all you have to know about men and women: women are crazy, men are stupid. And the main reason women are crazy is that men are stupid." -George Carlin

Hanzuu

Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

paavo

Sauva

Jopas on setä ottanu elämäntehtävän ittelleen. :psycho:
Liiteri on kyllä melko kehno mutta,  hetelmät ja rehut etuusia, ritsikat ja muutki vaatteet on kyllä ollu ihan hyvälaatuisia ja lapsille ostin kolmen euron talavikennät viime talavena ja ne on niinku kuomat konsanaan, hyvät ku mikkä. :jepso:
Sieltä ei vaan aina löyry sitä mitä tarvittoo ja kassasysteemi on syvältä. :kahvi:

IsoPahaJolppi

Quote from: D.Ildo on Sun 16.12.2007 23:53:35 (UTC+0200)
Jopas on setä ottanu elämäntehtävän ittelleen. :psycho:
Liiteri on kyllä melko kehno mutta,  hetelmät ja rehut etuusia, ritsikat ja muutki vaatteet on kyllä ollu ihan hyvälaatuisia ja lapsille ostin kolmen euron talavikennät viime talavena ja ne on niinku kuomat konsanaan, hyvät ku mikkä. :jepso:
Sieltä ei vaan aina löyry sitä mitä tarvittoo ja kassasysteemi on syvältä. :kahvi:
Ja sit kun niillä on niitä sikahalpoja mainosjuttuja, niin jossain kohtaa lukee pirun pienellä präntillä "min. 5kpl/liike". Ja täällä käy turakit putsaamassa kaiken mukaansa sieltä  :kerpele:
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview