News:

Apachefoorumi Twitterissä:
https://twitter.com/apachefoorumi

Main Menu

hiljainen hetki.

Started by furioso, Sun 13.01.2008 16:52:06 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Diver

misterjonne

Pullo ei muuten hajoa helposti jos sen pudottaa pohja edellä ihan suoraan aika korkealtakin :blink:

Señorita iCola

Voi tuota menettämisen tuskaa mikä kuvaan on onnistuttu vangitsemaan  ::osmoke
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Sauva

Quote from: Icola on Sun 13.01.2008 17:00:09 (UTC+0200)
Voi tuota menettämisen tuskaa mikä kuvaan on onnistuttu vangitsemaan  ::osmoke
Tää kuva tarttis ny kyllä jonku palkinnon.. :jepso:

Shadowen

Tässä tarvittaisiin sitten kai jo maanlaajuinen suruliputus :sorry:

"Kun itseäni en yöstä erottanut, jo tunsin sinut minussa. Nyt kun aamu ympäröi meidät, varjelen sinua, valoa varjossani"

[tt]By reading this post in forum, your soul is now the exclusive property of Apache and subsidiaries.
Unauthorized use of Apache Forum posts, images, materials, souls, odors, and oxygen is strongly discouraged.
And...We know where you sleep[/tt]

nyyyps

Minulle tuo olis onnen päivä. Eihän se kyllä sais toisilta olla pois, jos mulla on henkilökohtasia antipatioita tuota tököttiä kohtaan, mutta olkoon sitten pois niiltä, joilta joutaiski.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

PajakkiVasseli.com

Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

Juggernauter

Quote from: omglolnoob on Mon 14.01.2008 01:49:07 (UTC+0200)
Minulle tuo olis onnen päivä. Eihän se kyllä sais toisilta olla pois, jos mulla on henkilökohtasia antipatioita tuota tököttiä kohtaan, mutta olkoon sitten pois niiltä, joilta joutaiski.
Taistelkaamme yhdessä sisko  :mosh:

unikeko

Quote from: omglolnoob on Mon 14.01.2008 01:49:07 (UTC+0200)
Minulle tuo olis onnen päivä.
tuota, ittekkin kaljaa kuskanneena, ja kerran kaadetusta kuormasta "lainanneena" voisin huomauttaa että ei kannata avata tommosta pulloo hetkeen aikaan, sieltä saattaa piillä pienimuotonen räjähdys meinaan.

ekan pullon ku avasin ni ei mitään, tokasta täysin ehjän näkösestä pullosta (ei yhtä ainytta säröä näkyny missään) ku läks korkki ni kuulu vaa pop, ja oli koko olohuone kaljassa, sohvassa ja vaatteissa reikiä, ja muutamia haavoja kasvoissa, ja käsissä.
pari muutakin pulloa avasin -joskin hanska kädessä, ja olin viksusti siirtyny ulkotiloihin- ni 7 pullosta 4 räjähti käsiin, yhestä aukes korkin mukana puolet kaulastakin.
kun keskustelet idiootin kanssa, katso ettei hän tee samoin

Jumalan rauhaa
moottori pauhaa

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview