News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

Vakaumus

Started by Betonishamaani, Sun 13.01.2008 21:24:32 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Aah

Hullu akka, me likes.  :good: En minäkään esimerkiksi käy Hesburgereissa tai syö Snellmanin valmistamia leikkeleitä vakaumukseni takia. Nämä eivät vaan häiritse elämääni ihan yhtä paljon kun joku ratikalla matkustelu kyseistä ämmää.

Hanzuu

Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

koppis

Koskaan en ole ratikalla menny... enkä mene :drag:
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

PajakkiVasseli.com

Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

Ziperia

Quote from: -M- on Sun 13.01.2008 21:55:49 (UTC+0200)
Satiiri on hieno kirjoittamisen muoto, jonka harva hallitsee. Charlotta Lindfors tuntuu hallitsevan sen kohtuullisen hyvin  :good:
Ei harmainta aavistusta, mitä on satiiri kirjoitus, mutta hieno teksti silti. :jepso:
Lisäys: http://fi.wikipedia.org/wiki/Satiiri siinä muille jotka ovat yhtä tietämättömiä kuin minä olin.

MinDBeaT

Quote from: Ziperia on Mon 14.01.2008 21:48:52 (UTC+0200)
Satiiri on hieno kirjoittamisen muoto, jonka harva hallitsee. Charlotta Lindfors tuntuu hallitsevan sen kohtuullisen hyvin  :good:
Ei harmainta aavistusta, mitä on satiiri kirjoitus, mutta hieno teksti silti. :jepso:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Satiiri

:kahvi:

Ziperia

Quote from: MinDBeaT on Mon 14.01.2008 21:50:00 (UTC+0200)
Quote from: Ziperia on Mon 14.01.2008 21:48:52 (UTC+0200)

http://fi.wikipedia.org/wiki/Satiiri

:kahvi:
Myöhästyit hieman, mutta kiitos kumminkin. :good:

IsoPahaJolppi

:mosh: Meitä on joka junaan tai siis tässä tapauksessa ratikkaan, ja aina jää joku laiturillekkin...sanoi pappavainaakin aikoinaan
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

tjoo

Mikä ihmeen tupakkafetissi näiden hymiöiden kokoajalla on ollut?  ::lsmoke ::osmoke :psycho: ::hihsmoke ::nsmoke ::smoke :psp: :drag: ::tuplao :serlokkismoke:

Tieko

rekisteröityessä saa vastauksen  :psycho: ehkä....
Failure to evolve is a failure to us all

"Hetkinen... Eihän tämä ole tennistä. Tämä on anaaliseksiä."

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview