News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

Mitä radiokanavaa kuuntelet?

Started by Thrash, Tue 22.01.2008 19:31:30 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kastori

Quote from: Icola on Wed 23.01.2008 17:46:14 (UTC+0200)
Quote from: Thrash on Wed 23.01.2008 16:57:12 (UTC+0200)
moni tunnustaa kuuntelevansa yle äksää. millasta musaa sieltä tulee?
joskus aikoinaan muistan ku kuuntelin sitä ja sieltä tuli sellasta mainstream räppiä ja rnb:tä. nykyään on tyyli muuttunu mutta onko yle xälläkin?

No tulee sieltä vähän monipuolisempia genrejä, mutta näin kun joka päivä töissä kuuntelee 8 tuntia radioo niin alkaa soittolistat osata ulkoa ja se ottaa pannuun kun kuulee samat biisit 3-5 kertaa päivässä  ::osmoke Mutta samoja soittolistojahan ne sahaa joka kanavalla päivästä toiseen, tyylilaji vaan muuttuu kanavasta riippuen. Ja korostan vielä tyytyväisyyttäni iltapäivän ja aamun paikanvaihdosta, ärsytti suunnattomasti tekopirteät ja muka-hauskat peltsi, ile ja maria, onneksi tulee laatua aamuisin nykyään  ::hihsmoke
peltsi ei pärjänny yksin.. juuusoa tuli ikävä.. :jees:

Señorita iCola

Quote from: Kastori on Wed 23.01.2008 17:52:58 (UTC+0200)
Quote from: Icola on Wed 23.01.2008 17:46:14 (UTC+0200)
Quote from: Thrash on Wed 23.01.2008 16:57:12 (UTC+0200)
moni tunnustaa kuuntelevansa yle äksää. millasta musaa sieltä tulee?
joskus aikoinaan muistan ku kuuntelin sitä ja sieltä tuli sellasta mainstream räppiä ja rnb:tä. nykyään on tyyli muuttunu mutta onko yle xälläkin?

No tulee sieltä vähän monipuolisempia genrejä, mutta näin kun joka päivä töissä kuuntelee 8 tuntia radioo niin alkaa soittolistat osata ulkoa ja se ottaa pannuun kun kuulee samat biisit 3-5 kertaa päivässä  ::osmoke Mutta samoja soittolistojahan ne sahaa joka kanavalla päivästä toiseen, tyylilaji vaan muuttuu kanavasta riippuen. Ja korostan vielä tyytyväisyyttäni iltapäivän ja aamun paikanvaihdosta, ärsytti suunnattomasti tekopirteät ja muka-hauskat peltsi, ile ja maria, onneksi tulee laatua aamuisin nykyään  ::hihsmoke
peltsi ei pärjänny yksin.. juuusoa tuli ikävä..
Joo ihan toista se oli silloin kun Peltsi ja herra Myllynrinne olivat kaksin, jutut oli paljon parempia.
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

bone

Onko amerikka taivas, onko jumala siellä. Onko persoonallisuus oman menestyksen tiellä. maaseutuvaipunut kyyneliin sillä jumala on muuttanut kaupunkiin.

tilpehööri

Quote from: kulli paavo on Wed 23.01.2008 17:37:33 (UTC+0200)
Olen tehnyt mielenkiintoisen havainnon kuuluvuudesta.
Ruotsinkieliset kanavat kuuluu viimeiseen asti, oli sitten auto katvealueella tai radio sippaamassa.
Monta matkaradiota olen työmailla kuluttanu loppuun ja ruotsinkieliset kanavat kuuluu hautaan asti.
asema sputnikin kanssa ihan sama homma, se se perkele kuuluu vaikkei radioon tulis enää edes virtaa :psycho:

Be safe at night, sleep with a nurse

koppis

Quote from: tilpehööri on Thu 24.01.2008 02:43:11 (UTC+0200)
Quote from: kulli paavo on Wed 23.01.2008 17:37:33 (UTC+0200)
Olen tehnyt mielenkiintoisen havainnon kuuluvuudesta.
Ruotsinkieliset kanavat kuuluu viimeiseen asti, oli sitten auto katvealueella tai radio sippaamassa.
Monta matkaradiota olen työmailla kuluttanu loppuun ja ruotsinkieliset kanavat kuuluu hautaan asti.
asema sputnikin kanssa ihan sama homma, se se perkele kuuluu vaikkei radioon tulis enää edes virtaa :psycho:
Sputnik lähetetään venäjältä jonottaville rekkakuskille :kahvi:
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

paavo

Putnikilta tulee harvoin kuunneltuna siedettävää musaa.

koppis

Quote from: kulli paavo on Thu 24.01.2008 07:37:58 (UTC+0200)
Putnikilta tulee harvoin kuunneltuna siedettävää musaa.
eikössiellä soi kokoajan joku tekno jumputus :blink:
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

Hanzuu

Radioo ei kuulu ku autossa ja kai se on yleX tai radio rock joka soi...
Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

paavo

Miaukatti

*Pimiä katti*

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview