News:

Apachefoorumi Facebookissa:
https://www.facebook.com/Apachefoorumi/

Main Menu

Tämmönen oli mun muuttokuorma!

Started by omglolnoob, Thu 28.02.2008 14:01:12 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nyyyps

Hittolainen vain, ku ei tuo kolhvi ollu kilvissä, niin piti seki tunkea pakuun...
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Joker

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Joker

....... ja eräänä päivänä kun rakastelimme joku vitun idiootti oli soittanut hinauspalvelun ja rakastelun jälkeen huomasimme että auto on kadonnut  :lach:

nyyyps

Joker

Oliko traumaattinen kokemus se ihmisjoukko joka pällisteli teitä ?  :shock:

nyyyps

Ei, ku saa kuulla valituksia niistä ihmisistä, jotka sai traumoja sen hässäkän näkemisestä :lach:

Joker

Quote from: omglolnoob on Thu 28.02.2008 14:39:04 (UTC+0200)
Ei, ku saa kuulla valituksia niistä ihmisistä, jotka sai traumoja sen hässäkän näkemisestä :lach:
Vieläkin ne soittaa Hullujenhuoneelta sulle että miten onnistuitte tekemään 20 henkeä hulluiksi tunnissa  :lach:

nyyyps

Mutta minulla on työllistävä vaikutus... Ovat joutuneet palkkaamaan puolen tusinaa uutta hoitajaa :jees:

Joker

Quote from: omglolnoob on Thu 28.02.2008 14:46:29 (UTC+0200)
Mutta minulla on työllistävä vaikutus... Ovat joutuneet palkkaamaan puolen tusinaa uutta hoitajaa :jees:
Ootpa sie antelias ihminen ku hankit ihmisille töitä  :friends:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview