News:

Apachefoorumi Facebookissa:
https://www.facebook.com/Apachefoorumi/

Main Menu

Ruma lapsi

Started by Kastori, Thu 03.04.2008 00:43:13 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hanzuu

Mulla ei ollut laatikkoa saati pussia päässä  :sorry: Minä olin se lapsi jonka nähdessä tätit pysähtyi kysymään "sattuukohan sitä?"  :parku:
Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

kenny

Mut lähetettiin aina kesäisin mummolaan pahvilaatikossa   :sorry:
Vähän ennen koulujen alkua mummo lähetti mut sitten takaisin.
Vanhemmat oli tyytyväisiä, kun nuori ruma poika sai kirmata vapaana pitkin metsiä   :jees:

....  Eivät innoissaan tainneet ollenkaan huomata, ettei mummo ollut avannut pahvilaatikkoa koko kesän aikana   :parku:

Kastori

minut teljettiin kesäloman ajaksi kompostiin..  :sorry:

Ki-Ho

Ei laatikkoa mutta kutsuttiin jostakin syystä pallopääksi, lienekkö pyöreällä mudolla ollut osuutta asiaan :think:

Arathon

Ei minullakaan ole koskaan mitään ämpäreitä ja paperipusseja ollu päässä  :hahaa:
Saisivat kyllä silti avata joskus ton kellarin oven, että näkisin mitä tämän paikan ulkopuolella on  :blink:
Tule hyvä kakku.

Jokse

Quote from: Arathon on Thu 03.04.2008 22:54:30 (UTC+0300)
Ei minullakaan ole koskaan mitään ämpäreitä ja paperipusseja ollu päässä  :hahaa:
Saisivat kyllä silti avata joskus ton kellarin oven, että näkisin mitä tämän paikan ulkopuolella on  :blink:
Täällä ulkopuolella on ainakin paljon rumia lapsia, muusta en oikein tiedä. :nope:

Poppamies

Quote from: Jokse on Thu 03.04.2008 22:55:52 (UTC+0300)
Quote from: Arathon on Thu 03.04.2008 22:54:30 (UTC+0300)
Täällä ulkopuolella on ainakin paljon rumia lapsia, muusta en oikein tiedä. :nope:

Ämpäreitä ja pahvilaatikkojakin aika paljon
Elämäni hyödyllinen opetus on se, että idiootit ovat usein oikeassa.
Eipä ole juuri mitään helpompaa kuin elää huonosti ja kuolla hyvin.
Kokeile kerran kaikkea, mutta älä sukurutsaa tai kansantanssia.
Elämä on kuin sardiinipurkki? Kaikki me etsimme purkinavaajaa.

nyyyps

KErran kulki kolme muksua peräkkäin, kaikilla pää samassa kukkalaatikossa. :jees:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Kumimuna

Quote from: omglolnoob on Fri 04.04.2008 11:46:38 (UTC+0300)
KErran kulki kolme muksua peräkkäin, kaikilla pää samassa kukkalaatikossa. :jees:i

Se oli rumalapsijuna. Olin itse se keskimmäinen (vasemmalta laskettuna)  :jippii:
Horatsu MauMau ::lsmoke

Doraemon

Pitäisköhän munkin kokeilla tuota niin uskaltaisi kävellä enemmän kadulla  :think:
Minulla on yllätys etutaskussa ;)

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview