News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

Lämpimänä pysyy..

Started by Faapio, Tue 08.04.2008 16:09:00 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Faapio

"Otan silmälasit pois päästäni ja katson ulos. En näe mitään."

McCLANE

mikähän eläin tuosta syntyy  :think:
kun onhan niitä kaikkee kummallisia elukoita, niinku muurahaiskarhu ja poliisikoira
ask a stupid question - get a stupid answer.

ferret

Sääliä saa ilmaiseksi, kateus pitää ansaita

D-ude

"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

Shadowen

Sikanautaa löytyy kaupoista, mutta tuosta taitaa tulla sikapässi tai sikalammas, joulukinkku joka maistuu villapaidalta :blink:
"Kun itseäni en yöstä erottanut, jo tunsin sinut minussa. Nyt kun aamu ympäröi meidät, varjelen sinua, valoa varjossani"

[tt]By reading this post in forum, your soul is now the exclusive property of Apache and subsidiaries.
Unauthorized use of Apache Forum posts, images, materials, souls, odors, and oxygen is strongly discouraged.
And...We know where you sleep[/tt]

Neponen

tulkoon mikä elikko vaan tuosta liitosta, ei se kumminkaan kastoria haittaa päinvastoin  ::hihsmoke
"A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster."

Shadowen

Quote from: Neponen on Tue 08.04.2008 19:38:41 (UTC+0300)
tulkoon mikä elikko vaan tuosta liitosta, ei se kumminkaan kastoria haittaa päinvastoin  ::hihsmoke
Selittää paljon :think:   
"Kun itseäni en yöstä erottanut, jo tunsin sinut minussa. Nyt kun aamu ympäröi meidät, varjelen sinua, valoa varjossani"

[tt]By reading this post in forum, your soul is now the exclusive property of Apache and subsidiaries.
Unauthorized use of Apache Forum posts, images, materials, souls, odors, and oxygen is strongly discouraged.
And...We know where you sleep[/tt]

Neponen

Quote from: Shadowen on Tue 08.04.2008 19:46:18 (UTC+0300)
Quote from: Neponen on Tue 08.04.2008 19:38:41 (UTC+0300)
Selittää paljon :think:   
onko Kasse tohtorin isä  :shock:
"A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster."

=Juku=

Vanha vitsi, mutta pannaan pannaan sanoi :pope:

"Kissapupu ihmetteli äiti-pupulta, miksi Hän on kissapupu. "No, kun silloin nuorempana olin vähän villi... Ja oli pimeääkin.. Niin että sinun isäsi on sitten kissa." vastasi äitipupu. Ja tähän kissapupu tyytyi, vakuuttihan äiti-pupu, että hän rakastaa kissapupuaan aivan yhtä paljon kuin muitakin lapsiaan. Aikaa kului, ja kissapupun veri veti maailmalle. Reippaana ja sosiaalisena se ystävystyi helposti. Eräänä päivänä tuli omituisen näköinen otus vastaan. "Moi, minä olen kissapupu. Mikäs sinä olet?" "Moi, minä olen muurahaiskarhu," kuului vastaus. Jopa on merkillinen maailma, tuumi kissapupu. Melkoisen pimeää on täytynyt olla. Matka jatkui, ja seuraava otus laahusti vastaan. "Moi, minä olen kissapupu. Mikäs sinä olet?" "Moi, minä olen hirvikärpänen," vastaus kuului, ja kissapupu oli entistä enemmän ymmällään. Jopa on merkillinen maailma, tuumi kissapupu. Melkoisen pimeää on täytynyt olla, ja tuon äiti on ollut vähintään yhtä villi kuin minunkin. Ja taas matka jatkui, ja vielä yksi otus laahusti vastaan. "Moi, minä olen kissapupu. Mikäs sinä olet?" "Moi, minä olen poliisikoira!"

Me first (rules of traffic)

Kumimuna

Horatsu MauMau ::lsmoke

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview