News:

Apachefoorumi.net
Kuin kupillinen tuoretta spermaa.. etova, lämmin ja täynnä elämää.. 

Main Menu

Alle 3,5-tonniset punnitaan neuvolassa

Started by omglolnoob, Tue 08.04.2008 16:53:17 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Juudas

Quote from: jta on Sat 30.01.2010 01:39:50 (UTC+0200)
Periaatteessa turhaan sitä kalustoa uusii jos se vaan toimii kunnolla.

Quote from: IsoPahaJolppi on Fri 29.01.2010 11:07:20 (UTC+0200)
Quote from: Juudas on Fri 29.01.2010 10:55:24 (UTC+0200)
Quote from: jta on Fri 29.01.2010 00:48:03 (UTC+0200)
Loppupeleissä ei oo edes kovin harvinaistakaan tuo että lava jää ylös.

Sinällään kumma etteivät vielä oo keksiny laittaa varoitusvaloa tuolle vaikka muita kaiken maailman vilkkuvaloja onkin kojelauta täynnä.
semmonen vilkkuvalo kojelaudassa on ärsyttävä hämärällä/pimeällä ja varsinkin hiekottaessa missä ajetaan pitkään kippi ylhäällä.Otin siitä polttimon pois ku alko vituttaa se välke.
Voishan siihen vaikka laittaa vähän siedettävämmällä wattimäärällä olevan lampun, niin ei mollota nin pahasti mykiöön...
Joissain ilmeisesti siis on jo tuollainenkin valo.  :think:  Eipä vaan oo mulla vielä sitten tullu vastaan vaikka osa ollu uudempaakin kalustoa jolla ajanu. Sora vehkeitä siis.



itse laitettu valo.Keltanen syttyi kun lava oli lähellä hytin kattoa ja punanen vilkku kun lavan reuna oli neljässä metrissä ,ettei revi sähkölankoja alas hiekotusreitiltä.on kuulemma kallista lystiä katkoa niitä naruja.
Kiitos on kaunis sana mutta se ei elätä,rahaa pitää olla!

IsoPahaJolppi

Juu, ei varmaan ole ihan halpaa huvia kun pistetään huoltoporukat tapsinliitoshommiin soranlevityksen jälkeen, josta muuten tulikin mieleeni eräs kolleegan kertoma tarina.


Tämä tapahtuma kävi viime vuosituhannen puolella suuressa ja mahtavassa itänaapurissamme.

Oli synkkä ja myrskyinen yö, otollinen tuuli kohisi pitkin kaupungin alijäähtyneitä katuja. Kirkontornissa huojui muinainen, ja miksei nykyinenkin, kidutusväline, outoa narisevaa ääntä tuottaen...
( no ei sentään tämä on aloituspätkää juicen pyromaani palaa rikospaikalle lp:ltä, menäänpä itse asiaan.)

Syksyllä tämä kuitenkin tapahtui. Ja se miten k.o. asiasta ryhdyttiin juttusille, niin ihmettelin kun kaveri heti suomen tullin jälkeen veti hirmu kanttauksella levikkeelle parkkiin mun taakseni, kun itse pis,tauokoa jäin pitämään, ja samointein sata lasissa kuin kärppä sinne kuormanpäälle taskulamppu kourassa viskomaan kuparipätkiä ojanpohjalle...

Siihen aikaan eräät  raja-asemat meni aina yöksi kiinni. Joten jos et ollut ajoissa jonottamassa kohti kotomaata, niin nou kän duu. Autossahan makasit.

Kolleega meni hakemaan puita jostain laaninpohjalta muutamankymmentä kilsaa siitä kylältä itäänpäin.  Pääsi paikalle ja totesi että nämähän menee kaikki kerralla kun vetää pankoista jatkot ulos ennekuin alkaa lastaamaan, eipähän sitten tarvi kenenkän tulla täältä asti muutamaa tikkua hakemaan. Rajasta pääsisi kuitenkin yli, kun ei siitä nyt niin paljoa tule painoa, ohkaisista kuusikuitupuista.

Kaveri nosteli pankkoja sen parikymmentä senttiä mitä ne nousi ja kouri kuorman kyytiin. Siinä tasoitellessaan huomasi, että perkules, sehän alkaakin jo oikein hämärtää, kuinkas paljon se kello on *vilkaisu ranteeseen* ja perkele, nyt on sitten kiire, jos meinaa rajasta yli takas ehtiä. Äkkiä liinat kiinni ja nilkka suorana kohti rajajonoa.

Lähti tulemaan, oli jo ehtinyt pimeäksi vetää kokonaan.Tuli johonkin pikkukylään ja sanoi vielä ihmetelleensä sitä, että joka torpassa paloivat valot, kaikissa kylissä oli kansa ehtinyt jo iltasajun keittoon.

No eikun samalla kaavalla kuin aina ennenkin, täyttä ravia siitä kylän läpi, kun nyt sattui se tie olemaan jonkinlaisessa kunnossa.

Pääsi ekan torpan kohdille kun jotain vähän outoa oli näkynyt, ihankuin joku välähdys peilin ylänurkassa tai jotain.

Oli ajatellut että voi hitto onneksi sain kuorman kyytiin ennenkuin tulee ukkoskuuro päälle, olis vaatteet kastuneet.

Seuraavan torpan kohdilla välähti uudestaan, no jopas...

Kolmannen torpan kohdalla sanoi että alkoi oikein seuraamaan kun noin kovin salamoi, perkele kylän alkupään talot pimeinä tien toiselta puolen, ja taas välähti.

Vishnu. Tien vieressä kulkeneen sähkölinjan talojohdot oli joku toveri pistänyt just eikä melkein 4.2m:n korkoon (matkaluvassa määritelty alituskorkeus, jonka toveri oli taannut että mahtuu), ja auto oli jatkopankoilla sen +4m korkea, nosturinperkele vaan veti, ylimmäisenä ollessaan, kaikki ylitystapsit mukaansa.

Ei kuulemma paljoa jäänyt selvittelemään, muuta kun pisempää puuta vaan uuniin ja täyellä hönkää kylästä läpi komean kipinäpilven saattelemana.

Ehti rajasta yli just mun jälkeen, heti perään olivat pudottaneet puomit siltä päivää alas.
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

paavo


-teme-

Siinä taas normaali ihminen mikä ei oo koskaan ajanut micraa isommalla ja luulee että isolla yhdistelmällä ajaminen on yhtä helppoa kun sillä omalla paska kuutiolla :angry: Eivät ota huomioon sitä että talvella varsinki jos edessä päin on iso mäki nii rekat yrittävät kerätä mahdollisimman vauhtia siihen että varmasti pääsee mäen yli, onpa hyvä sitten kun joku ajaa siinä edessä 70-80km/h ja rekka tulee tietysti samaa vauhtia jos ohikaan ei pääse ja hyyty liukkaaseen mäkeen :angry2:

Anteeksi avautumiseni, tuli vaan tuosta artikkelista semmonen olo :sorry:

paavo


nyyyps

Ennen ku pistättä viideon pääle, niin peittäkää uskovien ihmisten ja pienten lasten korvat. :jees:

Konemiehen arkea.wmv
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Kastori

kiroaminen ja mellastaminen on merkki epävarmuudesta ja heikosta luonteesta

jta

Quote from: Juudas on Fri 12.02.2010 12:15:19 (UTC+0200)
itse laitettu valo.Keltanen syttyi kun lava oli lähellä hytin kattoa ja punanen vilkku kun lavan reuna oli neljässä metrissä ,ettei revi sähkölankoja alas hiekotusreitiltä.on kuulemma kallista lystiä katkoa niitä naruja.
Nyt vasta tämänkin huomasin.  :blink: Tuo on ihan pätevä systeemi. Hiekotushommissa tosin varmasti pitemmän päälle ärsyttävä ominaisuus mutta näin yleensä maanajo hommiin aika pätevä.

Josse

WARNING:

This post may contain absolute bullshit. Viewer discretion necessary !

koppis

Quote from: -teme- on Fri 12.02.2010 17:18:42 (UTC+0200)
Siinä taas normaali ihminen mikä ei oo koskaan ajanut micraa isommalla ja luulee että isolla yhdistelmällä ajaminen on yhtä helppoa kun sillä omalla paska kuutiolla :angry: Eivät ota huomioon sitä että talvella varsinki jos edessä päin on iso mäki nii rekat yrittävät kerätä mahdollisimman vauhtia siihen että varmasti pääsee mäen yli, onpa hyvä sitten kun joku ajaa siinä edessä 70-80km/h ja rekka tulee tietysti samaa vauhtia jos ohikaan ei pääse ja hyyty liukkaaseen mäkeen :angry2:

Anteeksi avautumiseni, tuli vaan tuosta artikkelista semmonen olo :sorry:
Ja jotkut tekee ihan kiusallaan sitä et ne vetää ohi ja jarruttaa edessä mäen alla ja sit painaa taas tuhattta ja kahta sataa ::nsmoke
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview