Alle 3,5-tonniset punnitaan neuvolassa

Started by omglolnoob, Tue 08.04.2008 16:53:17 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

IsoP

Quote from: paavo on Thu 10.11.2011 21:31:50 (UTC+0200)
Minusta siihen pitää laittaa ketjut ja lisäpainot :jees:

Jotenkin pidän noiden tuotteista, Leguankin on ollut juuri sopiva mun hommiin ja tästä on tehtaalle suht lyhyt matka osia hakemaan.

Eiköhän se noilla eväillä lumetkin työnnä. Eipä ole meidän koneeseen tainnut tarvita päävirtakytkintä suurempaa remonttia koskaan tehdä, tosin ei siinä nyt tuntejakaan niin hirveästi ole vaikka ikää jo onkin. Laadukkaan oloinen laite jokatapauksessa. Avoharja on ihan kiva jos pitää vaikka asfalttia puhdistaa ja onnistuu sillä lehtien lakaisu nurmikoltakin, mutta pitää vähän varovasti ajella että ei mene mullalle asti  ::hihsmoke
Make tea not love

Löylyttäjä

Kun on aina tottunut siihen että traktorilla tehään lumityöt niin tuollaset näyttää vähän leluilta siihen hommaan :psycho:

nyyyps

Tjoo, itelleni laittasin kyllä jonku massikanräpsyn, mutta kai nuo tuolla taajemmassa ajaa asiansa. Ja jos rattorin kokoluokkaa ei tartte, tuo avantti on ihan hyvä. Mötjän tuttu ihan urakoi semmosella, harrastuksen vuoksi sivutoimena tekkee sillon tällön. Ihan virma sillon sitä varten, mutta leipätyö muualla.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Löylyttäjä

Kai nuo käy jos lääniä ei ole mutta täälläkin kun jalkakäytävät putsataan pick-upeilla tai sitten niillä puistokoneilla, niin melkein parempi olis kävellä auraamattomalla :psycho:

nyyyps

Hiluxilla pukatut väylät, kumiterällä aukovat läpi talven. :drool:

Totta perhanassa menen autolla lähikauppaanki. ::hihsmoke
Noh, tämän pihan ne aukasee ihan kohtuullisen kokosella BM:llä, välillä käy Itte Pomo siitä virmasta venierillä huitomassa ja ajamassa autoista b-pilarit sisään ja repimässä puskurit mukanaan. :think:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

paavo

Olen minä koppelolla aurannut pahimman kelin yllättäessä, mutta nyt kun alkaa piha valmistumaan,
ei sillä voi möyriä joka paikassa.

Pienellä koneella saa käytävät ja muutkin ahtaammat paikat nätisti puhtaaksi.

Pitää nyt katsella mitä teen..

Donkey

Quote from: paavo on Fri 11.11.2011 06:13:55 (UTC+0200)
Olen minä koppelolla aurannut pahimman kelin yllättäessä, mutta nyt kun alkaa piha valmistumaan,
ei sillä voi möyriä joka paikassa.

Pienellä koneella saa käytävät ja muutkin ahtaammat paikat nätisti puhtaaksi.

Pitää nyt katsella mitä teen..
Osta siihen Stiigaan linko eteen leikkuupöydän tilalle talveks.
Somelainen sataprosenttinen vika :psp:

I'll never leave you lonely,
I'll be there tryin' to grab and hold, yeah,
I'm not the nicest guy you know
- Lordi - Not the nicest guy -

Setä ei vittuile, setä neuvoo :psp:

Hakuna matata, motherfucker! :pokeri:
With all due respect, intercourse yourself.

paavo

En ota 1-vaihelinkoa, eikä tuo kulje talvella mihinkään vaikka mitä kikkoja kokeilisi

Talven aikana syntyy paikoitellen isoja polanteita, ne on pakko saada raavittua pois toisinaan ja varsinkin kevään koettaessa..

Tuosta Avantista juttelin työmalla, säntä oli vuokrannut tuollaisen runko-ohjatun ja siinäkään ei ollut
2-toimista kauhaa.
Eli sitä ei pysty painamaan maata vasten, joten aivan turha laite mun hommiin.

koppis

Mä alan itkemään :parku:
Toi 730 hakeauto millä kävin koeajolla ni tuli keravalle ja... Mä haluun sen :parku:
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

paavo

Äääh.. puolittaja ei suostunut eilen toimimaan, mikähän siinäkin on. :think:
Kulkihan tuo neljälläkin vaihteella

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview