Alle 3,5-tonniset punnitaan neuvolassa

Started by omglolnoob, Tue 08.04.2008 16:53:17 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

koppis

Kävin sitte tieturva kurssin äsken :bounce:
Viel ois 28 tuntia eu direktiivin määräämää koulua käytävä :jees:

Työ turvakin pitäs käydä niin pääsisin betoni autoilemaan
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

IsoPahaJolppi

:think: Varmaan tosi tarpeelliset, perässä on kuitenkin umpikaappi kaikenaikaa...

Tietty peileistä ei näe enää senjälkeen mitään, kun pistää läyhkät päälle, että on kai noista senverran hyötyä...

Yhden kerran olen sirtänyt puolikasta, missä oli äärivalorivi vähän tuohon tyyliin tuuliohjaimen reunassa, mua ainakin häiritsi pirusti, kun kaikenaikaa peileissä hehkui kärryn etuseinän heijaste ja sitten kun alkoi kääntymään, niin mitään ei nähnyt taakse.... :drool:
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

PajakkiVasseli.com

Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

Mustis

Melkein kuin olis työmaan kuormurilla pärryyttäny kasitietä  :psp:

PerseVän VeREvvÄÄ!
:notworthy: :huraa: :notworthy:

IsoP

Aika hyvin noissa ratakuorma-autoissa tuntuu tuota voimaa olevan ja sopivasti tuota "alasavua" pukkaa väliin niin kuin kunnon diiselin pitääkin  ::hihsmoke
Make tea not love

Mustis

Bussitehtaalla jouduin siirtelemään välillä alustoja pihassa. Paras oli jonnekkin pohjoisnorjaan menevä mahuri, missä oli yli 500 hv kone manuaalilootalla. Siihen alustaan kun olis saanu kunnon penkin, niin kyllä olis radalla pärjänny.

PerseVän VeREvvÄÄ!

paavo

Hitto mun mulla on pultattu kiinteäksi betonipuntit ja nosturi, voisi kokeilla miten noilla tehoilla liikkuu pelkkä alusta :bounce:

Mustis

Nuo bussin alustat on todellakin pelkkiä alustoja jakkarana niissä on vain sellainen muovituoli, mitä näkee matkahuollon baarissa honkajoella. On se aikoinaan ollu hurjaa, kun ne on ajaneet alustat Vanajan tehtailta Tampereelle Ajokille.

PerseVän VeREvvÄÄ!

paavo

Muistan nähneeni niitä tien päällä menossa, kuskilla vauhtilasit ja nahkamuna :psycho:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview