Alle 3,5-tonniset punnitaan neuvolassa

Started by omglolnoob, Tue 08.04.2008 16:53:17 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

IsoPahaJolppi

"Isoveli valvoo-systeemeitä."  :drool: 
Ei nyt kuitenkaan innosta ainakaan minua ihan hirmusti nuo "juorut".
Sinällään kyllä luulisi vähän renkiäkin kiinnostavan nuo kulutukset, kun se on kuitenkin siinä hinnoissa tuo nafta tänäpäivänä.
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

McCLANE

riippuu paljon ajiotavasta tuo kulutus, paikalliset puukengät on sanonut että 18 litraisessa
sen tehon huomaa vasta kum mittarissa on 75 -90 tuhatta, sisään ajettu ja kulutuskin tippuu.
osa on päässy vähemmälläkin kuin pikkulohkoilla, osalla menee vähän  enemmän.
ask a stupid question - get a stupid answer.

koppis

Tuossa yhden firman 420 volvoon laitettiin lastu niin kulutus tippui yli 5 litraa satasella :jees:
heti kun meni takuu umpeen niiden toisesta autosta siihenkin tuli lastu.

Ja kyllä sen tehon huomaa ylämäkeen kiihdyttäessä kun pari päivää liikkunut 500 heppasella, ei puudu makiin ihan samalla tavoin :jepso:
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

unikeko

kaveri ajaa semmosel hauskalla kanjalla... on noita 80-90 vaihteen oikein kantikkaita vehkeitä, siinä vaan on skanian "kokeilu"moottori mikä löytyy mm. R600 malleista, ei hyydy irtoperän vedossa  :psycho:

Auton historiasta sen verta, että skania otti yhen tämmöösen varastoon jääneen auton, ja rupes siihen testaa moottorii, myöhemmin ennen  ku suomeen tuotiin, runko lyhennettiin ja kita vaihettiin vetopöytään. ja oli hieman kalliimpi laite ostaa, mutta ompahan veturina ainutlaatunen  :jepso:
kun keskustelet idiootin kanssa, katso ettei hän tee samoin


Jumalan rauhaa
moottori pauhaa

nyyyps

Vaan onko täällä tuplakeppisellä ajoa osaavia? Villin näköstä hommaa.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

IsoPahaJolppi

Quote from: koppis on Mon 25.08.2008 09:46:03 (UTC+0300)
Tuossa yhden firman 420 volvoon laitettiin lastu niin kulutus tippui yli 5 litraa satasella :jees:
heti kun meni takuu umpeen niiden toisesta autosta siihenkin tuli lastu.

Ja kyllä sen tehon huomaa ylämäkeen kiihdyttäessä kun pari päivää liikkunut 500 heppasella, ei puudu makiin ihan samalla tavoin :jepso:

Tottakai sen huomaa, kun meilläkin on noita vanhuksia käynyt joku kaveri jostain länsirannikolta joskus vähän läppärin kanssa säätämässä, ja sitten yksi on vielä 420, niin kyllähän se on ihan sama mäen alla painatko sen kaasun lattiaan, va alatko läpsytellä käsiä yhteen, vaikutus mäennousuun on ihan sama....
muistaakseni 380->~480hv ja 420->~550hv oli säädöt mitkä se kaveri oli tehnyt.

Mutta kuitenkin se vakio menee kaikkein pienimmällä kulutuksella, vaikka ei vedäkkään mihinkään.

Ja sit tietysti se manni on sitten ihan oma lukunsa, siinä on vääntömomenttikäppyräkin ihan erilainen kuin volvossa
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

IsoPahaJolppi

Quote from: omglolnoob on Mon 25.08.2008 19:12:17 (UTC+0300)
Vaan onko täällä tuplakeppisellä ajoa osaavia? Villin näköstä hommaa.

:think: Tätäkö tarkoitit,
http://www.youtube.com/watch?v=G-aDqAWkZHQ&feature=related

Näyttää jänskältä, ja on muuten molemmat kepit suorahampaisia, eli vaikeusastetta riittää...
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

paavo


koppis

Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

nyyyps

Jep, juurikin tuon kaltaista.
Käsittääkseni tuota tuplakeppistä ajaessa samalla "kytkimenpainalluksella" ei saa vispata molempia taakia, muuten on auto seis ja haetaan pykäliä uuestaan kohalleen.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview