News:

Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle :moi:
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

Main Menu

Alle 3,5-tonniset punnitaan neuvolassa

Started by omglolnoob, Tue 08.04.2008 16:53:17 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

IsoPahaJolppi

:jepso: Tuntuisi olevan noiden remontien hinnat suoraan suhteessa kun vertaa henkilövankkurin ja kuormavankkurin vastaavia osia + kokoja keskenään...
ainakin mitä on kuullut pomon valittavan niitten osien hintoja....

:jippii: ja sit siel on miljoonia erilaisia ilmaventtiileitä ja releitä, ynnämuuta sälää...
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

jta

Tuossa nyt vaihtoivat pari viikkoa sitten linja-autoon pelkän takapöntön pakoputkesta niin sekin kustansi 400 euroa plus työt. On se vaan mukavan halpaa.

paavo

McCLANE

ask a stupid question - get a stupid answer.

koppis

Minun volkkari savuttaa melkein yhtä paljon, eikä tarvi edes pakkasta :sorry:
Alkaa olemaan kone varmaan loppu :jees:
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

unikeko

toi niittikoppahan käynnisty hyvin, ja vaikka molempien savutus oli seipasta ni yhteenlaskettuna ei ois vetäny vertoja mun vanhalle duunivolvolle.. 10 min sahaus, ja liikkeelle lähtö välittömästi ku kone käy ominvoimin,muuten ei nää mitään ja toivottävaa on ettei ensimmäiseen 20 min tartte pysähtyy, katoo näkyvyys edelleen,
koneen sai sammutettuu vaan ideologialla jarru pohjaan kutonen pesään ja kytkin ylös.  ::hihsmoke
kun keskustelet idiootin kanssa, katso ettei hän tee samoin

Jumalan rauhaa
moottori pauhaa

IsoPahaJolppi

Quote from: kulli paavo on Tue 09.09.2008 11:50:02 (UTC+0300)
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1583922  :blink:

:nono: Mikähän hel.. sillä on ollut mielessä, tod.näk. ei mitään. Jos toi kuski on ollut finski, niin mahtaa olla kiva fiilis, kun lukee aikansa hesaria, ja sit jossain kohtaa kajahtaa ajatus kulmaan, että voi v... Mähän muuten olin siellä siihen aikaan... Vaikka ei syyllinen olekkaan, niin syyllisyys varmaan kalvaa... Toivottavasti ei saa pahoja traumoja.

Edit-> Tuossa on vielä kunnon nostalgiaa... Vanha kunnon proto  :drool:

http://www.youtube.com/watch?v=-BJD3aoth5U
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

IsoPahaJolppi

Tuli muuten mieleen, jos kenellä on Juvan suunnalla vähän iäkkäämpää sukulaisnaista, niin vois kysyä varovasti, josko on kuullut vitostietä ylittäessään, mitään ihmeellisiä ääniä maanantaina siinä puolen päivän kulmilla(siis muualta, kuin päänsisältä.)  :think:

He tulivat oikealta, kolmion takaa.Polkivat juvan suunnalta joroistentietä peräkkäin, etummainen pysähtyi ennen viitostietä, kun katsoi, että ei ehdi kunnolla yli tien ennen minua.
TAKANA tuleva frau ei edes vilkuillut sivuilleen, vaan polki tasaista tahtia suoraan yli tien, jouduin runttaamaan 85:stä lapikkaan lattiaan.
Sentään oli jarrupoljin siinä lattian ja kengänpohjan välissä...

Samalla kun tämä rouva ehti yli keskiviivan, minulla oli vauhti pudonnut jo alle 70 ja olin siinä hänen kanssaan samalla kohdalla... Tässä kohtaa ehdin myös saada sormet torvennappuloille, että luulisin hänen kuulleen jarrujen ulvomisen lomasta myös hiukan sähkövälitteistä kiljuntaakin...

Ja kyllä, minulla oli täysi kuorma littaan poljettua tukkipuuta kyydissä...
Ei muuten yhtään enää sen jälkeen tylsistyttänyt. . . . .

koppis

Tehtaalta oli hajonnut trukki, mäntään reikä ja kamala savutus päälle. alkoi polttamaan omaa moottori öljyä eikä sammunut ennen kuin leikkasi kone kiinni :lach:

nahkoneen olivat raahanneet rukin varastosta ulos :psycho:
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview