News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

Alle 3,5-tonniset punnitaan neuvolassa

Started by omglolnoob, Tue 08.04.2008 16:53:17 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

paavo

Telafriikillä on asiaa, näin se on minunkin mielestä :jees:

Tämä CE juttu on melko reipas ylilyönti, turvallisuudesta tuskin hirveesti on kyse loppupelissä, vaan lähinnä monopoliaseman varmistamisesta.
Moni CE hyväksytty lastenlelu on niin järkyttävästi tehty että veitsi olisi yhtä turvallinen.
niin varmasti ne tarkistaa jonku kaivurin puomin lujuuslaskelmia, kun ne ei edes tarkista pehmokirjan reunojen terävyyttä...

eikö olisi syytä vaatia ennemmin kuljettajalta pätevyystodiststa?
nyt kuka tahansa rahamies voi ostaa vaikka CAT 385 kaivurin ja lähtee rakentelemaan talonpohjia.
talonpohjista tai laskennoista tällä uudella tekijällä ei ole mitään hajua, mutta kuhan nyt tekee alta putkimiehen tuntiveloituksen töitä niin hommia piisaa!

rahtiliikenne vaatii jopa tieliikennelupaa, maanrakennuksessa vaaditaan että sun kauhalla hajalle hakattu ja letkuvaurioinen kone on CE merkitty jotta se täyttää vaatimukset...

Samalta palstalta kopsasin

IsoPahaJolppi

:think: Ei ne nallekarkit aina ihan tasaisesti jakaudu... Muuta kun vaatimaan jotain direktiiviä nin tulee joku roti tähänkin hommaan...  :jippii:

mutta tässä on musaa hyvästä rekkaelokuvasta... http://www.youtube.com/watch?v=PyK1zbYV9BE&feature=related

Quote from: unikeko on Mon 29.09.2008 20:26:35 (UTC+0300)
Quote from: unikeko on Mon 29.09.2008 19:16:51 (UTC+0300)
varmaan ei ollu hiffannu et pitäs käsipumpul pumpata et saa naftan menee koneelle saakka...
Tai sit siin on mahtollisesti sekin et pitää jokasta ruiskun putkee höllätä koneen päästä ja sahata nii pitkää et kaikista roiskuu vähä naftaa, sit kiinni ja pien sahaus ja käyntiin  :think:

Quote from: Tuomari on Mon 29.09.2008 19:18:54 (UTC+0300)
Eikös ne pidä jotenkin ilmata jos ihan kuivaksi menee  :think:

tosahan oli se ilmausohje  :doh:

Ei se aina ole niin helppoa vaikka ajatus olisi hallussakin... . 4-sarjan kaania haarakoneella on kuulemma vanhempana aika kinkkinen ilmata jos horasee pytyn tyhjäksi. Tiedän 30v kurkkikorjaajana olleen miehen joka teki auton omistajan kanssa kolme päivää töitä, että kanikka heräsi horteesta...
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

unikeko

hyvä biisi kieltämättä...

Tässä Paul Brandt:in versio
http://www.youtube.com/watch?v=JuyLTDAC7fE
on vähän erilainen ku toi jolpin laittama, joka lienee alkuperänen
kun keskustelet idiootin kanssa, katso ettei hän tee samoin

Jumalan rauhaa
moottori pauhaa

IsoPahaJolppi

Tiedä sen biisin alkuperäsyydestä muuta, kun sen, että tuo versio oli siinä leffassa.
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

IsoPahaJolppi

:jippii: Arvoisat viralliset omaiset pitelee tehotarkkailua tämän viikkoa raskaalle kalustolle...
Ja minä olen ollu koko viikon remonttihommissa pajalla...
Mieluummin rasvassa ja jarrupölyssä kun tien varressa tentattavana.  :nykytaide:

unikeko

Tjaa, hyvä et huomautit, tarttee kattoo tota sidontaa vaihteeks vähän tarkemmin, vaikka kontti mul on lähes täysin tyhjänä tai likimain ahdettuna, ja 1 liina näön vuoks  :think:
kun keskustelet idiootin kanssa, katso ettei hän tee samoin

Jumalan rauhaa
moottori pauhaa

koppis

Quote from: IsoPahaJolppi on Wed 08.10.2008 22:17:18 (UTC+0300)
:jippii: Arvoisat viralliset omaiset pitelee tehotarkkailua tämän viikkoa raskaalle kalustolle...
Ja minä olen ollu koko viikon remonttihommissa pajalla...
Mieluummin rasvassa ja jarrupölyssä kun tien varressa tentattavana.  :nykytaide:
Empä ole vielä yhtään posliinia nähny :jippii: tosin viimisen kaksi viikkoa ne on pitäneet jonkin asteisia ratsioita täällä nurkilla, mut en ole vielä sakkoja saanut ::hihsmoke
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

Löylyttäjä

Koskenkylä-Loviisa välillä ohjaavat rekkoja levähdysalueella tarkastuksiin. Nyt on joka päivä ollut poliisit rampilla kyttäämäässä :jees:

paavo

Jos ei ole vielä tuttu, niin laitan linkin. Varsinainen aarre-aitta ::lsmoke
http://www.rf-system.se/

Mulla on noitten tekemä luiskakauha

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview