Alle 3,5-tonniset punnitaan neuvolassa

Started by omglolnoob, Tue 08.04.2008 16:53:17 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

paavo

jta

Quote from: omglolnoob on Mon 10.11.2008 09:53:39 (UTC+0200)
En muuten ymmärrä, miksi se ujostelee niitä omien eväiten ottamista ja syömistä. Sata kertaa halvempaa ku huoltamoruuat, vaikka rahtarialennuksen saiski.
Vähän samaa vikaa itelläkin. Ennemmin käy siellä huoltamolla vetaseen sen sämpylän tai jotain kuin että siinä ajon aikana vetää toisen ajaessa leipää naamaan. Jotenkin vaan sellanen olo ettei viittiis siinä syyä.

IsoPahaJolppi

:think: Omakohtainen kokemus tässä evästelyn saralla on ainakin se, että ihan yleisen helppouden kannalta minä käyn syömässä huoltsikalla.
Kun tulee lähtö baanalle niin joka kerta jos on pitänyt autoa välillä vaihtaa ajan oman autoni siihen hytin viereen ja alan mättää kamaa kyytiin.
- Putkikassillinen vaihtovaatetta + pesuvälineet / pyyhe yms...
- Remmillä tiukattu tuubi jossa on yöpymisvarustus, viltti pohjimmaiseksi 2 tyynyä ja makuupussi, ettei tule vilu...
- Turvakengät / ajokengät (remmisandaalit, puukengät on parhaimmillaan saunanuunissa.
- Muovikassi, jossa on tarvittavaa työvaatetta, Yleensä siellä on suojahaalari, varatakki ja varahousut öljyyntymisen / kastumisen varalta

Nämä kun sijoittelee sinne pitkinpoikin matalakattoista hyttiä, niin on jo ihan tarpeeksi tarviketta mukana.

Kuitenkin tulee pyrittyä aina kerran päivää noutopöydän kohdalle tauon paikkaa, niin saa samalla kertaa kaikki kaninruuista jälkkärikahviin imuroitua...
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

koppis

Nyt alkaa peruutuskin onnistua jo jotenkin :jepso:
Tuo dollykita alkaa vaan vituttaa kun siitä on pultitkin poikki mitkä estää kidan pyörimisen :kerpele:
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

unikeko

Quote from: unikeko on Thu 21.08.2008 22:37:16 (UTC+0300)
Quote from: jta on Thu 21.08.2008 22:31:01 (UTC+0300)
Quote from: unikeko on Thu 21.08.2008 22:05:02 (UTC+0300)

R  4  9             
r   3  7         
---------                     
1  5  8   
2  6  10     
lihavoidut puolittaja ylhäällä
Tuo muistuttaa ihan samaa kaaviota mikä oli koulullakin 83 vuosimallin nokka scaniassa. Tuossa ihmetyttää se että miksi on pitäny tuo 7-10 vaihde toteuttaa tuolleen että saa keppiä vatkata edes takasin. Eikö tuonkin ois voinu hoitaa niinkuin nuo muutkin on.
harvemmin sitä puolittajaa tarvii käyttää tuolla pienemmillä vaihteilla, ellei oo täys mälli päällä
Tässä ku tota kanjaa ajelin taas vaihteeks, ni keksin miks sitä ei ole toteutettu tollee ku jta ihmetteli.
On meinaatten sen verta pienemmällä välityserolla noi 7 ja 8 rattaat et seiskan kun vetäsee isolle puolelle ni välitys on raskaampi ku kasilla.
Eli se on tuo seiska ja kasiratas niin paljon lähempänä toistensa kokoa, kun ykkös, kolmos ja vitos rattaat
kun keskustelet idiootin kanssa, katso ettei hän tee samoin

Jumalan rauhaa
moottori pauhaa

jta

Saatiinpahan tähänkin asiaan sitten selvyys. Jos joskus vielä pääsee (joutuu) tuollaisen rattiin niin pitää itekkin kokeilla tuota.

nyyyps

Olen hyvä vaimo. Tein työn raskaan raatajalle pasteijoita pussillisen mukaan, kun se lähti putkia viemään Tampereelle. Tulee takaisin sitten ku tulee.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

maija

Quote from: omglolnoob on Sun 16.11.2008 19:14:12 (UTC+0200)
Olen hyvä vaimo. Tein työn raskaan raatajalle pasteijoita pussillisen mukaan, kun se lähti putkia viemään Tampereelle. Tulee takaisin sitten ku tulee.

Olet hyvä vaimo  :jepso:

unikeko

Quote from: omglolnoob on Sun 16.11.2008 19:14:12 (UTC+0200)
mä haluun tommosen vaimon  ::lsmoke
kun keskustelet idiootin kanssa, katso ettei hän tee samoin

Jumalan rauhaa
moottori pauhaa

Jarre

Carpe Natem

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview