News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

Alle 3,5-tonniset punnitaan neuvolassa

Started by omglolnoob, Tue 08.04.2008 16:53:17 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

nyyyps

NYt oli lähteny hyväntekeväisyyskeikalle Lappeenrantaan.
Soitti, ja sanoi, että hällä alkaa hermot mennä. Kotia ku tulee, niin pidän pienen nalkutuksen ( :lach: ) siitä, että miten paperihommien pitäis mennä, että rahantulo ei katkea.

Sen jälkeen olen hyvä vaimo ja kannan ruokaa pöytään ja syötän sitä niin kauan, että se itkun kanssa rukoilee, että ei enää ruokaa.

Sitten vielä pikkuinen rutkutus firman vaihtamisesta.

Ja sitten jälkiruokaa. Jäätelöä vaikka, ja Nutellaa mariekeksin päältä.

Kö minä jo sillon maanantaina sanoin, että keräät vain kamppeet vesipäästä mukaan ja ajat siihen toiseen firmaan ja haet sen paikan sieltä, ku siellä on tilaa. Niin EEEEI, pitää päästä vielä kokeilemaan, josko se oliski kivaa hommaa. Kahen viikon aikana painanu reilun sata tuntia töitä sinne ilmatteeksi.

Onneksi sitten työharjottelun paperisodasta vastaava sieltä JAKKin päästä on vielä Venäjällä, niin ei ole niin justiinsa että tunnit myöhästyy. Mutta nuita tunteja, joita ei ole paperilla, ei saa pois sieltä firmasta mitenkään. Mikäs siinä, että niistä tunneista on jo kertyny neljäsosa vaadittavista tunneista.

Perhanan tollo.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

koppis

Kyllä on ollut mukavat aamuvuorot sunnuntaista asti ::nsmoke
Tänään jos onnistuisi kaivattamatta autoa mihinkään kiinni, Tämä rotko on niin saatanan huono kulkemaan kun ei saa kun etutelin kokonaan ylös, takateli ei jaksa nousta kuorma päällä mitenkään :kahvi:

Ei tässä kolmen päivän aikana olekkaan jääty kuin noin sata kertaa jumiin :angry:
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

unikeko

Quote from: koppis on Wed 26.11.2008 08:01:24 (UTC+0200)
Ei tässä kolmen päivän aikana olekkaan jääty kuin noin sata kertaa jumiin :angry:

ja mä oon käyny kolmena aamuna repimäs molemmat mersut aamulla irti  :psycho:
nooh, huomenna toinen saa jo uudet vetoset, josko se sitte lähtis omin voimin  :think:
kun keskustelet idiootin kanssa, katso ettei hän tee samoin

Jumalan rauhaa
moottori pauhaa

paavo

Ostakkee Sisuja, niissä nousee telivetoisessakin takateli vaikka kuorman kanssa.
Akselit ja perätkin kestää kuten työkalussa kuuluukin.

IsoPahaJolppi

Ihan kieltämättä mielenkiintoisia kelejä pidellyt tämän viikkoa, mutta ei tuo paljoa ole päässyt haittaamaan.
Kaikki kikat vaan käyttöön ennenkuin edes yrittää liikkeellelähtöä. Telit kanituksiin, lukot päälle ja pienellä heijaamisella baanalle  :jepso:

:drool:  Pääsin viime viikolla harjoittelemaan poronhoitoalueella talviajoa, ettei nyt sitten ole täällä etelässä niin paljoa pelottanut.

::hihsmoke Kuitenkin totuus on se, että siellä on kuiva asfaltti alla, niinkuin eräs kokeneempi kolleega minua joskus neuvoi, kun purnasin talviliukkautta...  Jatkoi vielä, että ei sinä nytkään ole kun pari milliä sitä liukasta pinnassa. ( satoi vettä ja pakkasta oli -5)

Quote from: kulli paavo on Wed 26.11.2008 19:57:32 (UTC+0200)
Ostakkee Sisuja, niissä nousee telivetoisessakin takateli vaikka kuorman kanssa.
Akselit ja perätkin kestää kuten työkalussa kuuluukin.

Jos en ihan väärin muista, niin ainakin muutama vuosi sitten sisu oli hankintahinnaltaan kallis, kulutti 10-15% enemmän naftaa, ja oli aika jyrä ajaa.
Tosin teli siinä nousee kuormalla kun kuormalla, enkä ihmettele yhtään, kun olen nähnyt volvon, kanikan sekä sisun telinnostorakenteen vierestä.
Volvossa ja kaniassa on yksi sylinteri alla keskellä vetoakselin takana, minkä iskunpituus on jotain 40cm, jos sitäkään.
Sisussa on molemmin puolin omat sylinterit, toisesta päästä pultattuna suoraan runkopalkkiin, joiden iskunpituus on varmaan puoli metriä.
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

nyyyps

Joko se on Sisu monipuolistanu sitä linjaansa? Tässähän sitä ei laitettu sillä, ku sitä ei saanu ku rokkina ja puuautona siinä, missä läpeensä muut merkit tulee mieleisekseen mulkattavina alustoina. Saa nähä, miten kohta sitten sisulle käy, ku catin koneet jää pois - catti ei pysy eurooppalaisten päästönormien perästä. Sisuista jää sitten puuttumaan isot koneet kokonaan. Käyneekö kohta niinkuin valmetille vaiko vallan kuin vanajalle.

Ja nyt se ukko vihdoin viimein vaihtoi sitä firmaa. Ja nyt on kaikki paperilla. Pitää toivoa, että saa sumplittua ne edellisessä paikassa käydyt tunnit kuitenki, päiväkirjat on täytetty sieltä kuittauksineen, vaikka muut paperit puuttui.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

McCLANE

http://www.sisuauto.com/portal/fi/esitteet/sisu_esitteet/

sisulla viis valmista pakettia heti ajoon tavalla
tuossa ei tainnut uutta vielä olla, koneen kuljetus alustan taitaa saada nykyään kanssa heti ajoon valmiina  :think:
catilta muistaakseni on jäänyt pois 18 litrainen
mutta kolmetoista litraista mielestäni saa, ja volvon ja renaultin moottoria
rahti autona ei taida sisua saada suoraan tehtaalta  :think:
ask a stupid question - get a stupid answer.

paavo

Esim. Sisu Crane on erittäin hyvä nosturi alustaksi. Kaikki valmiina ilman että parsitaan kuukausia uutta autoa asennuksen takia.
Siihen ne pyrkivät valmiilla autoilla. Kustannus-ja ajan säästöä. Lisäksi tehtaalle jää siivu lisävarustelijalle menevästä hillosta.

IsoPahaJolppi

:think: jos en väärin muista, niin catti ei tainnut sertifioida sitä isolohkoa enää näihn uusiin päästörajoihin.
Ei kannattane muutaman hassun moottorin takia / vuosi tehdä niin kallista modifikaatiota.

Tuo tehtaalta valiina suoraan ajoon filosofia on ihan fiksu ajatus. Pajalla varustelussa oleva auto ei tuota latiakaan omistajalleen.
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

IsoPahaJolppi

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview