News:

Apachefoorumi.net
Kuin kupillinen tuoretta spermaa.. etova, lämmin ja täynnä elämää.. 

Main Menu

Alle 3,5-tonniset punnitaan neuvolassa

Started by omglolnoob, Tue 08.04.2008 16:53:17 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Jarre

Carpe Natem

furioso

tjaa,toisaalta voisin sanoa että osanottoni.siitä se orjan elämä alkaa.. :psp:

paavo

Raksaaminen on hevosen hommaa, mutten kyllä autokuskin hommiin vaihtaisi :nope:
Onhan se toisaalta ajoista riippuen hyvinkin siistiä sisätyötä?

Jarre

On se kuitenki niin, että nyt on jta:lla yksi lisä mahdollisuus että mitä hommia tehdä...leipää se seki mitä tuolla hommalla saa pöytään....ja on tuossa kuiteski omat puolensa tuossaki hommassa...hyvät ja huonot....niinku jokaisessa muussaki hommassa  :jees:
Carpe Natem

koppis

Kesäkelillähän tämä on mukavinta puuhaa mitä löytyy ::lsmoke

mutta talvella on mukavuus kaukana, hytissä on lämmin ja ulkona on kylmä, liukasta ja jumissa joka perkeleen kuopassa, suolapaska lentää ja joka paikka on kurassa :psp:
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

jta

Quote from: koppis on Fri 16.01.2009 01:32:52 (UTC+0200)
Kesäkelillähän tämä on mukavinta puuhaa mitä löytyy ::lsmoke

mutta talvella on mukavuus kaukana, hytissä on lämmin ja ulkona on kylmä, liukasta ja jumissa joka perkeleen kuopassa, suolapaska lentää ja joka paikka on kurassa :psp:
Juu kiva oli jo inssissä jäädä yhteen oulun isoimmista risteyksistä kiinni.  :psp: Puolikkaalla ja kaks akselinen veturi ilman lukkoja tai muita vastaavia ja tyhjä auto. Ei tarvinu ku sellasen mäen mitä ei edes huomaa kunnolla niin se oli siinä kiinni. Luistoneston otti pois niin jo toisilla valoilla pääsi melkein liikkeelle. Vauhtia haettiin vielä punaisillakin vaan pakko oli antaa mennä ku kerran liikkeelle päästiin. Muuten ois ollu koko risteys tukossa.

Quote from: --Jarre-- on Thu 15.01.2009 21:28:11 (UTC+0200)
On se kuitenki niin, että nyt on jta:lla yksi lisä mahdollisuus että mitä hommia tehdä...leipää se seki mitä tuolla hommalla saa pöytään....ja on tuossa kuiteski omat puolensa tuossaki hommassa...hyvät ja huonot....niinku jokaisessa muussaki hommassa  :jees:

Ja jos ei töitä tältä alalta saakkaan niin eipähän tarvii enää miettiä että saanko nyt tätä kärryä vetää tällä autolla ainakaan kortin puolesta.

Ja kyllähän tuolla tienpäällä viihtyy varsinkin kun saa yksikseen rauhassa ajella. Siis ettei kopissa oo ketään muuta. Onhan tälläkin alalla ne huonotkin puolensa mutta näillä näkymin vielä hyviä puolia on enemmän. Perhettäkään kun ei ole niin sama se on että nukkuuko sitä kopissa vaiko kotona yksin.

IsoPahaJolppi

:good: Eikun Jta:lle tervetuloa joukkoon tummaan.
Kun meikä jätti nuo rahtihommat toistaiseksi, niin saavatpahan uutta verta alalle...

Jos minä olisin poikamies, niin ei ole ollenkaan varmaa olisinko näin pienellä houkuttelulla vaihtanut alaa, mutta perheelliselle ihmiselle (sikäli kun minua voi ihmiseksi kutsua) tuollainen jatkuva kotoa poissaolo on yhtä helvettiä, varsinkin jos koko viikon siivuja joutuu tuolla pyyhkimään...

Ala on vaativa ja haasteellinen, eikä näiden työkalujen kanssa kärsi käydä yhtään pelleilemään, mutta sibeeria opettaa, ja vanhojen partojen pärinää kaffeepöydässä kannattaa kuunnella ihan koko korvalla, sieltä kuulee helmiä...

Siitä kesäisestä ihanuudesta voidaan olla montaakin mieltä,
:jippii: Punaraitaa kyytiin 130 mottia irtopaaleina + 25 asteen varjolämmössä, suorassa auringonpaisteessa, siinä alkaa olla riemu kaukana...
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

koppis

Quote from: IsoPahaJolppi on Sat 17.01.2009 00:18:26 (UTC+0200)
Siitä kesäisestä ihanuudesta voidaan olla montaakin mieltä,
:jippii: Punaraitaa kyytiin 130 mottia irtopaaleina + 25 asteen varjolämmössä, suorassa auringonpaisteessa, siinä alkaa olla riemu kaukana...

Sehän riippuu ihan siitä mitä kuskailee, konttien kanssa ei paljoa hikoilla tarvi, eikä irtorulliakaan kuskatessa jos ei käytä muita kuin pitkiä liinoja :psp:
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

Örtzi

Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.

Masa

Laitan tän nyt tänne, kun foorumilla on kerran jonninverran rekkakuskejakin  ::hihsmoke

Unettomuudesta kärsivä mies oli psykiatrilla: "Minä näen joka yö samaa unta, sellaista, että joudun ajamaan rekkaa Helsingistä Rovaniemelle. Kun sitten saavun Rovaniemelle, soi herätyskello ja olen ajamisesta aivan uuvuksissa." Psykiatri vastasi: "Tehkääpä seuraavana yönä niin, että poikkeatte tauolle Jyväskylään. Minä voin sitten jatkaa ajamista siitä."

Niinpä kävi, että psykiatrin neuvo auttoi, ja mies nukkui siitä eteenpäin yönsä levollisesti.

Kerran mies tapasi sitten ystävänsä, joka kertoi kärsivänsä myös unettomuudesta: "Mä näen joka yö sellaista unta, että joudun naimaan neljän teinitytön kanssa koko yön, ja kun herään aamulla niin olen aivan uuvuksissa."

Mies neuvoi ystäväänsä käymään samalla psykiatrilla.

Muutamaa viikkoa myöhemmin hän tapasi jälleen ystävänsä, ja tiedusteli, että miten yöt nyt menevät.

Ystävä vastasi: "Kyllä mä nyt pystyn nukkumaan ihan hyvin, mutta tytöt ovat tiessään ja nyt mä joudun ajamaan jotain helvetin rekkaa Jyväskylästä Rovaniemelle." :rofl:
Kaikki muu on paskaa, paitsi kusi !

Tosi huono karaokelaulaja

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview