News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

Alle 3,5-tonniset punnitaan neuvolassa

Started by omglolnoob, Tue 08.04.2008 16:53:17 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

unikeko

kun keskustelet idiootin kanssa, katso ettei hän tee samoin

Jumalan rauhaa
moottori pauhaa

IsoPahaJolppi

Quote from: unikeko on Tue 16.06.2009 22:19:59 (UTC+0300)
tämähän vain totistaa sen että man on turvallinen ei ole kuorma-auto edes tyhjien konttien mielestä  ::nsmoke
Pikkuisen piti korjata.
Spoiler
Ei vaan, pirunmoinen tzägä käynyt kaverilla, ettei ole henki mennyt. Hiukan pidemmälle, niin olisipahan ollut jätkä littanana
[close]
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

jta

Ois saattanu omalla kohdalla käydä silleen että ois kesäloma alkanu just tuosta hetkestä lähtien ja vaihtua työpaikka sellaseen missä ei konttipinoja ole lähimaillakaan.  :shock:

unikeko

No mää oon itte todennu et toi vuosaaren satama on totaalinen kämmi. yritetty liikaa liian pienelle alueelle, ja ei tartte ku yhen kontin missä joku ei täsmää (rekalla sisään ajettaessa) niin koko satama on tukossa,
ja kehä kolmonen seisoo, naapuri oli mukana kun ajatettiin parilla kymmenellä autolla kontteja somparaasen ja vuosaaren väliä ihan testimielessä, yhessä kontissa keksittiin että "tätä nyt pitää vähän tutkia",
-15 min. myöhemmin vuosaari ja kehä oli tukossa,
-30 min. myhemmin sompassa oli pientä tukkeumaa,
-60 min myöhemmin sompa tukossa. Sillon oltiin saatu kontin "ongelmat ratkottua"
-tunti 30 min. Vuosaari alkaa taaas vetämään
-2 tuntia sompasaari alkaa taas vetämään
-6 tuntia liikenne "normalisoitunut"
kun keskustelet idiootin kanssa, katso ettei hän tee samoin

Jumalan rauhaa
moottori pauhaa

nyyyps

Onpahan vain enkeli istunu vieressä, ettei ole pahasti päässy käymään. :jees:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

paavo

IsoPahaJolppi

:think: Joku toveri vaan päättänyt tehdä uukkarin, ja keskenkaiken päättänyt käydä teenkeittoon.

(Eräällä raja-asemalla oli näin käynyt, kun toveri oli päättänyt lähteä jostain syystä takaisinpäin, ja taidot loppui kesken u-käännöksen. Auto linkkuun, kulmat kiinni veturista ja kärrystä, kapellit hajalle, uskon loppuminen, ja eikun teetä keittämään....)
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

jta

Quote from: IsoPahaJolppi on Sun 05.07.2009 20:35:43 (UTC+0300)
:think: Joku toveri vaan päättänyt tehdä uukkarin, ja keskenkaiken päättänyt käydä teenkeittoon.

(Eräällä raja-asemalla oli näin käynyt, kun toveri oli päättänyt lähteä jostain syystä takaisinpäin, ja taidot loppui kesken u-käännöksen. Auto linkkuun, kulmat kiinni veturista ja kärrystä, kapellit hajalle, uskon loppuminen, ja eikun teetä keittämään....)

:lach: Perinteistä toverien ajokulttuuria.

IsoPahaJolppi

:think: Joskus vuonna keppi ja keihäs, vein paikalliselle suurehkolle idänhuolitsijalle jotain kamaa täyspitkällä, ja siinä kaveri kun trukilla ajeli koko kuorman pois kyydistä, niin kaikenaikaa viereiselle lipalle yritti toveri kamaziaan kääntää Oli vielä oikein "komia" yhdistelmä, telivetonen kamazi ja 2-akselinen töpökärry perässä. (tapahtui siis -90 luvun alkupuolella.)

Oli kuulemma jo "hetken" yrittänyt ennekuin minä olin tullut paikalle...  :facepalm:

Kun kuorma oli purettu, ja minä siitä lähtöä tekemässä, niin firman tulkki paikalle oikein juoksujalkaa siihen mun ajokin viereen. Oli käynyt kysymässä miksi se menee linkkuun siinä alle kolmen metrin matkalla peruutettaessa  :drool:

Toveri oli todennut, että ensimmäistä kertaa on moisella helvetinkoneella liikkeellä, aiemmin oli ajanut bussia jossain isossa kaupungissa, eikä sitäkään ollut koskaan tarvinnut peruuttaa metriäkään, kun oli sekä remonttihalli, että autoparkki olleet läpiajettavia...

Tuli vaan minulta sitä sitten kysymään, ettäkö josko minä viitsisin senverran auttaa, että sen kärryn pukkaisin siihen lipalle, kun lastaritkin kuulemma halusivat jossainvaiheessa päivää kotiinsa lähteä....

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview