Alle 3,5-tonniset punnitaan neuvolassa

Started by omglolnoob, Tue 08.04.2008 16:53:17 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

unikeko

Yks tuttu joka on kohta 30 vuotta ajanu täysperää totes et jos saa B junan menee 20 metrii suoraan peruuttaessa, ni hän tunnustaa et siin on sillon hyvä kuski, hän itte pääsee noin 10 metrii suoraa
kun keskustelet idiootin kanssa, katso ettei hän tee samoin

Jumalan rauhaa
moottori pauhaa

IsoPahaJolppi

:think: Tiedä sitten peruutustaidoista, mutta silloin kun nämä vasikkakärryt tuli laillisiksi, niin valtioltahan jäi alkuun kieltämättä se täysperäkärryn roikottaminen puolikkaan perässä.

Olen päässyt vierestä seuraamaan kun kaveri työnsi puolikkaalla sellaisen 3-akselisen tpv-tumppikärryn (20 jalkaiselle kontille mitoitettu) paperitehtaalla laituriin....
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

IsoPahaJolppi

:think: Mitä tulee siihen peruuttamiseen noinniinkuin yleisellä tasolla niin eräs kokeneempi kolleega totes aikanaan että jos joutuu tekemään ratilla yli varttikierroksen korjausliikkeitä suoraan peruutettaessa on parempi ottaa suosiolla uudestaan alusta.

(Kerran k.o. kaveri vähän ihmetteli kun alkoi peruuttelemaan volvolla, että miksi se niin nihkeesti lähtee menemään, mutta kun sattui olemaan aluevaihtaja isolla.
totes vaan, että kun se nyt on saatu liikkeelle, niin ei sitä hyvää vauhtia kannata kesken lopettaa. Peruutteli sitten hallin kulman ympäri ja autojen väliin parkkiin juoksuvauhdilla...)
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

nyyyps

Kultsini kans ruukaa peruutella isolla puolella, kun ei jaksa ootella, että mönkis jottain ankean kapeaa kujaa koko päivän perille asti. :psycho:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

paavo

jem

IsoPahaJolppi

:parku: Minä en kyllä luottaisi noin paljoa hydrauliikan kestävyyteen, että suostuisin tuollalailla kiipeilemään, olkoonkin että tuossa koneessa tuskin on yhtään hydrauliikanosaa joita löytyy vakiokoneista....

Ja sitäpaitsi miten se tuli alas sieltä, kun ei videolla näytetty....

paavo

Lienee nosturilla otettu alas.
Ihmettelen ellei ollut jotain varmistus vaijeria salanpäiten raanan nokasta :think:

Atomisaattori

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview