Alle 3,5-tonniset punnitaan neuvolassa

Started by omglolnoob, Tue 08.04.2008 16:53:17 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

IsoPahaJolppi

Quote from: jta on Tue 17.07.2012 14:35:59 (UTC+0300)
Ja sitten unohdetaan se räikkä kiinni ja lähdetään nosteleen kytkintä.  ::hihsmoke Mutta siinä on kyllä halpa ja toimiva keino. Tuli sellainen flashback tuosta että tuntuu että oisin tuollasen systeemin jossain nähnykkin.  :think:
:jepso: Aika monessa paikkaa on ollut käytössä, tosin mulla on ollut nyt muutama vuosi itselläkin aikaa kun olen käynyt mitään lastailemassa peräovien kautta tai muutenkaan...

Ja jos sen liinan jättää kiinni, niin kyllä sen huomaa lähtiessään, lähtee nimittäin aikas kovaa se koukku liikkeelle... ( siis minä en ole kokeillut, mutta kerran näin kun kaverilla unohtui....  )

Edit: Ja mitä tulee noihin vahinkoihin, niin velipoika on ollut paperitehtaalla varastolla duunissa sen parikymmentä vuotta, ja muutamankin auton ehtinyt silläaikaa lastata. Kerran on lähtenyt auto alta ja tuli tonttiin sieltä lavalta. Trukista masto mutkallaan, runkorakenelma poikki yms. pikkuvikoja ja velipoika oli toista kuukautta pois töistä, vaikka oli vyöllä kiinni penkissä. Pikkuisen oli tärähtänyt ja runnonut selkä/ niskanikamia....
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

koppis

Muutama vuosi sitten vuosaaressa kollekan kärristä meni jarrujen venttiilitjumiin kärristä niin käsijarru ei mennykkään päälle, trukki ajo kyytiin ja kun peruutti ulos niin kärri oli karannu jo kauas laiturista.... Trukki kuskilta hajos selkä ja murtu käsi ainakin mut purkas vielä auton loppuun :jees:

Joskus talvella on joutunu huutelee ja hakkaamaan räikällä laitaan et älä viel aja ulos, peruutan pikkusen lähemmäs laituria :psp:

Ja tommonen systeemi on mun miestä jossain paperitehtaalla käytössä kun joku kiros et varastaa roiskeläppiä aika usein :jees:
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

NaiNeN

Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

paavo

jta

Liekkö joku erikoisempi vaihtolava systeemi.  :think: Liekkö britteistä tuotu tuo kun ohjaus väärällä puolen ja kilvet viittais vähän sinne päin.

Atomisaattori

http://www.youtube.com/watch?v=AXpSNAjRsdY

Jotain tuon tapaista :umn:

Nettikoneen ilmossa oli linkki jonka kautta oli lisäkuvia ja siellä oli Brittiläinen rekisteri ote jossa luki bodytype tms ja jne jne :jees:

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

paavo

Ahaa, tuskin on kuitenkaan kysyntää täälä.
Joku teollisuuden sisäinen juttu tms.  ei noita täällä kaduilla tarvita.

Raksoillakaan paskaa tuolleen siirrellä.... jää käsiin. :jees:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview