News:

Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle :moi:
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

Main Menu

Korjaamo.

Started by McCLANE, Tue 08.04.2008 18:27:28 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

koppis

Esim volkkarissa on ihan paska se käkkäsysteemi, satula kun alkaa jumittaa niin itku tulee.... matsta kutoses on ja sama systeemi, kaverin -03 mallisesta vaihettu nyt molemmat takasatulat, olisko ollu 180€ kipale... ja toinen etusatulan oli aika kallis :good:




Quote from: jta on Thu 30.12.2010 21:38:20 (UTC+0200)
Quote from: Mr. Green on Thu 23.12.2010 17:25:06 (UTC+0200)
Sitäpaitsi, ulkona jos on -35 astetta pakkasta, niin ei sitä taida mikään auto kestää...
Joku ei oo muistanu mun autolle tuota kertoa...  ::osmoke
Mitä kovempi pakkanen niin pajero lähtee vaan paremmin käyntiin, hyvä jos ehtii ajatella et tarttaampa auton niin se hörähtää jo :ras2:
reili kolmenkympin pakkasissa pitää vaan ensin vetää käkkä päälle, vaihe sisään ja antaa pari minsaa loota öljyjen lämmetä, muuten ei tomaatti oikein jaksa autoa liikuttaa :psp:
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

paavo

Nelikko Hilux oli ainakin uutena saakelin jäykkä kovemmilla pakkasilla.
Liikkeelle lähdettyä jos painoi kytkimen alas, auto pysähtyi heti.

koppis

Quote from: paavo on Sat 07.05.2011 10:57:38 (UTC+0300)
Nelikko Hilux oli ainakin uutena saakelin jäykkä kovemmilla pakkasilla.
Liikkeelle lähdettyä jos painoi kytkimen alas, auto pysähtyi heti.
on tuokin mahottoman jäykkä, ja kun on tomaatti lootalla niin siellä ei kovilla pakkasilla jaksa heti öljy oikein kiertää :jees:

5min vaihepäällä niin alkaa loota lämpenemään sen verran et liikkuu ja alkaa puhaltaakin jo melkein lämmintä :jepso:
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

nyyyps

Ihutsun pykältäminen on pakkasilla kans herkkua, mutta ei mitään, mistä ei pyhällä välikaasutanssilla selviäis. :psp:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

koppis

Quote from: omglolnoob on Sat 07.05.2011 11:06:34 (UTC+0300)
Ihutsun pykältäminen on pakkasilla kans herkkua, mutta ei mitään, mistä ei pyhällä välikaasutanssilla selviäis. :psp:
Miun volkkarissa on maailman paras vaihelaatikko, sopivasti synkat kuluneet niin ei tartte kytkintä käyttää kun pysähtyessä ::lsmoke
Ja vaihevivusto sisälsi varkaussuojan, kukaan muu ei löytänyt lootasta mitään vaihteita.... vaati totuttelun ajamalla kokoajan vivuston väljentyessä :drag:
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

nyyyps

Quote from: koppis on Sat 07.05.2011 11:10:24 (UTC+0300)
Quote from: omglolnoob on Sat 07.05.2011 11:06:34 (UTC+0300)
Ihutsun pykältäminen on pakkasilla kans herkkua, mutta ei mitään, mistä ei pyhällä välikaasutanssilla selviäis. :psp:
Miun volkkarissa on maailman paras vaihelaatikko, sopivasti synkat kuluneet niin ei tartte kytkintä käyttää kun pysähtyessä ::lsmoke
Ja vaihevivusto sisälsi varkaussuojan, kukaan muu ei löytänyt lootasta mitään vaihteita.... vaati totuttelun ajamalla kokoajan vivuston väljentyessä :drag:
Mie en tiiä, mutta tuossa vissiin on ykkönen ja kakkonen suorat ja kihlattomat, mutta isommilla pykälillä olis synkeröratthat. :think:
Datsuniin meinasin, että Valtran Transmissionit loppukesästä laitan loovaan, vaan en taida vaivautua, ei tuota leimata kannata.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Ressukka

#756
Quote from: peter on Fri 06.05.2011 21:47:30 (UTC+0300)
Quote from: Ressukka on Fri 06.05.2011 20:46:40 (UTC+0300)
suurin osa noista joissa on käsijarru samassa tsydeemissä käyttöjarrun kanssa. Sit kun mennään numeroa hienompiin laitteisiin sähköisellä käkkärillä niin sit tarvii jo tietokoneen palojen vaihtoon :psp:
Tuossa on sähköinen käkkäri. Olenko siis tietokone?  :psp:
Rellunpiuhakkeessa se sähkömotori repii vaijeria, niissä hienommissa autoissa menee pelkät sähköjohdot satulaan ja kaikki  mekaaninen liike tapahtuu satulan sisällä( mut juu, olet oikeassa, se on sähkökäyttöinen tai ainakin sähköohjattu seisontajarru :jepso:)
Quote from: omglolnoob on Sat 07.05.2011 11:19:37 (UTC+0300)
Quote from: koppis on Sat 07.05.2011 11:10:24 (UTC+0300)
Quote from: omglolnoob on Sat 07.05.2011 11:06:34 (UTC+0300)
Ihutsun pykältäminen on pakkasilla kans herkkua, mutta ei mitään, mistä ei pyhällä välikaasutanssilla selviäis. :psp:
Miun volkkarissa on maailman paras vaihelaatikko, sopivasti synkat kuluneet niin ei tartte kytkintä käyttää kun pysähtyessä ::lsmoke
Ja vaihevivusto sisälsi varkaussuojan, kukaan muu ei löytänyt lootasta mitään vaihteita.... vaati totuttelun ajamalla kokoajan vivuston väljentyessä :drag:
Mie en tiiä, mutta tuossa vissiin on ykkönen ja kakkonen suorat ja kihlattomat, mutta isommilla pykälillä olis synkeröratthat. :think:
höpöhöpö

Donkey

Jarrupalat pitäs vaihtaa ja lyödä koneeseen uudet platinatulpat...
Somelainen sataprosenttinen vika :psp:

I'll never leave you lonely,
I'll be there tryin' to grab and hold, yeah,
I'm not the nicest guy you know
- Lordi - Not the nicest guy -

Setä ei vittuile, setä neuvoo :psp:

Hakuna matata, motherfucker! :pokeri:
With all due respect, intercourse yourself.

Pokerface

#758
Taas joku köyhä vinkuu  :kahvi:

http://www.iltalehti.fi/autot/2012031915341948_au.shtml



tulpat 70:- testerimaksu 60:- minimituntiveloitus 120:-  :think:

Señorita iCola

Veisi vanhan romunsa johonkin halvempaan paikkaan jos ei ite kehtaa vaihtaa ::coolsmoke
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview