Korjaamo.

Started by McCLANE, Tue 08.04.2008 18:27:28 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

NaiNeN

Quote from: passeli on Fri 13.07.2012 11:19:51 (UTC+0300)
Toi on kyllä totta.Pari kertaa ollut just kaikentietävä asiakas vieressä neuvomassa.No kiltisti ojennan hänelle työkalut ja ite pistän tupakaksi.Melko vaivautuneeksi menee. :psp:
Ihan oikein  ::hihsmoke

Olin mieki joskus autokorjaamolla kattomassa ko jottain Luupäälle tekivät ja kyselin tyhmiä kokoajan  :jepso:
Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

PajakkiVasseli.com

Ei semmonen asiakas haittaa yhtään,mikä ei ala pätemään ja neuvomaan.Semmonen saapi vieressä olla paskaa jauhamassa. :jepso:
Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

paavo

Ihme kyllä kukaan rakentajista ei ole tullut koskaan pätemään :shock:
Ei edes sellaiset jotka viihtyy työmaalla pitkän kaavan mukaan.

PajakkiVasseli.com

Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

Pokerface

Paljon tuo kynsille vahtaaminen on vähentynyt vuosien saatossa  :jees:

-teme-

Quote from: paavo on Fri 13.07.2012 18:20:17 (UTC+0300)
Ihme kyllä kukaan rakentajista ei ole tullut koskaan pätemään :shock:
Ei edes sellaiset jotka viihtyy työmaalla pitkän kaavan mukaan.

Kyllä minä olen törmännyt näihin kaikesta kaiken tietäviin ja kaiken osaaviin raksatyöläisiin. :jees: Nykyselläkin työmaalla kattomies on semmonen kyrpänaama saatana tekis mieli tuupata se alas sieltä katolta. :psycho:

paavo

Tuota noin, minä olen kyllä joutunut puuttumaan IV- ja sähkömiesten toimiin.
Perille ei mene millään ja nyt tein taas raportin valokuvien kanssa.
Ei vittu rei itetä muoveja joka saatanan porauksella, ja ne kanavat voi olla vähempi kuin metri huoneen puolella.
Ne voi myös olla suorassa ja muoviin ei tarvitse tehdä aina miehen mentävää reikää.

Naulan kokoinen reikä tekee vuositasolla huomattavan energiahävikin ja lisäksi voi pahimmillaan aiheuttaa muita vaurioita.
Nämä on vakavia asioita ja jos joku pelle pilaa mun tekemän talon ilmavuotoluvun niin jo on perkele. :jees:

-teme-

Quote from: paavo on Fri 13.07.2012 20:05:10 (UTC+0300)
Tuota noin, minä olen kyllä joutunut puuttumaan IV- ja sähkömiesten toimiin.
Perille ei mene millään ja nyt tein taas raportin valokuvien kanssa.
Ei vittu rei itetä muoveja joka saatanan porauksella, ja ne kanavat voi olla vähempi kuin metri huoneen puolella.
Ne voi myös olla suorassa ja muoviin ei tarvitse tehdä aina miehen mentävää reikää.

Naulan kokoinen reikä tekee vuositasolla huomattavan energiahävikin ja lisäksi voi pahimmillaan aiheuttaa muita vaurioita.
Nämä on vakavia asioita ja jos joku pelle pilaa mun tekemän talon ilmavuotoluvun niin jo on perkele. :jees:

Löytyyhän niitä pellejä joka alalta, tunnen erään putkimiehen joka on oikea maailman omistaja. :psycho: Tarkotin tuolla raksatyöläisillä nyt kaikkia ketkä rakennuksilla työskentelee en pelkkiä kirvesmiehiä. :shy:

paavo

-teme-

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview