opel calibra

Started by DaZZer, Mon 14.04.2008 18:07:09 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jomppa

Pattaya - Luojan anteeksipyyntö länsimaisista naisista.

DaZZer

no tässä nyt ollaan vähän kahen vaiheilla, toisaalta prelude on kyllä paljon nätimpi ulkosesti ja h22a koneella olevana varsinki todella varteenotettava vaihtoehto, mutta tosiaanki jos preluden ostas niin siitä todennäköisesti menee ainaki takakaaret laittoon... jollei löydy oikein hyvä yksilö  :jepso:
Ennen matkustan jupiterin kuiden toiselle puolelle kuin ajan Vectraa - Jeremy Clarkson

No se jätkä ei tiijjä autoista yhtään mitään - Pake

Kastori

nyyyps

Ja kuinka monta käytettyä autoa maailmassa on, joita ei ikinä tartte hitsata :toktok:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

unikeko

Audi, täyssinkitty kori... olen semmostakin hitsannu ku oli ruoste iskeny pohjaan...
Citroén, Täyssinkitty kori, ja tosin puolet siitäkin muovia... ja juu semmostakin on tullut hitsailtua...

Kastori oli löytäny hyvät biisit, videoissa näky vaan aika paljon muitakin kulkineita...
kun keskustelet idiootin kanssa, katso ettei hän tee samoin

Jumalan rauhaa
moottori pauhaa

koppis

Quote from: omglolnoob on Tue 15.04.2008 21:12:42 (UTC+0300)
Ja kuinka monta käytettyä autoa maailmassa on, joita ei ikinä tartte hitsata :toktok:
vw transporter... ei ole ikinä hitsattu vaikka on ikää 19v :blink:

eikä pienintäkään ruostepilkkua pohjassa :blink: eikä mitään kiven isku suojia :blink:
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

Hanzuu

Quote from: koppis on Tue 15.04.2008 21:52:17 (UTC+0300)
Quote from: omglolnoob on Tue 15.04.2008 21:12:42 (UTC+0300)
vw transporter... ei ole ikinä hitsattu vaikka on ikää 19v :blink:

eikä pienintäkään ruostepilkkua pohjassa :blink: eikä mitään kiven isku suojia :blink:
No mulla oli se -89 mazda jossa ei ruostetta ollut ainakaan kun se lähti minulta -05 ja ei ollut kyllä paikkailtu,tiedän ku se oli perheessä viimeiseen päivään.
Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

Cesium

Täältä ääni preludelle, mutta oletko katellut BMW:n kolmossarjaa? 6syl koneiset oisivat melko huoltovapaita ketjukoneisia

DaZZer

Quote from: Cesium on Tue 15.04.2008 22:52:02 (UTC+0300)
Täältä ääni preludelle, mutta oletko katellut BMW:n kolmossarjaa? 6syl koneiset oisivat melko huoltovapaita ketjukoneisia

ja kaikki vastaantulijat näyttää runkkausliikettä, ei kiitos  :nykytaide:
Ennen matkustan jupiterin kuiden toiselle puolelle kuin ajan Vectraa - Jeremy Clarkson

No se jätkä ei tiijjä autoista yhtään mitään - Pake

Kuide

Ludelle pisteet täältäkii  :good:.... honda painii kuitennii ihan eri sarjassa ku ooppeli  :jepso:
En ota koskaan kuin yhden paukun ja sen jälkeen olen kuin toinen mies. Ja se toinen mies ottaa ne kaikki loput.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview