News:

Apachefoorumi.net
Raikasta ja ravitsevaa sielunruokaa.

Main Menu

Postaa kun syöt lääkettä

Started by peter, Tue 13.05.2008 11:15:02 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

NaiNeN

Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

stalin

Hulluuspelkoa ei kyllä ole ollu, mutta yleensä lamaannun siihen kun en saa jotakin hommaa onnistumaan ja hermot on menneet.
Suvussa on kyllä mielenvikasuutta ja rutkasti alkoholismia ja nyt kun tarkemmin ajattelee ei isukkikaan mielellään liiku julkisilla paikoilla.
HMMM..... tätä pitää tutkia, lääkäriin en kyllä mene. Pelottavia nuo mömmöt!

Memme

Quote from: stalin on Sun 13.09.2009 13:47:59 (UTC+0300)
Hulluuspelkoa ei kyllä ole ollu, mutta yleensä lamaannun siihen kun en saa jotakin hommaa onnistumaan ja hermot on menneet.
Suvussa on kyllä mielenvikasuutta ja rutkasti alkoholismia ja nyt kun tarkemmin ajattelee ei isukkikaan mielellään liiku julkisilla paikoilla.
HMMM..... tätä pitää tutkia, lääkäriin en kyllä mene. Pelottavia nuo mömmöt!

Ei niitä mömmöjä ole pakko syödä. Ja sanot lekurille, ettet sä ole tullut sinne lääkkeitä ronkumaan vaan sen takia että haluat tietää mikä sua vaivaa!!
Mun itteni kohdalla kävi niin että kun yritin olla ilman lääkkeitä niin olo vaan paheni..  :sorry:  Mieluummin olisin ilman lääkkeitä. Nuokin Diapamit+muut rauhoittavat tekevät sen että niihin jää koukkuun. Niistä vierottautuminen vie aikansa jos tosissaan haluaa olla niitä käyttämättä..
Tunnen monenmonta tyyppiä, jotka kaatavat Rivatril- purkillisen kämmenelleen (100 kappaleen purkki, 1 Rivatril vastaa 3-4 Diapamia) ja huitasevat kaikki kerralla suuhun! Sitten kun ne vaikuttaa, puhe sammaltaa ja ei muista läheskään kaikkea mitä päivän aikana on tapahtunut!
Pari tuttua vetää noiden nappien päälle vielä kirkasta viinaa.. Siitä menee niin sekasin ettei mitään järkeä. Mulla itselläni oli joskus 10 vuotta sitten tapana vetää rauhoittavia ja viinaa sekasin.. En ole siitä yhtään ylpeä, paremminkin hävettää että olen moista harrastanut.. :shy:
Mut luojan kiitos sekin on takana päin. Siitä viisastuneena kerron siitä kavereille jotka aikovat "buustata" viinan vaikutuksia napeilla. Eivät tietenkään ole uskoneet kun vasta sen jälkeen, kun ovat tulleet pää painuksissa putkasta.. Anteeksi ovat pyytäneet  :jepso:

Masa

Kaikki muu on paskaa, paitsi kusi !

Tosi huono karaokelaulaja

Memme

Perhana!! Ei mikään kipulääke eikä lihasrelaksanttikaan auta mun selkää.. Alaselkä on niin jumissa että pitää käyttää äänitehostetta samalla kun nousee ylös tuolistakin.
Kun heräsin niin piti pyöriä toiselle puolelle sänkyä, ennen kun pääsin edes koittamaan, josko pääsisin ylös..

Mä siis vihaan näitä selkäkipuja  :kerpele:  :kerpele:

Kumimuna

Quote from: Memme on Tue 15.09.2009 14:02:21 (UTC+0300)
Perhana!! Ei mikään kipulääke eikä lihasrelaksanttikaan auta mun selkää.. Alaselkä on niin jumissa että pitää käyttää äänitehostetta samalla kun nousee ylös tuolistakin.
Kun heräsin niin piti pyöriä toiselle puolelle sänkyä, ennen kun pääsin edes koittamaan, josko pääsisin ylös..

Kuolema kuittaa tuonkin. Parin viikon montussamakuun jälkeen kuulemma hellittää  :psp:
Eivais, itelläkin selkä tunteella paskana, ensin diakoni... diapteri... diaboloi... siis totesivat
että on nikamalukkoja rintarangassa...
Eilettäin kävin konitohtorilla taas, ja nyt sitten vissiin on pullistumia välilevyissä
egon lisäksi  :psycho:
Ja siis asiaan: 800mg burden heitin nassuun  ::lsmoke
Horatsu MauMau ::lsmoke

Memme

Quote from: kumimuna on Tue 15.09.2009 21:06:19 (UTC+0300)
Quote from: Memme on Tue 15.09.2009 14:02:21 (UTC+0300)

Kuolema kuittaa tuonkin. Parin viikon montussamakuun jälkeen kuulemma hellittää  :psp:
Eivais, itelläkin selkä tunteella paskana, ensin diakoni... diapteri... diaboloi... siis totesivat
että on nikamalukkoja rintarangassa...
Eilettäin kävin konitohtorilla taas, ja nyt sitten vissiin on pullistumia välilevyissä
egon lisäksi  :psycho:
Ja siis asiaan: 800mg burden heitin nassuun  ::lsmoke

Mullakin rintarangassa vikaa  :jees:  Ja silloin kun synnyin (revittiin ulos keisarilla), niin vasen lonkka jo silloin jäykkä. Ja niiden summa on sitten se että toinen jalka on 1½ cm lyhyempi+ns. S- mutka selässä..  :sorry:  Välillä ottaa niin kipeetä että!!!
Onneksi äsken kävi kaveri kahvilla ja sillä oli Lyricoita. 2 kpl 75mg:sia otin heti. Joten eiköhän se vähän ajan päästä auta selkäsärkyyn..  :jepso:

Silloin kun meni todella huonosti, noita Lyricoita tuli vedettyä turhankin paljon... Mutta, kaikesta oppii!!

NaiNeN

Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

Memme

Äsken otin ASPIRIN zipp 500mg päänsärkyyn  :jees:  Siinä on muuten lääke, joka kanssa auttaa!!!
Ja toinen oli 10mg Diapam. Yhden sellasen otin.

Äsken meinas tulla paniikkikohtaus mutta tunnistin oireet ja kerkesin ottaa napin  :jees:

morkkis

tän päivän saldo on 3 kreikkalaista burana 600mg ja yks panacod...edelleen on kova päänsärky :kahvi:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview