Suuri huumekeskustelu

• 3934 Vastauksia
  • 62327 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

*

Poissa peter

• Bittihippi
  • Ylläpipopää
  • Koukussa Apacheen
  • *
  • 47825
  • Sukupuoli: Mies
« Viimeksi muokattu: Pe 10.04.2009 14:20:28 kirjoittanut peter »

*

Poissa Thrash

• Apachen taidehomo
  • Vakiohäirikkö
  • *
  • 5114
Vs: Suuri huumekeskustelu
« Vastaus #1 : To 03.07.2008 18:52:12 »
Olen kokeillut :drag:

*

Poissa peter

• Bittihippi
  • Ylläpipopää
  • Koukussa Apacheen
  • *
  • 47825
« Vastaus #2 : To 03.07.2008 18:54:00 »

*

Poissa Thrash

• Apachen taidehomo
  • Vakiohäirikkö
  • *
  • 5114
« Vastaus #3 : To 03.07.2008 18:54:24 »

*

Poissa Shadowen

• Mörkökeiju
  • Apassilla kuin kotonaan
  • *
  • 2570
  • Sukupuoli: Nainen
  • Oman tiensä kulkija
« Vastaus #4 : To 03.07.2008 18:55:57 »

http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/arkistot/ulkomaat/2008/07/669288
En suosittele tulemaan lähelle jos miulle tuota tarjotaan.
Kerran kokeillut kun ex ystis tarjosi, ei tarjonnut enää toiste. Sanoi että olin uhannut vetää turpiin ja muutenkin käyttäydyin ihan oudosti.
« Viimeksi muokattu: Pe 10.04.2009 14:20:55 kirjoittanut peter »
"Kun itseäni en yöstä erottanut, jo tunsin sinut minussa. Nyt kun aamu ympäröi meidät, varjelen sinua, valoa varjossani"

By reading this post in forum, your soul is now the exclusive property of Apache and subsidiaries.
Unauthorized use of Apache Forum posts, images, materials, souls, odors, and oxygen is strongly discouraged.
And...We know where you sleep

*

Poissa Thrash

• Apachen taidehomo
  • Vakiohäirikkö
  • *
  • 5114
« Vastaus #5 : To 03.07.2008 18:58:28 »
Kerran oon ruohoa polttanut. Se ei ollu röökiä kummempaa. Ja kerran vedin kukkaa, en nähny halluja mut tuli sellanen "hassu olo" :drag:

*

Poissa GILlian

• Mie romahan
  • IHQ Vippi
  • Koukussa Apacheen
  • *
  • 39370
  • Even though everything`s changed some things don`t
« Vastaus #6 : To 03.07.2008 19:06:54 »
En ole kokeillut...sitä olen joskus miettinyt, että jos pilvi on sallittua just esim.hollannissako se oli ni miten se voi olla vaarallisempaa ku rööki??? mä olen urpo kyl näis asiois ja pääsääntösesti olen kamasta todella kielteisellä kannalla, mutta tosta en tiedä.. :think:

*

Poissa Miffy

• keittiöfilosofi & wannabe-n3rd13
  • Korkattu ja kotiutumassa
  • *
  • 114
  • /me likes <3
« Vastaus #7 : To 03.07.2008 19:07:10 »
Olen kokeillut :drag:
No, mitä mieltä?  :think:
Petyin, en nähnyt menninkäisiä :nope:

Ongelma ratkeaa sillä että asuu menninkäisen kanssa <3
We are stardust
We are billion year old carbon

*

Poissa Miffy

• *
  • 114
  • /me likes <3
« Vastaus #8 : To 03.07.2008 19:11:25 »
En ole kokeillut...sitä olen joskus miettinyt, että jos pilvi on sallittua just esim.hollannissako se oli ni miten se voi olla vaarallisempaa ku rööki??? mä olen urpo kyl näis asiois ja pääsääntösesti olen kamasta todella kielteisellä kannalla, mutta tosta en tiedä.. :think:

Kannabis on millä tahansa mittarilla yksiselitteisesti tupakkaa huomattavasti turvallisempi, vaikka paskapropagandajärjestöt yrittävätkin ylläpitää wanhoja & kuluneita urbaanilegendoja. Kannattaa lukea niitä alkuperäisiä tutkimuksia myös eikä pelkkiä lehtien referaatteja.
We are stardust

*

Poissa Miffy

• *
  • 114
  • /me likes <3
« Vastaus #9 : To 03.07.2008 19:23:39 »
Toinen linkki samaan syssyyn: http://www.yle.fi/uutiset/ulkomaat/oikea/id95154.html

Arvatkaas, kuinka moni oikeasti jättää ottamatta jotakin kuosia vain koska se on laitonta? :D (vihje: muistele teini-ikääsi)
We are stardust

*

Poissa Miffy

• *
  • 114
  • /me likes <3
« Vastaus #10 : To 03.07.2008 19:32:24 »
http://www.aamulehti.fi/uutiset/ulkomaat/93811.shtml
http://www.dailymail.co.uk/news/article-395143/Magic-mushrooms-help-depression-say-scientists.html

Tätähän mäkin oon selittäny jo vuoskaudet ja jengi senku dissannu. Nyt voi vaan todeta että mitäs minä sanoin.
We are stardust

*

Poissa Señorita iCola

• Hijo de Puta
  • Modenraato
  • Vieroituksen tarpeessa
  • *
  • 73265
« Vastaus #11 : To 03.07.2008 20:02:09 »
Faktahan on se että kannabiksen käyttöön ei ole kuollut KUKAAN IKINÄ, koska se ei ole mahdollista käytännössä, vaadittaisiin uskomaton määrä sen polttamista ennenkuin yliannostuksen saisi. Se ei myöskään aiheuta keuhkosyöpää. Maassa maan tavalla, miun puolesta polttakoot hollannissa ja muslimimaissa missä se on yhtä yleinen tapa kuin täällä viinan juonti, miulle kuitenkin riittää se viina jos haluan pään sekaisin vaikka se myrkyllisempää onkin. Polttakoon kuka muukin kuka haluaa kunhan eivät tielle satu höyryissään riitaa haastamaan, kaverisuhteet myöskin katkaisen pössyttelijöihin välittömästi. Itse en meinannut kokeilla paitsi joskus jos olen kuolemassa johonkin tuskissani ja haluan lievitystä kipuihin, kannatan sen lääkekäyttöön ottamista kyllä  :jees:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

*

Poissa peter

• Bittihippi
  • Ylläpipopää
  • Koukussa Apacheen
  • *
  • 47825
« Vastaus #12 : To 03.07.2008 20:10:44 »
kaverisuhteet myöskin katkaisen pössyttelijöihin välittömästi.
Minuunkin, jos näin menen tekemään?  :sorry:

*

Poissa Señorita iCola

• Hijo de Puta
  • Modenraato
  • Vieroituksen tarpeessa
  • *
  • 73265
« Vastaus #13 : To 03.07.2008 20:12:45 »
kaverisuhteet myöskin katkaisen pössyttelijöihin välittömästi.
Minuunkin, jos näin menen tekemään?  :sorry:
No en nyt tälleen näihin joita en oikeasti tunne mutta jos joku irl kavereista alkaa niin niihin  :psycho: Kaikkihan täällä varmaan jotain sieniä syö  :psp:

*

Poissa Lexa

• Server Admin
  • Ylläpipopää
  • Vieroituksen tarpeessa
  • *
  • 65234
  • Sqrt(-1) love you.
    • Twitter
    • Facebook
    • Google+
    • Youtube
    • KilpinenOnline
« Vastaus #14 : To 03.07.2008 20:22:43 »
Faktahan on se että kannabiksen käyttöön ei ole kuollut KUKAAN IKINÄ, koska se ei ole mahdollista käytännössä, vaadittaisiin uskomaton määrä sen polttamista ennenkuin yliannostuksen saisi. Se ei myöskään aiheuta keuhkosyöpää. Maassa maan tavalla, miun puolesta polttakoot hollannissa ja muslimimaissa missä se on yhtä yleinen tapa kuin täällä viinan juonti, miulle kuitenkin riittää se viina jos haluan pään sekaisin vaikka se myrkyllisempää onkin. Polttakoon kuka muukin kuka haluaa kunhan eivät tielle satu höyryissään riitaa haastamaan, kaverisuhteet myöskin katkaisen pössyttelijöihin välittömästi. Itse en meinannut kokeilla paitsi joskus jos olen kuolemassa johonkin tuskissani ja haluan lievitystä kipuihin, kannatan sen lääkekäyttöön ottamista kyllä  :jees:
Jepjep, vaan suomalaisilla on se pikkunen ongelma alkoholin kanssa, ja taas alkoholi ja kannabis on monasti helvetin huono yhdistelmä.
Mutta juu, ainakin lääkekäyttöön toivottaisin tervetulleeksi heti. Ja mikä ettei vaikka samalla tavalla kuin on joissain muissakin maissa,
että omaan käyttöön X grammaa saa olla... En tiedä mikä siinä olisi eroa nykytilanteeseen, muu kuin että myyntiä ja ostamista olisi helpompi valvoa lisääntyneen avoimuuden vuoksi. :kahvi:
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

Bloody Mary, Full of Vodka. Blessed Are You Among Cocktails.
Pray For Me Now, At The Hour of My Death - Which I Hope Is Soon.
Amen.

*

Poissa Señorita iCola

• Hijo de Puta
  • Modenraato
  • Vieroituksen tarpeessa
  • *
  • 73265
« Vastaus #15 : To 03.07.2008 20:25:42 »
Nii kyllähän ne pössyttelee ja ainetta saa ketkä vaan haluaa nykyäänkin. Saisi laillistamisella aiheeseen liittyvän rikollisuudenkin laskemaan ja ahne valtiomme voisi vaikka alkaa verottamaankin sitä ja saisi taas euroja omaan taskuun  :psycho: Joo no tuo sekakäyttö on täällä vähän tapana, viinan kanssa mitä vaan että pää sekoaa enempi, en ymmärrä.

*

Poissa Lexa

• Server Admin
  • Ylläpipopää
  • Vieroituksen tarpeessa
  • *
  • 65234
  • Sqrt(-1) love you.
    • Twitter
    • Facebook
    • Google+
    • Youtube
    • KilpinenOnline
« Vastaus #16 : To 03.07.2008 20:27:41 »
Saisi laillistamisella aiheeseen liittyvän rikollisuudenkin laskemaan ja ahne valtiomme voisi vaikka alkaa verottamaankin sitä ja saisi taas euroja omaan taskuun 
:jepso:

Amen.

*

Poissa Miffy

• *
  • 114
  • /me likes <3
« Vastaus #17 : To 03.07.2008 20:29:35 »
Maassa maan tavalla, miun puolesta polttakoot hollannissa ja muslimimaissa missä se on yhtä yleinen tapa kuin täällä viinan juonti

Maassa maan tavalla, mutta rikosoikeudellisten rangaistusten jakaminen oman kehonsa käyttämisestä (vaikka sitten tyhmästikin) ei pitäisi mahtua kenenkään oikeustajuun. Epäterveellinen ei saa olla rikoksen synonyymi, eller hur?
We are stardust

*

Poissa sahku

• Ääntään etsimässä
  • *
  • 926
« Vastaus #18 : To 03.07.2008 20:32:27 »
Vuosien kokemus on huumeista (syyskuussa tosin tulee kaksi vuotta ilman mitään päihteitä) ja kaikki ne on vaarallisia. Kannabikseenkin on tuttuja kuollut. Pilven käytön vuoksi psyyke pettänyt ja tappanut ittensä eli kuollut kannabikseen. Mutta onneks ite selvisin siitä maailmasta hengissä.
Mutta ei mulla sinänsä mitään oo huumeita vastaan(alkoholi on samanlailla huume, kun muutkin päihteet, mutta laillinen). Sekottakoon ne päätänsä jotka tykkää. Minä en enään ikinä, toivottavasti...

*

Poissa Señorita iCola

• Hijo de Puta
  • Modenraato
  • Vieroituksen tarpeessa
  • *
  • 73265
« Vastaus #19 : To 03.07.2008 20:32:39 »
Maassa maan tavalla, miun puolesta polttakoot hollannissa ja muslimimaissa missä se on yhtä yleinen tapa kuin täällä viinan juonti

Maassa maan tavalla, mutta rikosoikeudellisten rangaistusten jakaminen oman kehonsa käyttämisestä (vaikka sitten tyhmästikin) ei pitäisi mahtua kenenkään oikeustajuun. Epäterveellinen ei saa olla rikoksen synonyymi, eller hur?
Ei toki, sittenhän kaupasta vietäisiin minulta ranskanperunat ja hookoon sininen lenkkikin  ::hihsmoke Jos kannabis laillistetaan ja sen käyttöä voidaan valvoa niin että siitä ei harmia aiheudu niin mikäs siinä. Tosin eihän sitä viinankaan käyttöä voi valvoa niin ettei harmia olisi  :psycho:

*

Poissa Miffy

• *
  • 114
  • /me likes <3
« Vastaus #20 : To 03.07.2008 20:34:51 »
Jepjep, vaan suomalaisilla on se pikkunen ongelma alkoholin kanssa, ja taas alkoholi ja kannabis on monasti helvetin huono yhdistelmä.

Jos niillä olis välillä edes vaihtoehtona pajauttaa sen krapulamyrkyn litkimisen sijaan niin alkoholin haitat ei pääsisi kumuloitumaan. Ja päihdeongelmat käyttäjien keskuudessa noudattavat ihanan orjallisesti normaalijakaumaa täysin lainsäädännöstä riippumatta. Kieltolaki on olemassa vain siksi, että poliisi pääsisi purkamaan turhautumia hidasliikkeisiin, rauhallisiin savupäähippeihin. (ja tietty siksi, että mafia pyörittää 8% maailmankaupasta - se tuskin haluaa luopua bisneksestä ja luovuttaa sitä valtioille)
We are stardust

*

Poissa Lexa

• Server Admin
  • Ylläpipopää
  • Vieroituksen tarpeessa
  • *
  • 65234
  • Sqrt(-1) love you.
    • Twitter
    • Facebook
    • Google+
    • Youtube
    • KilpinenOnline
« Vastaus #21 : To 03.07.2008 20:35:56 »

En olisi itse noin raa'an rajan vedon kannalla kuin sinä saat tuon kuulostamaan.

Kovia huumeita ei tarvitse mielestäni lainkaan harkitakaan sallittavan, koska niiden riskit on aina suuret.
Mutta - epäterveellinen elämäntapa on toki elämäntapa, ja siis valintakysymys, eikä valinnanvapautta tulisi tässäkään suhteessa (turhaan) rajoittaa.
« Viimeksi muokattu: To 03.07.2008 20:38:03 kirjoittanut Lex Arma »

Amen.

*

Poissa Señorita iCola

• Hijo de Puta
  • Modenraato
  • Vieroituksen tarpeessa
  • *
  • 73265
« Vastaus #22 : To 03.07.2008 20:41:40 »

Jos niillä olis välillä edes vaihtoehtona pajauttaa sen krapulamyrkyn litkimisen sijaan niin alkoholin haitat ei pääsisi kumuloitumaan. Ja päihdeongelmat käyttäjien keskuudessa noudattavat ihanan orjallisesti normaalijakaumaa täysin lainsäädännöstä riippumatta. Kieltolaki on olemassa vain siksi, että poliisi pääsisi purkamaan turhautumia hidasliikkeisiin, rauhallisiin savupäähippeihin. (ja tietty siksi, että mafia pyörittää 8% maailmankaupasta - se tuskin haluaa luopua bisneksestä ja luovuttaa sitä valtioille)
Anteeksi mutta minun mielestä poliisin valtuuksia tulisi tietyissä asioissa lisätä, ei ole oikein että aina kun laittaa jonkun riehuvan kusipään aisoihin voimakeinoin niin saa pelätä joutuvansa itse syytetyksi. En nyt tuota tarkoita että jos nuo rauhalliset savupäähipit ovat oikeasti rauhallisia niin eihän siinä sitten pidä käyttää väkivaltaa ja tuskin sitä turhaan käytetäänkään, mutta muuten jos joku minkä tahansa aineen vaikutuksen alaisena riehuu niin kaasua ja pamppua tulee tarjota tasapuolisesti niin että saadaan kohdehenkilö sivullisille vaarattomaksi.

*

Poissa Miffy

• *
  • 114
  • /me likes <3
« Vastaus #23 : To 03.07.2008 20:42:46 »
Vuosien kokemus on huumeista (syyskuussa tosin tulee kaksi vuotta ilman mitään päihteitä) ja kaikki ne on vaarallisia. Kannabikseenkin on tuttuja kuollut. Pilven käytön vuoksi psyyke pettänyt ja tappanut ittensä eli kuollut kannabikseen.

Muistathan ottaa huomioon kaikki muutkin tapahtuneeseen vaikuttaneet muuttujat. Poliisinpelko & sauhuttelu on aika päräyttävä yhdistelmä. Kumma kun niissä maissa joissa poltteluun suhtaudutaan neutraalisti, on äärimmäisen vähän mitään kannabispsykooseja ja muita ko. tuotteen aiheuttamia kilahduksia kuin niissä joissa setä sininen hengittelee niskaan sakkolappu valmiina...
We are stardust

*

Poissa Señorita iCola

• Hijo de Puta
  • Modenraato
  • Vieroituksen tarpeessa
  • *
  • 73265
« Vastaus #24 : To 03.07.2008 20:43:37 »
Onko Miffy jonkin sortin pasifisti tahi muuten vaan kannattaa poliisitonta valtiota?  :psycho: