News:

Apachefoorumi.net
Raikasta ja ravitsevaa sielunruokaa.

Main Menu

Suuri huumekeskustelu

Started by peter, Thu 03.07.2008 18:49:22 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

nyyyps

Mie tarjoan itelleni rentouttavana huumauksena fyysistä rääkkiä. Nyt vain on ollu niin hyvä olo pitkän, että ei ole jaksanu liikkua endorfiiniryöpynkään takia. :psp:
Tai toinen on ajella autoa sivuovi menosuuntaan ja kepitellä ja ärrrmmmmm.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Kastori

mielenkiintoisia ja hyviä lainauksia vonbitchiltä..  :good:
vaikka seinillehän noita vain puhutaan..  :sorry:

nyyyps

Noh, linkkiki olis riittäny, ja sitten sellaista intertekstuaalista analyysia ja omaa ajattelua. :kahvi:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Ruutupaitarakastaja

Harkitsin muutamaan kertaan kerronko mielipidettäni tässä ketjussa. Mä vastustan kaikkea huumeiden käyttöä ja laillistamista. Sitä asiaa ei muuta mikään tutkimus tai kenenkään mielipide. Olkoon faktaa tai ei. Olen ehkä jonkun mielestä "vanhoillinen", "ennakkoluuloinen", "suvaitsematon", "väärässä" tai "jääräpää". Jos joku on sitä mieltä, niin olkoon. Maailmassa on minusta liikaakin päihteitä. Tupakanmyynninkin kieltäisin, jos valtion rahakirstu ei olisi siitä niin riippuvainen. Mä en ole ikinä kokeillut tupakkaa enkä huumeita. Ja mä olen siitä ylpeä. Huumeita (minkäänlaista) ei kukaan ole tarjonnut, koska en ole liikkunut "niissä piireissä". Tupakkaa on joku joskus yrittänyt. Tässä ketjussa moneen kertaan huumeisiin verrattua alkoholia käytän. Erittäin kohtuudella. Saunalonkero silloin tällöin. Siitä ei ongelmaa perheessä ole ollut.

Suklaata käytän enemmän kuin tarpeeksi. Mieheksi käytän sitä aika paljon. Se näkyy vatsanseudulla, mutta se ei aiheuta perheväkivaltaa, varomatonta liikennekäyttäytymistä tai muuta lainvastaista. Ainoastaan lyhentää elinikääni jollain tasolla. Mutta se vahinko keskittyy minuun eikä suoranaisesti läheisiini. Surua ennenaikaisesta poismenostani toki tulee, mutta kaikkihan me kuollaan joskus. Hyvän olon elämässä saan pienistä asioista, en tarvitse siihen lehtiä tai jauhoja.  :jepso:

Mr.Lagavulin

Quote from: Memme on Wed 24.06.2009 16:47:00 (UTC+0300)
Jos pitäisi valita, käyttääkö mieluummin viinaa vai kannabista, valinta on EHDOTTOMASTI KANNABIS!! Vaikutuksen alaisena ei tule tehtyä mitään tyhmää, niinkuin kännissä ehkä saattaisi tehdä. Toi on mun mielestä niin pieni paha. Ei tuohon tule riippuvaiseksi niinkuin monet luulee. Jos sitä joka päivä polttelee, se rupee kyllästyttämään.
Tuskin aion koskaan luopua sen polttamisesta. Tämä on minun rehellinen kantani   ::lsmoke

Tänään saapui itselle tätä kyseistä tuotetta tarjolle  :jepso:.Viimeksi Damissa pääsiäisenä päässyt vähän pössäyttelemään.

Itsellä toimii todella kivasti ja vähentää alkoholin juomista, joka taas vaikuttaa kaikkeen elämiseen positiivisesti.
Toi laillistaminen on vähän niin ja näin ,koska ne jotka sitä haluavat tulevat sitä myös saamaan hyppysiinsä.
Saattaisi liian monella alkaa mopo keulimaan, jos kannnabiksesta tulisi laillista.

Aika hienoa oli nähdä Damissa miten homma pelaa.Oli rauhallisia ja mukavia ihmisiä paljon liikenteessä pe/la iltana  :drag:
Hyvällä matkaajalla ei ole jäykkiä aikatauluja, eikä hän ole keskittynyt perille pääsyyn.(La Tsu)

nyyyps

Damissa saattaakin toimia, mutta suomalainen kun muutenkin on jo "korkki olan yli" -ihminen, niin viinassakin on jo tarpeeksi riesaa. :nope:

Kastori

siistejä lainauksiahan nuo on selventävine kuvineen, ei satunnaisia värinvaihteluita teksteissä ja eikä täysin vailla järkeenkäypää pohjaa..

ja omalta osalta tuo keskustelu aiheesta on jo tympäännyttävää.. jos mielipide ei ole jumalan, kuninkaan ja hiihtoliiton hyväksymä, on vastapuolella korvat lukossa joka kommentille.. ne ruohoa suoniin pumppaavat hylkiöt aina vaan varastavat siwasta nallekarkit ja raiskaavat lähtiessään kassan..  :psycho:

nyyyps

Kastori

vielä joskus saadaan tuulimyllyn lavasta kiinni..  :bounce:

Señorita iCola

Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview