News:

Apachefoorumi Twitterissä:
https://twitter.com/apachefoorumi

Main Menu

Suuri huumekeskustelu

Started by peter, Thu 03.07.2008 18:49:22 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

VonBitch

Quote from: omglolnoob on Thu 25.06.2009 23:11:29 (UTC+0300)
Eihän se ole laiton muusta syystä kuin päihteenä. ja kun se on päihteen leiman saanut, niin hankala sitä on karistaa. Ja kun liian moni sitä päihteenä käyttää.

Miksi pitää päihtyä?

Ikuisuustinka. :psycho:

Entäs jos sen laillistamisella päihteeksikin voitaisiin ehkäistä sairauksia?

Memme

Kyllä toi Kannabis on rauhottavana parempi kun sininen nappi  :good: Kivut ja ahdistukset lähtee tehokkaammin ja vaikuttaa pidempään. Vaikka joudun syömään särkylääkkeitä selän kieroutuman takia (muuttuu elimistössä morfiiniksi), vaihtasin sen mieluummin kannabis- tablettiin(tai sitten vaan jatkan sauhuttelua). Silloin mun olo on siedettävämpää, kun ei selkään satu koko ajan  :jees: (rehellinen mielipide)

Mr.Lagavulin

Poltin pienet paukut tossa kasin pintaan, seuraavaksi hajoitan kämpän irtaimiston ja sitten siirryn nukkumaan  :drag:
Hyvällä matkaajalla ei ole jäykkiä aikatauluja, eikä hän ole keskittynyt perille pääsyyn.(La Tsu)

paavo

Memme

Quote from: Mr.Lagavulin on Thu 09.07.2009 22:27:37 (UTC+0300)
Poltin pienet paukut tossa kasin pintaan, seuraavaksi hajoitan kämpän irtaimiston ja sitten siirryn nukkumaan  :drag:

Joo, minäkin riehun ihan hirveesti kun olen paukut polttanu  :lach:

Atomisaattori

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

peter

Memme

Quote from: peter on Fri 10.07.2009 09:54:02 (UTC+0300)
Quote from: Liekki on Fri 10.07.2009 09:34:59 (UTC+0300)
Quote from: Mr.Lagavulin on Thu 09.07.2009 22:27:37 (UTC+0300)
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200907109907983_uu.shtml  :help:
Quotevahvasti alkoholin vaikutuksen alaisena
:drag:

Aivan! Itsekkin meinaan rueta riehumaan silloin kun ottaa alkoholia (sen 2-4 kertaa vuodessa perskännit). Mut jos ennen juomista polttaa paukut niin ei tule juotua känniin itteensä niin helposti (tai ei enää tee mieli juoda). Ainakin mä maistelen jonkun oluen tai lonkeron makua ihan rauhassa  :jepso:
Lähiaikoina olen katsellut muutenkin kauniita auringonlaskuja ja haistellut sateen jälkeen tulevaa luonnon tuoksua (aah, mikä ihana tuoksu)  :good:

Mr.Lagavulin

Tänään lauantain kunniaksit pikku pössäytykset  :drag:
Hyvällä matkaajalla ei ole jäykkiä aikatauluja, eikä hän ole keskittynyt perille pääsyyn.(La Tsu)

Memme

Mä luulen et mulle tarjotaan muutamat pössäykset huomenna  :drag:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview