News:

Apachefoorumi Twitterissä:
https://twitter.com/apachefoorumi

Main Menu

Suuri huumekeskustelu

Started by peter, Thu 03.07.2008 18:49:22 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jamppa.

Thrash

Quote from: Jokse on Sun 06.07.2008 22:03:53 (UTC+0300)
Quote from: Thrash on Sun 06.07.2008 21:52:43 (UTC+0300)
Quote from: Jokse on Sun 06.07.2008 21:50:14 (UTC+0300)
No aski tupakkaa on aika paljon, mutta ei se varmaankaan ole läheskään yhtä vaarallista kuin se että ottaisi aika paljon metamfetamiinia. :think:
Tai no, mistäs minä mitään tiedä.
Uskoisin, että kun sanottiin tupakan ja alkoholin olevan vaarallisempia, puhuttiin ainoastaan ganjasta :old:
Eiei, silloin puhuttiin kaikesta eikä vain ganjasta. :jees:
No ainakin minä puhun ganjasta :drag:

Jarre

Quote from: Löylyttäjä on Sun 06.07.2008 21:59:32 (UTC+0300)
Erittäin vaarallisella huumausaineella tarkoitetaan huumausainetta, jonka käyttöön liittyy virheellisestä annostelusta johtuva hengenvaara, lyhytaikaisestakin käytöstä johtuva vakavan terveydellisen vaurion vaara tai voimakkaat vieroitusoireet. Rikoslaki 50:5 § http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1889/18890039001

Miksiköhän alkoholia ei luokitella erittäin vaaralliseksi huumeeksi vaikka se täyttää ainakin ensimmäisen ehdon :think:
Ei taida tuo virheellinen annostelu juttu tarkoittaa sitä et juo kossun sijaan vaikka kolme kossua....noissa huumeissa tuo annostelu voi olla vaikeampaa  :think:
No tuumasin vaan
Carpe Natem

paavo

Totta, juopotellessa tilanne kehittyy hitaammin ja on kontrolloitavissa.

Löylyttäjä

Jos joku on hakenut virosta 80% Viru Valgeeta, juo samaan tahtiin kuin kossua, saa alkoholimyrkytyksen ja kuolee niin miten tilanne eroaa ekstaasin käyttäjästä joka on saanut jostain ostettua vahvempaa ekstaasia, ottaa sitä samanverran kuin "normaali"vahvuista ja kuolee yliannostukseen :think:

paavo

Minun vika kun koetan elää normaalia elämää ja ryypiskellä juomani aivan tavallisina vahvuuksina. :drag:
Hitonko takia pitää urheilla kaikenlaisilla litkuilla ja mömmöillä, elämä on turhan arvokas hukattavaksi omaa hölmöyttään.

maija

Quote from: kulli paavo on Sun 06.07.2008 22:25:34 (UTC+0300)
Minun vika kun koetan elää normaalia elämää ja ryypiskellä juomani aivan tavallisina vahvuuksina. :drag:
Hitonko takia pitää urheilla kaikenlaisilla litkuilla ja mömmöillä, elämä on turhan arvokas hukattavaksi omaa hölmöyttään.

Tää keskustelu on kyllä saanu kaikki höyrypäät ja keskenkasvuiset liikkeelle. Me ollaan Paavo ihan liian tavallisia  ::nsmoke
Eikä nää huumeiden puolesta jankuttajat tajua mikä ero on laillisella ja laittomalla päihteellä. Ja sit ne vielä poraa, että kun laki on huono, sitä saa sillon rikkoa   :toktok:  :toktok: Voi kiesus millaisia puusilmiä.
Enemmistön mielipide onneks vielä merkitsee jotain tässä maassa  ::nsmoke

Miffy

Quote from: nahkaparturi on Sun 06.07.2008 20:45:00 (UTC+0300)
arseeni ja lyijykin vaikuttavat mielenkiintoisesti immeisen aivokemiaan, miksei siis myös niitä käytetä, luonnosta saatavia aineitahan nekin ovat :umn:

No jos joku välttämättä haluaa niillä itseään päihdyttää niin mikä ettei, omalla vastuulla. Jokaiselle on kuitenkin varmasti riskit selvitetty. Jos sen jälkeen haluaa tehdä jotakin typerää itselleen niin ookoo, mutta turha itkeä ettei tiennyt mitä tekee (tämä tuntuu olevan kaikenmaailman ex-narkkareiden puolustus... en minä kun paha huume, yhyy yhyy olen niin avuton että eloton kemikaali päättää puolestani)

Tämä ei kuitenkaan ollut vastaus väitteeseeni jota en enää jaksa toistaa.
We are stardust
We are billion year old carbon

Siqqe

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview