News:

Apachefoorumi.net
Kuin kupillinen tuoretta spermaa.. etova, lämmin ja täynnä elämää.. 

Main Menu

Suuri huumekeskustelu

Started by peter, Thu 03.07.2008 18:49:22 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

peter

D-ude

Quote from: peter on Sun 14.09.2008 10:15:24 (UTC+0300)
Quote from: D-ude on Sun 14.09.2008 08:36:45 (UTC+0300)
Hui hitto.. Mömmöt alkaa vaikuttamaan pääkopassasi ::osmoke
Näköjään  :sorry:
Asia ei minulle kuulu, mutta kaverina sanon, että käyppä konsultoimassa tohtoria :friends:
"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

peter

Quote from: D-ude on Sun 14.09.2008 10:16:55 (UTC+0300)
Asia ei minulle kuulu, mutta kaverina sanon, että käyppä konsultoimassa tohtoria :friends:
Samaa ajattelin eilisen jälkeen. Ei nappais saada uudestaan samaa kohtausta.  :nope:

D-ude

Quote from: peter on Sun 14.09.2008 10:29:46 (UTC+0300)
Quote from: D-ude on Sun 14.09.2008 10:16:55 (UTC+0300)
Samaa ajattelin eilisen jälkeen. Ei nappais saada uudestaan samaa kohtausta.  :nope:
ajattele jos lasten kans kotona, saat kohtauksen yms. mitäs sitte :sorry:
"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

Predatel

Mulla on jostain syystä toinen pupilli isompi kuin toinen  :shock:

Fusion

D-ude

paavo

Pajupillejä tein penskana, puupilli on ihan outo juttu ::osmoke

Atomisaattori

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

Lihasperuna

Tohon pilveen vielä:Ihte muutamia kertoja kokeillu ja henk.koht. kokemukset todella positiivisia.Kaikilla kerroilla tullu vaan semmone todella rauhallinen olo ja syventynyt miettimään maailman menoja,ei minkäänlaisia agressioita/suuttumusta.

Turhauduin vaan todella paljon,kun tajusin jollain aivan käsittämättömällä ulottuvuusasteella,kuinka asiat ovat maailmalla niin päin helvettiä ja väärin.
Viina. Paljon jengiä samassa mestassa ja kaikki ihan räkäkännissä.Tappeluita? jokainen miettikööt itse.

Tämä vain oma näkemyksen asiaan,ei kellekkään herneitä nenukkaan.Toki jotkut voivat nähdä asian aivan päinvastoin,mutta tämä vain oma mielipiteeni.
Hidas, mutta kankea.

Rudolf Käki

1980-2023
In Memoriam.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview