News:

Apachefoorumi.net
Kuin kupillinen tuoretta spermaa.. etova, lämmin ja täynnä elämää.. 

Main Menu

Suuri huumekeskustelu

Started by peter, Thu 03.07.2008 18:49:22 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 14 Guests are viewing this topic.

nyyyps

Meillä yläasteella tais yks lähteä kesken seiskan perhekotiin, puhuttiin jopa sekoilleen ainehitten kans. Sen meno oli välillä semmosta, että moni ei tahtonu samaan. :think:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Odai

Quote from: Memme on Tue 08.09.2009 20:15:42 (UTC+0300)
Meillä kävi yläasteella poliisit puhumassa narkkaamisesta. Parempi siitä asiasta puhumaan olis itse entinen narkkari  :jepso:

Kun karrikoidaan vääriä asioita ja höpötellään faktoina asioita mitä kukaan ei ota tosissaan jää usein se tärkein asia vailla huomiota samalla..
Ne oli meilläkin vähän sellasia kannabista suoraan suoneen höpötyksiä.

tiedä sitten miten noista pitäisi kapinateineille jutella kun goatset ja gorekuvat on jo ala-astelaisille tuttuja.  ::osmoke

Betonishamaani

Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:

Kumimuna

Horatsu MauMau ::lsmoke

Memme

Nykyään yhä nuoremmat ja nuoremmat alkavat käyttämään suoraan kovia aineita ja juomaan alkoholia.
Tutun poika puukotti toista kun kännissä olivat tapelleet samasta muijasta.. Keuhkohan siinä meni kasaan toiselta puolelta  :jees:
Että ihan hullua toimintaa on nykysin, sanoisin että todella raadollista..  :think:

Odai

Omalla paikkakunnalla ainakin tällä puolella missä olen ikäni asunut ollut kohtuu rauhallista, ei ole tullut vastaan kun jtn perus juoppoja.
En ole täällä koskaan nähnyt mitään narkkia haahuilemassa eikä kaveripiirin tuttujen piirissä mikä ulottuu aika pitkälle ikäryhmään täällä
mtn pilveä ja lääkkeitä vakavampaa käyttöä tullu vastaan. sitäkin hyvin vähän. perus puistoista löytyneistä ruiskuista huhua mutta tiedä sitten.
lexalla varmaan rikkaampia kokemuksia, muuttunut aika paljon touhu yleisesti käsittääkseni sen jälkeen kun itse olen yläaste ikään ehtinyt.

turun puolella nistejä riittääkin omissa keskittymissään enemmän, lausteet sun muut.

Tanjii

muksu kun aloittelee päihteiden käyttö niin itse voisin viedä hänet johonkin herska/piri luukkuun päiväkis ja kysyä että vieläkö haluat..
Onhan tuo alkoholistien näkeminen joillekkin paha mutta niitä nyt näkee muutenkin joka paikassa.. Ja hassua on että moni juoppo on todella siisti.. Tai asunto ainakin..
:shock:

Memme

Meillä on tuttu joka 3 kuukautta sitten painoi n. 70 kg. Nyt kun se on kuukauden päivät juonu kirkkaita, se painaa alle 40 kg..  :sorry:  Sillä on sellanen todella kummallinen tauti maksassa (en nyt muista sen nimeä, on aika harvinainen).
Lääkärit ovat sanoneet ennen tuon nykyisen kuurin aloittamista että "jos juot ittes taas huonoon kuntoon, on todellisena vaarana VERENSYÖKSY"..  :jees:
Ei näköjään usko lääkäreitä vaan haluaa kuolla ikävällä tavalla.. Harmi, se mies kun on niin älyttömän mukava selvinpäin!! Mutta kännissä sitä ei siedä kukaan  :nope:  Ja se menee sellaiseen kuntoon että paskoo ja kusee sänkyynsä kun ei pääse kännissä edes veskiin...jalat pettää alta!!
Surullista tuommonen  :sorry:

Juggernauter

Pelit pelastaneet minut  :jees: tosin tehneet epäsosiaaliseksi sekä lihavaksi mutta parempi sekin ku jossaki ojassa ripuloida  :jees:

Memme

Tässä tuli mieleen että jos lääkärit jostain syystä lopettaa mun bentsot niin voi elämä mikä olo siitäkin syntyy.. Vapisuttaa ja tutisuttaa.. Pahoja univaikeuksia... Hiottaa..  :parku:  Eih, pelkkä ajatuskin jo hirvittää!!
Vaikka asteittain ne sen tekis mutta silti tekis tuon epämiellyttävän olon  :jees:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview